🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر اردبیل استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر اردبیل استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه علت موقع روشن شدن اجاق گاز و فر فیوز میپرد؟
    پاسخ: در فر یا اجاق های برقی یا هر وسیله برقی دیگر سیب در برد های الکترونیکی و اسیب در سیم ها و اتصالات ممکن است باعث پریدن فیوز شود.
  2. سوال: جرمگیری اجاق گاز و فر را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: بهتر است هر وقت دستگاه شما به میزان قابل توجهی چربی و جرم گرفته است برای جرم گیری اقدام کنید که ممکن است در بازه های دو هفته تا یک ماه یک بار باید انجام شود.
  3. سوال: دلیل داغ نشدن فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی المنت، عدم هوارسانی صحیح در محفظه، خرابی سنسور دما و ... اشاره کرد.
  4. سوال: نقش و کاربرد فن کانوکشن در فر چیست؟
    پاسخ: فن کانوکشن قطعه مهمی در فر است که باعث ایجاد دمای یکنواخت در بخش های مختلف فر می شود.
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تکنسین های ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33913.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

کارت های گرافیک AMD با معماری 7 نانومتری در 2018 معرفی می شوند

به تازگی کمپانی AMD در بیانیه مطبوعاتی خود تأیید کرده بود که در سال جاری میلادی اولین کارت های گرافیک مبتنی بر چیپ 7 نانو متری جهان را در سال جاری میلادی معرفی می کند. ...

به تازگی کمپانی AMD در بیانیه مطبوعاتی خود تأیید کرده بود که در سال جاری میلادی اولین کارت های گرافیک مبتنی بر چیپ 7 نانو متری جهان را در سال - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر اردبیل استان اردبیل - جاری میلادی معرفی می کند. اخیراً - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر اردبیل استان اردبیل - این موضوع را  «لیزا سو» مدیرعامل شرکت نیز تأیید کرده است.

گفته شده نقطه عطف بزرگ - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر اردبیل استان اردبیل - بعدی AMD معرفی محصولات 7 نانومتری از جمله نسل دوم پردازنده های ذن، با نام «ذن 2» در کنار معماری «نوی» پردازشگرهای گرافیکی - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر اردبیل استان اردبیل - است. - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر اردبیل استان اردبیل - تولید چندین محصول 7 نانومتری به کمپانی TSMC سپرده شده که GPU مورد بحث نیز در این بین است. علاوه بر این پردازنده های 7 نانومتری برای سرورها که قرار است در سال 2019 معرفی شوند هم اکنون در حال تولید توسط TSMC هستند.

اولین چیپ گرافیکی 7 نانومتری بر اساس معماری وگای فعلی بوده و قرار است بهبود کارایی قابل توجهی را ارائه دهد. از دستورالعمل های هوش مصنوعی به همراه 4 مجموعه حافظه 8 گیگابایتی از نوع HBM2 و 4096 بیتی پشتیبانی می کند. به این ترتیب در کل می تواند با 32 گیگابایت رم همراه شود.

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر اردبیل استان اردبیل
ابتدا چیپ های گرافیک 7 نانومتری وگا و سپس نمونه های - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر اردبیل استان اردبیل - نَوی از راه می رسند.

در حالی که AMD جزئیاتی از این چیپ را منتشر نکرده ولی می توان انتظار داشت پهنای باند حافظه به یک ترابایت در ثانیه برسد. در عین حال سرعت ساعت بالاتری داشته باشد و به لطف فرایند تولید 7 نانومتری TSMC از نظر مصرف انرژی نیز بهینه تر عمل کند.

بر اساس ادعای یک منبع چیپ های وگای 7 نانومتری می توانند قدرت محاسباتی گرافیکی 20.9 ترافلاپس را ارائه دهند. اگر این ادعا حقیقت داشته باشد با اولین چیپ گرافیکی طرف هستیم که - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر اردبیل استان اردبیل - قدرتی بیش از 20 ترافلاپس را ارائه می دهد.

وبسایت آناندتک تخمین زده بود که این چیپ تقریباً 336 میلی متر مربع اندازه خواهد داشت. - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر اردبیل استان اردبیل - در مقایسه باید گفت که چیپ های مبتنی بر معماری تورینگ از انویدیا که به - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر اردبیل استان اردبیل - تازگی معرفی شده اند 754 میلیمتر مربع هستند و - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر اردبیل استان اردبیل - البته بر اساس فررایندهایی به غیر از 7 نانومتری و به نوعی قدیمی تر تولید می شوند.

لیزا سو همچنین در رویدادی در ماه ژوئن تأیید کرده بود که پردازشگرهای گرافیکی 7 نانومتری AMD برای گیمرها نیز ارائه می شوند. البته مشخص نبود که آیا پردازشگرهای گرافیکی وگای 7 نانومتری به دست گیمرها می رسد یا این دسته از کاربران - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر اردبیل استان اردبیل - باید برای نمونه های با اسم رمز نوی منتظر بمانند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone