🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر رودبار استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر رودبار استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فرق تلویزیون های پلاسما با LCD یا LED چیست؟
    پاسخ: این تلویزیون ها از گاز یونیزه شده یا همان پلاسما برای نمایش پیکسل ها استفاده می کنند.
  2. سوال: چرا تصویر تلویزیون در قسمت های مختلف تاریک و روشن می شود؟
    پاسخ: این مشکل معمولا بخاطر ایراد در پنل تلویزیون ایجاد می شود.
  3. سوال: چرا تلویزون من بعد از قطع برق عمومی از کار افتاد؟
    پاسخ: بعد از قطعی برق به صورت ناگهانی امکان سوختن و از کار افتادگی هر بخش از تلویزیون شما وجود دارد که نیاز به بررسی تخصصی خواهد داشت. استفاده از محافظ می تواند از این مشکلات جلوگیری کند.
  4. سوال: چرا تلویزیون من صدا دارد اما تصویر ندارد؟
    پاسخ: تصویر و صدا در تلویزیون معمولا ارتباطی با هم نداند و این امکان وجود دارد که با اینکه تصویر دارید اما هیچ صدایی از تلویزیون خود نداشته باشید.
  5. سوال: آمپلی فایر در تلویزیون چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: باعث تقویت و بهتر شدن کیفیت صدا در تلویزوین شماخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15990.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

لپ‌تاپ‌های جدید نوکیا احتمالا به زودی معرفی می‌شوند

لپ‌تاپ‌های نوکیا به تازگی در اداره استاندارد هند (BIS) رویت شده‌اند که از معرفی آن‌ها در آینده نزدیک خبر می‌دهد. این محصولات توسط کمپانی چینی «Tongfang Limited» به تولید می‌رسند. طبق گزارش منتشر شده، این ...

لپ‌تاپ‌های نوکیا به تازگی در اداره استاندارد هند (BIS) رویت شده‌اند که از معرفی آن‌ها در آینده نزدیک خبر می‌دهد. این محصولات توسط کمپانی چینی «Tongfang Limited» به تولید می‌رسند.

طبق گزارش منتشر شده، این - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر رودبار استان گیلان - لپ‌تاپ‌ها دارای شماره مدل‌های NKi3310UL82S ،NKi310UL42S ،NKi3310UL41S ،NKi510UL1610S - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر رودبار استان گیلان - ،NKi510UL810S ،NKi510UL165S ،NKi510UL85S ،NKi510UL82S و NKi310UL85S هستند.

به نظر می‌رسد استفاده از عبارت i3 و i5 - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر رودبار استان گیلان - به پردازنده مورد استفاده در محصولات آینده نوکیا اشاره دارد و این دستگاه‌ها از پردازنده‌های Core i3 و Core i5 اینتل بهره می‌برند. وجود - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر رودبار استان گیلان - عبارت 10S در شماره مدل این لپ‌تاپ‌ها نشان‌دهنده بهره‌مندی از سیستم عامل ویندوز ۱۰ است.

با توجه به اطلاعات موجود در BIS، حداقل ۵ لپ‌تاپ با پردازنده - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر رودبار استان گیلان - Core i5 اینتل معرفی می‌شوند و چهار لپ‌تاپ دیگر با پردازنده اینتل Core i3 از راه می‌رسند. این محصولات از نظر میزان رم و همچنین فضای ذخیره‌سازی با یکدیگر متفاوت خواهند بود.

محصولات نوکیا توسط برندهای - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر رودبار استان گیلان - مختلفی در کشورها به فروش می‌رسند. برای مثال در کشور - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر رودبار استان گیلان - هند HMD Global گوشی‌های نوکیا را عرضه می‌کند و سایر محصولات آن مانند تلویزیون‌ها به وسیله «Flipkart» به فروش می‌رسند. در حال حاضر نمی‌دانیم این لپ‌تاپ‌های جدید توسط کدام شرکت فروخته می‌شوند، با این حال توسط یک کمپانی چینی به تولید می‌رسند.

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر رودبار استان گیلان

این - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر رودبار استان گیلان - اولین باری نیست که با لپ‌تاپ‌ نوکیا روبه‌رو می‌شویم. زمانی که این کمپانی در - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر رودبار استان گیلان - بازار گوشی‌ها حضور قدرتمندی داشت، لپ‌تاپ نیز تولید کرد. بخش کامپیوتر این شرکت فنلاندی با نام «Nokia Data» شناخته می‌شد.

این کمپانی در سال ۲۰۰۹ از «نوکیا Booklet 3G» رونمایی کرد که یک نت‌بوک با سیستم عامل پیش فرض ویندوز ۷ بود. همانطور که می‌توان از نام آن حدس زد، این دستگاه به وسیله سیم‌کارت از شبکه 3G پشتیبانی می‌کرد.

این محصول سرویس نقشه «Oyi» - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر رودبار استان گیلان - را در اختیار کاربران قرار می‌داد و شارژدهی برابر ۱۲ ساعت داشت. حالا باید منتظر ماند و دید لپ‌تاپ‌های جدید آن با چه قابلیت‌هایی از راه می‌رسند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone