🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  2. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  3. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  5. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43894.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

بنچمارکی تازه از Mi Mix 2 حکایت از سخت افزار قدرتمند آن دارد

با نزدیک شدن به تاریخ احتمالی رونمایی از نسل تازه موبایل بدون حاشیه Mi Mix کمپانی شیائومی، شایعات و اخبار در خصوص این محصول با شدت بیشتری در حال پخش شدن است. در تازه ترین ...

با نزدیک شدن به تاریخ احتمالی رونمایی از نسل تازه موبایل بدون حاشیه Mi Mix کمپانی شیائومی، شایعات و اخبار در خصوص این محصول با شدت بیشتری در حال پخش شدن است. در تازه ترین مورد بنچمارکی منتسب - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - به این موبایل هوشمند در فضای مجازی منتشر شده که - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - نشان از سخت افزار قدرتمند آن دارد.

نتایج مذکور در پایگاه داده بنچمارک GFXBench منتشر شده و نشان می دهد موبایل بدون حاشیه بعدی شیائومی مجهز به چیپست پرچمدار هشت هسته ای اسنپدراگون ۸۳۵ محصول کوالکام با کلاک هسته های ۱.۹ گیگاهرتز است. ظاهراً کمپانی چینی این مغز پردازشی را با - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - ۶ گیگابایت رم همراه خواهد کرد.

تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

طبق این اطلاعات موبایل Mi Mix 2 شیائومی همراه با اندروید نوقا (7.1.1) روانه بازار خواهد شد. از دیگر مشخصات احتمالی این موبایل می توان به بهره مندی از یک نمایشگر ۶.۴ اینچی - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - با رزولوشن ۲۵۴۰ در ۱۴۴۰ پیکسلی از نوع AMOLED و همچنین دوربین اصلی ۱۹ و سلفی ۱۳ مگاپیکسلی به همراه یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ختمی نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
با سلام و احترام،

مشکلی که پرتکرارترین آن در لباسشویی وایت هاوس، عدم چرخش در موتور می باشد. این مشکل معمولاً به دلیل خرابی سیستم چرخش و یا موتور بوجود می آید. در صورت مواجهه با این مشکل، بهترین راه حل این است که با یک تعمیرکار مجرب و کارآزموده تماس گرفته و مشکل را بررسی کنید.

در شهر میاندوآب منطقه خاقانی نیز، انجام تعمیرات مرتبط با این نوع لباسشویی از طریق تعدادی از فروشگاه های لوازم خانگی و خدمات پس از فروش انجام می شود. بهترین راه برای پیدا کردن یک تعمیرکار مجرب، مراجعه به این فروشگاه ها و گرفتن نشانی و شماره تلفن مربوطه می باشد.

با تشکر از شما



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone