🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خالی روشن کردن فر ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر، ولی بهتر است این اقدام را انجام ندهید چون هیچ دلیل منطقی برای این کار وجود ندارد و ممکن است در دراز مدت باعث آسیب شود.
  2. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس جرقه زن همزمان با باز کردن ولوم گاز ها جرقه ها در کنار خروجی گاز ها ایجاد می کند.
  3. سوال: کارشناسی که برای تعمیر اجاق گاز مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با توجه به ایراد دستگاه شما و همچنین ایراد های معمول قطعات دستگاه را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  4. سوال: وظیفه بوبین در اجاق گاز ها چیست؟
    پاسخ: با ایجاد جرقه،جریان الکتریکی ضعیفی به بوبین از طریق ترموکوبل منتقل می شود و بوبین باعث انتشار گاز می شود.
  5. سوال: چگونه می توان هزینه تعمیرات یا خدمات را پرداخت کرد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33926.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

کشف بدافزار جدید کارتخوان های بانکی و تایید ورود آن به کشور

مرکز مدیریت راهبردی افتای ریاست جمهوری نسبت به کشف بدافزاری که سیستم های کارتخوان (POS) را هدف قرار می دهد هشدار داده و اعلام نموده که این ویروس، توسط شرکتی خارجی به نام Booz Allen Hamilton ...

مرکز مدیریت راهبردی افتای ریاست جمهوری نسبت به کشف بدافزاری که سیستم های کارتخوان (POS) را هدف قرار می دهد هشدار داده - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - و - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - اعلام نموده که این ویروس، توسط شرکتی خارجی به نام Booz Allen Hamilton کشف شده و در بین هکرهای ایرانی نیز مشاهده شده است. این بدافزار بعد از قرار گرفتن روی دستگاه‌های کارتخوان (سیستم‌های POS) عمل اسکن اطلاعات را انجام می‌دهد و با اینکه چندان پیشرفته نیست ولی در هر حال می تواند برخی اطلاعات کارتهای عابربانک را سرقت کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

بدافزار جدید نام RtPOS را یدک می‌کشد و به گفته کارشناسان  تنها از مجموعه محدودی از توابع پشتیبانی می‌کند. برای مثال - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - فایل اجرایی بدافزار فقط دو آرگومان (نصب و حذف) را قبول می‌کند. این سیستم می‌تواند با رصد کردن و خواندن حافظه دیجیتالی - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - دستگاه‌های POS به اطلاعات شخصی حساسی چون شماره کارت‌های افراد دست پیدا کند.  سایر بدافزارهای POS قابلیت‌های پیشرفته‌ای از قبیل امکانات ارسال و دریافت اطلاعات - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - از سارق و تروجان‌های با دسترسی از راه دور دارند که ابزاری کامل برای جمع‌آوری داده توسط مهاجم به شمار می‌روند ولی این قابلیت‌ها در بدافزار اخیر کشف شده وجود ندارد.

بدافزار RtPOS تنها یک کارکرد مخرب دارد و آن هم خوانش Ram سیستم و اسکن کردن آن است و - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - شماره‌های کارت اعتباری را بعد از رصد در یک فایل DAT ذخیره می‌کند. گفتنیست به گفته مرکز مدیریت راهبری افتای ریاست جمهوری، این بدافزار اطلاعات دیگری از قبیل - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - شماره‌های ملی، گذرواژه‌ها یا داده‌های مربوط به گواهینامه‌های رانندگی را ذخیره نمی‌کند. علاوه بر این، بدافزار RtPOS هیچ ویژگی مرتبط با شبکه نیز ندارد. از این رو ارتباطی با سرورهای از راه دور برقرار نمی‌کند تا دستورهای اضافی برای استخراج اطلاعات به سرقت رفته را اجرا کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

با - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - وجود سایت‌های شرط بندی که هم اکنون در حال فعالیت هستند، داشتن شماره کارت اعتباری و اطلاعات هویتی افراد مختلف هم - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - می‌تواند تا حد زیادی برای برخی افراد مثمر ثمر واقع شود به خصوص وقتی که از موجودی حساب و انجام تراکنشات حساب مذکور با خبر باشند.

در حال حاضر پژوهشگران بین المللی دو سناریو را مطرح کردند؛ حدس - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - اول بر این است که این بدافزار هنوز کامل نشده و همچنان در حال توسعه است و حدس دوم پژوهشگران این است که مهاجمان تنها به دلیل آلوده‌کردن کاربران و جمع‌آوری داده‌های پرداختی و دستیابی به یک Big Data آن را ساخته‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone