🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر فریدون کنار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر فریدون کنار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من به اینترنت متصل نمی شود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی می تواند وجود داشته باشد نیاز است مودم خود را بررسی کنید و از داشتن بسته اینترنتی فعال اطمینان حاصل کنید.
  2. سوال: نقش برد تغذیه در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خرابی در این برد مشکلاتی اعم از برق و ولتاژرسانی صحیح در تلویزیون را می تواند مورد آسیب قرار دهد.
  3. سوال: چرا تصویر تلویزیون در قسمت های مختلف تاریک و روشن می شود؟
    پاسخ: عوامل مختلف ایراد در پنل و یا اتصالات کابل و آنتن سبب چنین اتفاقی خواهند شد که نیاز است برای پیدا کردن مشکل و رفع آن دستگاه را به تکنسین ماهر بسپاریم.
  4. سوال: منوی تلویزیون و تنظیمات آن چگونه کار می کند؟
    پاسخ: عدم اطلاع از نحوه استفاده از قسمت ها و ویژگی های مختلف تلویزیون می تواند خرابی های زیادی در این قسمت ایجاد کند.
  5. سوال: چقدر هزینه بابت تعمیرات و یا قطعات باید بپردازم؟
    پاسخ: مشخصا هزینه تعمیرات و یا قطعات مورد استفاده بستگی به مدل قطعات و نحوه خدمات خواهد داشت که پس از بررسی اولیه از سوی تکنسین ما اعلام خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40212.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

نسخه ۴.۵ تلگرام با قابلیت ساخت آلبوم تصاویر منتشر شد

چندی پیش نسخه ۴.۵ تلگرام همراه با قابلیت های متعدد جدید منتشر شد و درست مثل همیشه جدیدترین نسخه از این اپلیکیشن به صورت مرحله ای در اختیار کاربران پلتفرم های مختلف قرار خواهد گرفت. ...

چندی پیش نسخه ۴.۵ - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر فریدون کنار استان مازندران - تلگرام همراه با قابلیت های متعدد جدید منتشر شد و درست مثل همیشه جدیدترین نسخه از این اپلیکیشن به صورت مرحله ای در اختیار - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر فریدون کنار استان مازندران - کاربران پلتفرم های مختلف قرار خواهد گرفت.

یکی از قابلیت های جدید معرفی شده در این آپدیت آلبوم نام دارد که به لطف آن کاربران تلگرام قادر خواهند بود عکس ها و ویدیوهای متعدد را در قالب آلبوم هایی با فایل انگشتی با مخاطبان خود به اشتراک بگذارند و مهم ترین اثر - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر فریدون کنار استان مازندران - مثبت این آپدیت آن خواهد بود که در این صورت فضای چت شما با عکس ها و ویدیوهای متعدد پر نمی شود.

در هر آلبوم امکان اشتراک گذاری تا ۱۰ عکس و ویدیو وجود خواهد داشت

به این ترتیب فردی که عکس های متعدد را دریافت میکند دیگر با نوتیفیکیشن های متعدد برای آنها روبرو نخواهد بود و در مقابل یک اعلان برای تمامی عکس ها - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر فریدون کنار استان مازندران - می گیرد. یکی از نکات مهمی که در این باره باید در نظر داشته باشید این است که در هر آلبوم امکان  اشتراک گذاری تا ۱۰ عکس و - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر فریدون کنار استان مازندران - ویدیو وجود خواهد داشت.

در این نسخه از تلگرام همچنین کاربران می توانند ترتیب ارسال عکس ها برای مخاطب خود را نیز تنظیم نمایند چراکه تمامی تصاویر انتخابی برای این منظور با شماره توالی نشان داده می شوند.

قابلیت دیگر اضافه شده به این پلتفرم پیام - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر فریدون کنار استان مازندران - رسان امکان «نمایش عکس - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر فریدون کنار استان مازندران - های متعدد برای پروفایل» است. این یعنی کاربران می توانند عکس های پروفایل یک شخص را به صورت فایل بندانگشتی در پایین صفحه نمایش موبایل خود نیز مشاهده کنند. علاوه بر این همه عکس های مربوط به یک مکالمه یا گروه نیز به همین شکل در بخش پایینی صفحه نمایش داده میشوند.

تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر فریدون کنار استان مازندران

بوکمارک پیام های مهم

در نسخه ۴.۵ همچنین امکان بوک مارک کردن پیام های جدید نیز اضافه شده است؛ به بیان دیگر می توانید هر پیام - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر فریدون کنار استان مازندران - مهم یا رسانه ای - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر فریدون کنار استان مازندران - که - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر فریدون کنار استان مازندران - می خواهید بعدا برای مخاطبان مدنظرتان ارسال - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر فریدون کنار استان مازندران - کنید، در پوشه ای تحت عنوان ‘Saved Messages’ یا پیام های ذخیره شده برای خودتان در «فایل ذخیره سازی تحت کلاود» نگهداری نمایید.

این پیام ها در واقع یک - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر فریدون کنار استان مازندران - چت جداگانه برای خود خواهند داشت و برای تمامی شان نیز دکمه ای تحت عنوان Go to در - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر فریدون کنار استان مازندران - نظر گرفته شده که به کاربر امکان می دهد به سرعت به همان نقطه در مکالمه که پیام در اصل آنجا ارسال شده برود.

تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر فریدون کنار استان مازندران

تلگرام برای - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر فریدون کنار استان مازندران - اطمینان از دسترسی همیشگی کاربران خود به این کانال جداگانه آن - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر فریدون کنار استان مازندران - را - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر فریدون کنار استان مازندران - در بالای لیست مربوط به منوی پیام های «فوروارد شده» و «اشتراک گذاری شده» - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر فریدون کنار استان مازندران - نمایش می دهد. یک دکمه موسوم به فهرست چت ها یا Chats نیز به - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر فریدون کنار استان مازندران - بخش تنظیمات این نسخه از تلگرام در iOS و - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر فریدون کنار استان مازندران - اندروید اضافه شده تا دسترسی سریع تر کاربران به آن فراهم گردد.

بهبود در قابلیت سرچ

بهبود در قابلیت سرچ که به لطف الگوریتم به روز رسانی شده جستجوی تلگرام فراهم شده و امکان سرچ گروه ها، بات ها و کانال های عمومی را فراهم مینماید از دیگر مشخصه های مهم این نسخه از تلگرام است. در گذشته کاربران برای دسترسی به کانال ها باید نام کاربری شان را در اختیار داشتند اما حالا صرفا با جستجوی نام بات ها و کانال ها این امکان برایشان فراهم است. البته اشاره کنیم که محبوب ترین گزینه ها در زمره نخستین نتایج سرچ نمایش داده می شوند.

پین کردن پیام های مهم در کانال ها

ادمین های کانال های تلگرامی از این پس می توانند پیام های مهم خود را برای جلب توجه کاربران یا آگاه ساختن اعضای جدید از قوانین آن پین کنند.

بهینه سازی منوی تنظیمات

در انتها بد نیست اشاره کنیم که صفحه تنظیمات و منوی تلگرام نیز در این به روز رسانی دستخوش تغییراتی شده ضمن آنکه شرکت ارائه دهنده آن را برای آیفون 10 بهینه سازی نموده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone