🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر فریدون کنار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر فریدون کنار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل وظیفه قطع جریان گاز در مواقع ضروری را بر عهده دارد.
  2. سوال: نقش شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم ها در اجاق گاز برای تنظیم میزان گاز ورودی و تنظیم مقدار شعله مورد استفاده قرار می گیرد.
  3. سوال: جرمگیری اجاق گاز و فر را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: از جرم گیر های مختلف در بازار برای جرمیگیری دستگاه خود میتوانید استفاده کنید. بهتر است طبق دستور عمل جرمیگر ها عمل کنید ک به دستگاه نیز آسیبی وارد نشود.
  4. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست توسط شما، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: چرا فر من به اندازه کافی گرم نمی شود؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی المنت، عدم هوارسانی صحیح در محفظه، خرابی سنسور دما و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42699.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

پتنت جدید اپل: حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر با فناوری تصویربرداری صوتی

اپل به تازگی پتنتی را ثبت کرده که نشان می دهد آیفون بعدی احتمالاً به اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر مجهز می شود. این حسگر از فناوری تصویربرداری آکوستیک (صوتی) برای اسکن اثر انگشت بهره ...

اپل به تازگی پتنتی را ثبت کرده که نشان می دهد - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر فریدون کنار استان مازندران - آیفون بعدی احتمالاً به اسکنر اثر انگشت - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر فریدون کنار استان مازندران - زیر نمایشگر مجهز می شود. این حسگر از فناوری تصویربرداری آکوستیک - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر فریدون کنار استان مازندران - (صوتی) برای اسکن اثر انگشت بهره می گیرد.

در این پتنت، جزئیات سنسور جدید اپل را می بینیم که به تماس مستقیم نیاز ندارد، بنابراین می توان آن را زیر شیشه نمایشگر قرار داد. گروهی از مبدل های آکوستیک که در این سیستم حضور دارند، سیگنال های پیزوالکتریک را به سمت انگشت کاربر می فرستند و امواج برگشتی، شکل اثر انگشت - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر فریدون کنار استان مازندران - را مشخص می کنند.

تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر فریدون کنار استان مازندران

در واقع، پستی و بلندی های ریز روی پوست، الگوی آکوستیک کاملاً منحصر به فردی را ایجاد می کنند و بنابراین می توان از آن - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر فریدون کنار استان مازندران - برای احراز هویت استفاده کرد.

با این حال، طراحی و استفاده عملی از این سیستم با مشکلات و محدودیت هایی نیز روبروست. قطعات پیزوالکتریک باید در ولتاژهای بالا عمل کنند و در معرض پیک های مخرب جریان برق قرار دارند. اپل تلاش دارد تا از طیق سیستم کنترلرهای اختصاصی و یکپارچه، این مشکل را رفع نماید.

تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر فریدون کنار استان مازندران

اپل تصمیم گرفته بود آیفون 8 را هم به حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر مجهز نماید، اما ظاهراً مشکلات فنی مانع از تحقق این امر شده و موبایل های - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر فریدون کنار استان مازندران - امسال این کمپانی که دو هفته دیگر یعنی در تاریخ 21 شهریور معرفی می شوند، فاقد این فناوری خواهند بود.

طبق آخرین اخبار، اپل در آیفون 8 فناوری احراز هویت با اثر - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر فریدون کنار استان مازندران - انگشت موسوم به تاچ آیدی را به طور کامل کنار گذاشته و از سیستم اسکن سه بعدی و تشخیص چهره بهره می گیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone