🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر لنگرود استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر لنگرود استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قطع برق به صورت عمومی چه آسیبی به تلویزیون وارد می کند؟
    پاسخ: قطع برق به صورت عمومی و ناگهانی می تواند آسیب جدی به تلویزون شما وارد کند که مشمول هزینه تعمیرات زیادی خواهید شد.
  2. سوال: چرا کنترل تلویزیون من کار نمی کند؟
    پاسخ: عموما به وسیله مادون قرمز و ارتباط از راه دور با گیرنده خود در تلویزیون کاربرد خواهد داشت.
  3. سوال: چرا تلویزیون من شبکه های HD یا SD را پخش نمی کند؟
    پاسخ: مشکل در گیرنده تلویزیون شما و عدم توانایی دریافت اینگونه کانال ها باعث این اتفاق می شود.
  4. سوال: سرویس دوره ای چه کیفیتی در عملکرد تلویزیون دارد؟
    پاسخ: سرویس و بررسی به صورت منظم باعث جلوگیری از مشکلات جدی تر خواهد شد.
  5. سوال: چرا هنگام پخش تصاویر، رنگ ها در هم آمیخته و نا هماهنگ است؟
    پاسخ: این مشکلات نیاز به بررسی دقیق تر از سوی کارشناس متخصص دارد که با بررسی پنل و قطعات مختلف دستگاه علت آن را پیدا و برای رفع آن اقدام کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21954.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

با امضای قرارداد با بانک ملی ایران؛ سامانه خرید اعتباری «دارا» راه‌اندازی شد

سامانه خرید اعتباری «دارا» با هدف افزایش قدرت خرید مردم و همچنین رونق کسب و کارها راه‌اندازی و قرارداد همکاری بین بانک ملی ایران و شرکت توسعه سامانه‌های هوشمند بلوط امضا شد. این سامانه با هدف ...

سامانه خرید اعتباری «دارا» با هدف افزایش قدرت خرید مردم - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر لنگرود استان گیلان - و همچنین رونق کسب و کارها راه‌اندازی و قرارداد همکاری بین بانک ملی ایران و شرکت توسعه سامانه‌های هوشمند بلوط امضا شد.

این سامانه با هدف افزایش قدرت خرید مردم و امکان خرید کالا و خدمات بصورت اعتباری و با بازپرداخت اقساطی با کارمزد قرض‌الحسنه راه‌اندازی شده است. دارا با پشتوانه بانک ملی بدون نیاز به ضامن، تسهیلات قرض‌الحسنه با کارمزد سالانه 4 درصد جهت خرید اعتباری کالا و خدمات برای کارمندان سازمان‌ها فراهم می‌کند. در حال حاضر فروشگاه‌هایی چون شهروند، اسنوا، بیمه ایران و.. با این سامانه همکاری دارند.

راهکار خرید اعتباری و اقساطی آسان و کم‌هزینه در این سامانه، کاری کرده تا کاربران بتوانند با بهره‌مندی از امتیازات متنوع خرید‌های کم‌هزینه‌تر را برای خود رقم بزنند. پیوستن سازمان‌ها و شرکت‌ها به این سامانه، به افزایش قابل توجه منابع‌رفاهی آن‌ها می‌انجامد و افزایش محسوس رفاه و قدرت خرید کارمندان آن‌ها را در پی خواهد داشت.

یکی دیگر از ویژگی‌های این سامانه برخورداری از طیف گسترده‌ای از پذیرندگان (ارائه دهندگان کالا و خدمات) در سراسر کشور است. در شرایط کنونی که اغلب کسب و کارها به دلیل شیوع - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر لنگرود استان گیلان - بیماری‌ کرونا با مشکلات جدی مواجه شده‌اند و با مسائل اقتصادی مختلفی دست و پنجه نرم می‌کنند، آغاز به کار این - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر لنگرود استان گیلان - سامانه‌ می‌تواند راهگشا و - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر لنگرود استان گیلان - حلال برخی از این مشکلات باشد.

کاربران دارا می‌توانند از طریق اپلیکیشن موبایل دارا فهرست این پذیرندگان - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر لنگرود استان گیلان - را ببینند و برای خرید به - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر لنگرود استان گیلان - آن‌ها مراجعه کنند. این خریدها می‌تواند با استفاده از داراکارت روی پایانه‌‌های فروش شبکه پذیرندگان انجام شود. علاوه بر این، نرم‌افزار موبایل‌کارت دارا قابلیت پرداخت‌الکترونیک و بدون کارت - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر لنگرود استان گیلان - از طریق موبایل را نیز فراهم کرده است.

سامانه دارا توسط شرکت توسعه سامانه‌های هوشمند بلوط و با پشتوانه بانک - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر لنگرود استان گیلان - ملی راه‌اندازی شده و این تیم در بیانیه راه‌اندازی خود ابراز امیدواری کرده‌اند که با توسعه هرچه سریع‌تر این سامانه و با فراگیری اعطای اعتبار خرید قرض‌الحسنه و رونق‌بخشی به کسب و کار پذیرندگان، - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر لنگرود استان گیلان - گامی بلند در جهت کاهش نگرانی‌های اقتصادی در جامعه بردارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone