🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر فولاد شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر فولاد شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: میکروسوئیچ در اجاق گاز چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: میکروسوئیچ برای ایجاد جرقه در فندک تعبیه شده است.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیلی شما از خدمات ارائه شده توسط تکنسین های ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  3. سوال: آیا در صورت تکرار خرابی اجاق گاز و فر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: اگر خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، دستگاه شما شامل گارانتی می شود و از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: نقش رله در فر گازی چیست؟
    پاسخ: رله فر گاز ولتاژ المنت را کنترل می کند و اگر به درستی کار نکند دریافت ولتاژ توسط النمت ادامه پیدا می کند و خاموش نمی شود.
  5. سوال: چرا بدنه اجاق گاز و فر من برق دارد؟
    پاسخ: بعضی اوقات ممکن هست بدنه فر یا اجاق گاز الکتریسیته کمی داشته باشد که از دلایل آن میتوان به اتصال سیم لخت شده به بدنه، خرابی قطعه ها ی برقی و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39674.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

با موبایل‌ های غیرفعال در طرح رجیستری چه باید کرد؟

با آغاز طرح رجیستری از اواخر مهرماه امسال، حدس و گمان‌هایی مطرح می‌شد مبنی بر اینکه این بار هم مثل سال‌های پیش طرح رجیستری به سرانجام نخواهد رسید و هشدارها و اقدامات دولت در حد ...

با آغاز طرح رجیستری از اواخر مهرماه امسال، حدس و گمان‌هایی مطرح می‌شد مبنی بر اینکه - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر فولاد شهر استان اصفهان - این بار هم مثل سال‌های پیش طرح رجیستری - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر فولاد شهر استان اصفهان - به سرانجام نخواهد رسید و هشدارها و اقدامات دولت در حد ایده و صحبت خواهد بود. اما با گذر زمان مشخص شد - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر فولاد شهر استان اصفهان - تا دولت این بار بیشتر از همیشه عزم - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر فولاد شهر استان اصفهان - خود را برای کنترل نابسامانی و قاچاق بازار موبایل کشور جزم کرده و حالا با گذشت چند ماه از اجرایی شدن آن، خبر از غیرفعال شدن چندین هزار دستگاه رجیستری نشده برند اپل به گوش می‌رسد که جزو اولین مدل‌های مشمول - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر فولاد شهر استان اصفهان - این طرح بود.

«حمیدرضا دهقانی‌نیا»، مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در طول جلسه دیروز برگزار شده در این سازمان با حضور اصحاب رسانه اطلاعات مفیدی را برای کاربرانی که موبایل‌هایشان تاکنون که مهلت قانونی رجیستری شدنشان تمام شده ارائه داد و خبر از اقدامات و هماهنگی‌های بین بخش‌های مختلف دولت برای این دسته از - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر فولاد شهر استان اصفهان - کاربران می‌دهد:

«در - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر فولاد شهر استان اصفهان - صورت قطع شدن آنتن‌دهی دستگاه‌های - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر فولاد شهر استان اصفهان - موبایل، کاربر باید محصول مورد نظر را به فروشنده‌ای که از آن دستگاه را  در طول - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر فولاد شهر استان اصفهان - ماه‌های - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر فولاد شهر استان اصفهان - گذشته خریداری کرده پس - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر فولاد شهر استان اصفهان - بدهد یا اگر با امتناع وی مواجه شدند نزد سازمانهای تعزیرات حکومتی به‌آدرس Tazirat135.ir یا حمایت مصرف کنندگان به‌آدرس Cppo.mimt.gov.ir مراجعه و شکایتشان را ثبت کنند. هماهنگی‌های لازم صورت گرفته و مردم نگران موردی نباشند، حتی اگر فروشگاه مورد نظر تعطیل شده باشد و... بازهم توانایی اقداماتی را در این باره خواهیم داشت.»

تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر فولاد شهر استان اصفهان

او با تاکید بر مسئله اینکه خریداران حتما باید کاغذ خرید و فاکتور از فروشگاه بگیرند، مردم را به انجام این کار دعوت - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر فولاد شهر استان اصفهان - می‌کند و درباره خرید و فروش موبایل‌های دست دوم نیز برای آنها توصیه‌هایی دارد:

«تا پیش از استعلام گرفتن اصالت کالا اول موبایل را به حالت تنظیمات - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر فولاد شهر استان اصفهان - اولیه کارخانه (ریست فکتوری) برده و سپس اقدامات لازم مثل کد دستوری *7777#  را انجام دهند.»

استعلام اصالت کالا در طرح رجیستری مراحل ساده‌ای که دارد که پیش‌تر هم به آن بارها اشاره شده است. بنا به گفته دهقانی نیا این استعلام از طریق شماره - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر فولاد شهر استان اصفهان - پیامکی 7777 و - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر فولاد شهر استان اصفهان - یا کد دستوری *7777# باید هنگام خریدن موبایل انجام شود:

«این کار را بهتر است خود مردم انجام دهند - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر فولاد شهر استان اصفهان - تا فروشندگان چون بالاخره شاید عده‌ای فروشنده‌نما هم در بازار وجود داشته باشد که پیامک قاچاقی بودن موبایل را پاک کرده و موبایل را به ظاهر رجیستری شده به خریدار تحویل دهند.»

طرح رجیستری یا همان ثبت موبایل وارد مرحله عملیاتی خود شده و از 14 دی‌ماه تعدادی از موبایل‌های اپل که پیش‌تر مشمول این طرح شده‌ بودند، دیگر خدمات مخابراتی دریافت نمی‌کنند. دهقانی نیا آمار دقیقی از تعداد موبایل‌های قطع شده را - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر فولاد شهر استان اصفهان - ارائه نمی دهد، اما - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر فولاد شهر استان اصفهان - به گفته او هیچ دستگاهی از سوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز قطع نشده و این نهاد صرفا حکم نظارتی و جمع آوری اطلاعات را دارد و اقدامات اجرایی به عده دیگر سازمان هاست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone