🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
  2. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  3. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  4. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  5. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41612.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

دوربین جدید «گوگل کلیپس» با بهره مندی از هوش مصنوعی معرفی شد

گوگل در مراسم ویژه خود که هم اکنون در حال برگزاری است، دوربین جدید «گوگل کلیپس» (Google Clips) را معرفی کرد که با بهره مندی از هوش مصنوعی امکان ضبط تصاویر ویژه چند ثانیه ای ...

گوگل در مراسم ویژه خود که هم اکنون در حال برگزاری است، دوربین جدید «گوگل کلیپس» (Google Clips) را معرفی - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - کرد - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - که با بهره مندی از هوش مصنوعی امکان - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - ضبط تصاویر ویژه چند ثانیه ای بدون صدا به نام «Motion Photos» یا تصاویر متحرک را فراهم می کند.

به عنوان مثال می - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - توان دوربین را در مکانی مشخص قرار داد تا به صورت خودکار و به واسطه هوش - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - مصنوعی، چهره حیوان خانگی شما را - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - تشخیص داده و ویدیوهای بدون صدا از آن ضبط نماید. در نتیجه به لطف کلیپس، دیگر نیازی نیست تا منتظر رسیدن بهترین لحظه برای - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - ثبت تصاویر لحظات زندگی خود بمانید. گوگل درباره این دوربین می گوید: «کلیپس به حدی هوشمند است که می تواند بهترین شرایط نور و کادر بندی را در نظر بگیرد و بهترین تصاویر را ضبط نماید و در عین حال [به لطف هوش مصنوعی] به مرور باهوش تر گردد».

این دوربین همچنین به یک چراغ LED مجهز است که در زمان کارکرد چشمک می زند تا کاربران از کارکرد آن مطلع شوند. لازم به ذکر است که می توان ویدیوهای ضبط شده - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - را در قالب عکس، فیلم یا حتی تصویر متحرک GIF ذخیره نمود.

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

گجت جدید گوگل از سنسور 12 مگاپیکسلی برخوردار بوده و لنز آن زاویه دیدی 130 درجه - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - ای را پوشش می دهد و باتری آن تا 3 ساعت دوام می آورد. همچنین امکان عکس برداری پی در پی با سرعت 15 فریم در ثانیه را دارد و از حافظه داخلی 16 گیگابایت بهره می برد.

در حال حاضر این محصول - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - تنها با موبایل های پیکسل گوگل، آیفون های 8، 8 پلاس و - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - گلکسی S7 - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - و S8 سامسونگ - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - سازگار است و می - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - توان توسط وای-فای تصاویر و ویدیوهای ثبت شده را به این - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - اسمارت - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - فون ها ارسال نمود.

گوگل کلیپس قرار است با قیمت 249 دلار به بازار عرضه شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone