🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مریوان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مریوان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  3. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28713.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

اندروید Q آهنگ‌ها و ویدیوها را همزمان با پخش زیرنویس می‌کند

گوگل تا کنفرانس I/O 2019 منتظر ماند تا یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های اندروید Q را به دنیا معرفی کند: قابلیت Live Caption که می‌تواند آهنگ‌ها و ویدیوها را همزمان با پخش، با دقتی بالا برایتان ...

گوگل تا کنفرانس I/O 2019 منتظر ماند تا یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های اندروید Q را به دنیا معرفی کند: قابلیت Live Caption که - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مریوان استان کردستان - می‌تواند آهنگ‌ها و ویدیوها را همزمان با پخش، با دقتی بالا برایتان زیرنویس کند.

زیرنویس‌های زنده اندروید به شکل یک لایه برجسته روی اپلیکیشنی که مشغول کار با آن هستید ظاهر می‌شوند، تفاوتی هم ندارد که چه اپلیکیشنی باشد: یوتیوب، اینستاگرام، اپلیکیشن‌های پخش پادکست، اسکایپ یا حتی پیام‌رسانی مثل Duo. حتی می‌توانید از این ویژگی کاربردی روی ویدیوها و صداهایی که خودتان ضبط کرده‌اید هم بهره ببرید.

ساندار پیچای، مدیر عامل گوگل که برای معرفی این قابلیت روی استیج حاضر شده بود، یکی از اهداف اصلی ارائه زیرنویس‌های زنده را کمک - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مریوان استان کردستان - به افراد ناشنوا توصیف کرد. به گفته پیچای در حال حاضر 466 میلیون نفر ناشنوا در سراسر دنیا زندگی می‌کنند که وجود زیرنویس در ویدیوها برایشان بسیار - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مریوان استان کردستان - حائز اهمیت است.

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مریوان استان کردستان

زیرنویس‌های زنده اندروید Q برای ایجاد شدن نیازی به اینترنت - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مریوان استان کردستان - ندارند، چرا که از سیستم یادگیری ماشینی خود سیستم عامل استفاده می‌کنند. همچنین در مراسم تأکید شد که هنگام زیرنویس شدن ویدیوها، هیچ گونه اطلاعاتی به سرورهای گوگل ارسال نمی‌شود و کاربران می‌توانند باکس زیرنویس را آزادانه در نمایشگر - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مریوان استان کردستان - گوشی جابجا کنند. اما نکته عالی‌تر اینکه زیرنویس‌ها حتی در صورتی که صدای گوشی را تا انتها کم کرده یا به - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مریوان استان کردستان - طور کامل میوت کرده باشید هم ساخته می‌شوند، چرا که توانایی آنالیز صدا از منبع پخش را دارا هستند.

با این وجود یک نکته - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مریوان استان کردستان - منفی در مورد زیرنویس‌های اندروید Q وجود دارد آن هم اینکه نمی‌توان آن‌ها را برای بررسی دقیق‌تر - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مریوان استان کردستان - ذخیره نمود. بلکه فقط در لحظه تشکیل می‌شوند و بعد از چند ثانیه از بین - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مریوان استان کردستان - می‌روند. برای دسترسی به زیرنویس‌های زنده، کافیست یکی از دکمه‌های - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مریوان استان کردستان - بالا یا پایین آوردن حجم صدا را فشار دهید.

در این صورت - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مریوان استان کردستان - در منوی تنظیم صدا آیکن زیرنویس را مشاهده خواهید کرد. شکی نیست که زیرنویس‌های زنده اندروید Q نه تنها برای افراد ناشنوا، بلکه برای افراد سالم هم می‌تواند بسیار کاربردی باشد، خصوصا زمانی که در مجلسی حضور دارید که نمی‌توان با صدای بلند در آن به تماشای یک ویدیو یا گوش - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مریوان استان کردستان - دادن یک فایل صوتی پرداخت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone