🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تایمر در فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: تایمر وظیفه تعیین مدت زمان و ایجاد هماهنگی میان قطعات مختلف در فر را دارد.
  2. سوال: چرا بوی گاز از اطراف اجاق گاز و فر احساس می شود؟
    پاسخ: نشتی گاز در آشپز خانه به طور کلی از اجاق گاز یا فر و یا لواز گازی شما می باشد.
  3. سوال: چگونه می توان هزینه تعمیرات یا خدمات را پرداخت کرد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را در محل پرداخت نمایید.
  4. سوال: چرا اجاق گاز و فر من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی همچون ترموکوپل،ولوم و شیر و ... می تواند باعث این مشکل شود.
  5. سوال: مخلوط کن هوا و گاز در اجاق گاز و فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: وظیفه ای این بخش مخلوط کردن هوای بیرون و گاز ورودی است که باید به یک میزان خاص باشد و کمتر یا بیشتر نشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42701.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

علت عرضه گلکسی نوت Fan Edition دو ماه پیش از گلکسی نوت 8 چه بود؟

گلکسی نوت 7 سامسونگ تلفن هوشمند به روز و مجهزی بود که به خاطر نقص فنی باتری به سرنوشت بدی محکوم شد و توسط سامسونگ از بازارهای بین المللی جمع آوری شد. اما تقریباً یک ...

گلکسی نوت - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر مازندران استان مازندران - 7 سامسونگ تلفن هوشمند به روز و مجهزی - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر مازندران استان مازندران - بود که به - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر مازندران استان مازندران - خاطر نقص فنی باتری به سرنوشت بدی محکوم شد و توسط سامسونگ از بازارهای بین المللی جمع آوری شد.

اما تقریباً یک سال پس از جمع آوری موبایل مذکور، سامسونگ بار دیگر همان اسمارتفون را تحت عنوان «Galaxy Note Fan Edition» روانه بازار کرد که از نظر سخت افزاری به جز باتری متفاوت، هیچ فرقی با نسخه - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر مازندران استان مازندران - اصلی نداشت. اما دلیل اصلی این اقدام - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر مازندران استان مازندران - سامسونگ چه بود؟

تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر مازندران استان مازندران

به گفته - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر مازندران استان مازندران - «DJ Koh» مدیر بخش موبایل سامسونگ، بسیاری از افراد تصور می کردند که شرکت کره ای برند «نوت» را به فراموشی خواهد سپرد اما این برند، در طول سالهای حضور - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر مازندران استان مازندران - خود در بازار به پختگی و محبوبیت بالایی رسیده بود و طرفداران پر و پا قرصی هم داشت.

تولید انبوه فبلت ها سنت سامسونگ - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر مازندران استان مازندران - در بازار موبایل بوده است

از طرفی - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر مازندران استان مازندران - حرکت به سوی نمایشگرهای بزرگتر ریسکی بود که سامسونگ در مقابل رقبا پذیرفت، و بسیاری از کمپانی ها پس از موفقیت فبلت های شرکت مورد بحث به تولید موبایل با نمایشگرهای بزرگ پرداختند و می توان گفت تولید انبوه فبلت ها، به - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر مازندران استان مازندران - نوعی سنت سامسونگ در بازار - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر مازندران استان مازندران - موبایل بوده است. - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر مازندران استان مازندران - آقای کوه همچنین در ادامه افزود:

گلکسی نوت 8 جانشین رسمی گلکسی نوت 7 بوده و من نمی خواستم اشتباهاتمان را پنهان کنم. ما تمام تلاش خود را برای یافتن علت (مشکل باتری نوت 7) و حل آن به کار بستیم. خود من بر کل فرآیند روزانه تست 100 هزار تلفن و - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر مازندران استان مازندران - 30 هزار باتری طی صد روز نظارت داشتم.

در نهایت به این نتیجه رسیدیم که نقص - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر مازندران استان مازندران - فنی باتری عامل اصلی بروز مشکلات بوده و پس از آن، نسخه بازسازی شده نوت FE را روانه بازار کردیم. چنین کاری به خاطر - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر مازندران استان مازندران - کسب درآمد نبود، بلکه می خواستیم ثابت کنیم فراخوان محصولاتمان به دلیل مشکل باتری بود نه ایرادات دیگر.

با توجه به سخنان - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر مازندران استان مازندران - مدیر بخش موبایل سامسونگ تصمیم کره ای ها برای - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر مازندران استان مازندران - عرضه - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر مازندران استان مازندران - دوباره نوت 7 با باتری جدید، در واقع به منظور اطمینان بخشیدن به مشتریان درباره سلامت کامل سایر بخش های دستگاه بوده تا در کنار معرفی فرآیند هشت مرحله ای تست باتری، خیال خریداران را از - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر مازندران استان مازندران - کیفیت و ایمنی محصولات بعدی سامسونگ راحت کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone