🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر سراب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر سراب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  2. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  3. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  4. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  5. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37444.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

بیشترین نسبت نمایشگر به بدنه در نمونه اولیه موبایل Doogee Mix4 [تماشا کنید]

شرکت های بسیاری تاکنون تلاش کرده اند موبایل هایی با نمایشگرهای بدون حاشیه بسازند؛ با این حال به نظر می رسد کمپانی Doogee در این زمینه چند مرحله جلوتر از سایر رقبا است. به تازگی یکی ...

شرکت های بسیاری تاکنون تلاش کرده اند موبایل هایی با نمایشگرهای بدون حاشیه بسازند؛ با این حال به نظر می رسد کمپانی Doogee در این زمینه چند مرحله جلوتر از سایر رقبا است.

به تازگی یکی از کاربران - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - یوتیوب ویدیویی از نگاه نزدیک نمونه اولیه از موبایل Mix 4 ساخت کمپانی چینی Doogee را منتشر کرده که از طراحی ویژه دو لایه بهره می برد. موبایل یاد شده دارای نسبت نمایشگر به بدنه 97 درصد است و در عین حال از حسگر - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - اثر انگشت تعبیه شده زیر - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - نمایشگر (مشابه با ویوو X20 Plus UD) بهره می برد. احتمالاً چیپستی از سری اسنپدراگون نیروبخش آن خواهد - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - بود.

با این طراحی، Doogee توانسته نمایشگری 6 اینچی را در بدنه ای بسیار کوچکتر از گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ (با نمایشگر 6.2 اینچی) جای دهد. - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - استفاده از این نمایشگر به لطف طراحی کشویی موبایل حاصل شده. البته زیبایی - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - این موبایل معایبی را - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - نیز به همراه داشته؛ این طراحی موجب افزایش قطر Mix 4 شده. همچنین در صورتی که کاربر - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - بخواهد دوربین جلویی را فعال کند یا از اسپیکر مکالمه بهره ببرد، باید پنل جلویی را به سمت پایین حرکت دهد.

از سوی دیگر به علت نمایشگر بدون حاشیه، خبری از حسگر نور سنج محیط نیست و به این ترتیب امکان تنظیم خودکار روشنایی نمایشگر بسته به نور محیط وجود ندارد.

به گفته شخصی که این نمونه اولیه از موبایل را بررسی کرده، طراحی کشویی موجب می شود Mix 4 در مقابل خم شدن یا ضربه چندان مقاوم نباشد. البته این گونه ادعا شده که در دست محکم به نظر می رسد.

Doogee خبری از زمان عرضه این موبایل نداده. البته از آنجایی که موبایل های Mix و  Mix 2 با فاصله های زمانی 6 - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - ماهه معرفی شدند، انتظار می رود Mix 3 در ماه ژوئن سال جاری (خرداد تا تیر ماه) و در نهایت Mix 4 شش ماه پس از - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - آن در اواخر سال جاری میلادی (پاییز سال 97) رونمایی شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone