🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر فریدون کنار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر فریدون کنار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت اجاق و فر گازی و برقی چیست؟
    پاسخ: اجاق ها برقی با برق و اجاق های گازی با گاز و شعله گرما تولید می کنند.
  2. سوال: دلیل عدم تنظیم دمای فر روی دمای مورد نظر چیست؟
    پاسخ: مشکل تنظیم نشدن دما میتواند دلایل مختلفی از جمله خرابی اشتعال گاز،سنسور دما،عنصر گرمایش و ... داشته باشد.
  3. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: بله، تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند و جای هیچ نگرانی در این مورد وجود ندارد.
  4. سوال: لامپ فر گاز چیست؟
    پاسخ: لامپ مخصوصی درفر ها تعبیه می شود که مهمترین کارایی آن ها ایجاد روشنایی داخل فر است.
  5. سوال: تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43222.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

گوگل جاسوس افزار اندرویدی پیشرفته ای به نام Lipizzan را شناسایی و متوقف کرد

تیم امنیتی گوگل به تازگی بدافزار اندرویدی جدیدی به نام «لیپیزان» (Lipizzan) را کشف کرده که می تواند تمامی فعالیت های کاربر روی موبایل، از تماس های تلفنی گرفته تا اپلیکیشن ها را زیر نظر ...

تیم امنیتی گوگل به تازگی بدافزار اندرویدی جدیدی به نام «لیپیزان» (Lipizzan) را کشف کرده که می تواند تمامی فعالیت های کاربر روی موبایل، از تماس - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر فریدون کنار استان مازندران - های تلفنی گرفته تا اپلیکیشن ها - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر فریدون کنار استان مازندران - را زیر نظر بگیرد.

گوگل در - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر فریدون کنار استان مازندران - بلاگ توسعه دهندگان اندروید اعلام کرده که این بدافزار جاسوسی را مسدود کرده است. ظاهراً ردپایی از شرکت تبهکاری سایبری به نام Equus Technologies در کد منبع لیپیزان دیده می شود.

چند ماه قبل - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر فریدون کنار استان مازندران - گوگل جاسوس افزار - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر فریدون کنار استان مازندران - مشابهی را به نام «Chrysoar» کشف کرد که به گروه تبهکاری دیگری به نام NSO Group تعلق داشت اما پس - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر فریدون کنار استان مازندران - از نصب، عملیاتی مشابه لیپیزان را انجام می داد، یعنی اقدام به جمع آوری پیام ها، ایمیل ها، تماس های صوتی و ذخیره سازی تمامی عبارات تایپ شده با استفاده از کیبورد موبایل می نمود. گوگل این بدافزار را «یکی از - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر فریدون کنار استان مازندران - پیچیده ترین حملات هدفمند موبایل» توصیف کرد.

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر فریدون کنار استان مازندران

حال تیم امنیتی این کمپانی می گوید که لیپیزان وضعیتی بغرنج تر دارد، چون برخلاف Chrysoar - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر فریدون کنار استان مازندران - از طریق پلی استور و به شکل یک اپلیکیشن بی آزار و کاربردی برای پشتیبان گیری - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر فریدون کنار استان مازندران - از اطلاعات موبایل ارائه می شود. پس از نصب، لیپیزان از کاربر درخواست می کند تا فایل ثانویه ای را برای اسکن دستگاه دانلود کند و در صورت دریافت مجوز، با بهره گیری از اکسپلویت های شناخته شده اندرویدی اقدام به روت کردن دستگاه و ارسال اطلاعات شخصی به سرور اصلی خودش می نماید.

طبق اعلام گوگل، این جاسوس افزار می تواند اطلاعات اپلیکیشن های جیمیل، هنگ اوتز، کاکائو تاک، لینکدین، مسنجر، اسکایپ، اسنپ چت، استاک ایمیل، تلگرام، تریما، وایبر و واتس اپ را بازیابی نماید.

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر فریدون کنار استان مازندران

گفتنیست پس از متوقف ساختن اپلیکیشن آلوده نخست، موارد متعدد دیگری هم در پلی - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر فریدون کنار استان مازندران - استور مشاهده شدند که در قالب برنامه های پاکسازی دستگاه - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر فریدون کنار استان مازندران - یا ضبط صدا مخفی - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر فریدون کنار استان مازندران - شده بودند.

طبق آمار «گوگل پلی پروتکت» که برای محافظت از دستگاه های اندرویدی توسط گوگل توسعه یافته، کمتر از 100 دستگاه به این جاسوس افزار آلوده شده اند که رقم زیادی نیست، اما نشان می دهد تیم های تبهکاری حرفه ای به سطح - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر فریدون کنار استان مازندران - مهارت فوق العاده ای دست یافته اند و باید بیش از - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر فریدون کنار استان مازندران - پیش نسبت به اصالت اپلیکیشن های اندرویدی، حتی آنهایی - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر فریدون کنار استان مازندران - که در پلی استور وجود دارند، اطمینان حاصل کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone