🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر صومعه سرا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر صومعه سرا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فن خنک کننده در فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: بعضی از فر ها مخصوصا فر های برقی دارای فن خنک کننده هستند که فر را بعد از پخت پز به اندازه کافی خنک کند.
  2. سوال: چرا شعله اجاق گاز من دود می کند؟
    پاسخ: شعله ها در هنگام بد سوختن ممکن است دود کنند که از عوامل آن میتوان به گرفتگی خروجی ها، وجود چربی و ذرات و ... اشاره کرد.
  3. سوال: فرق فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: هر دو کاربرد های یکسان دارند ولی در حالت اتومات بدون نیازبه دکمه ای دیگر شما تنها با فشردن و تنظیم ولوم ها گاز جرقه ها روشن شده و عمل می کنند.
  4. سوال: علت نچرخیدن فر و جوجه گردان چیست؟
    پاسخ: خرابی موتور گرداننده، قراردادن حجم و وزن زیاد جوجه، خرابی سیخ چرخاننده و ... از عوامل ایجاد این مشکل است.
  5. سوال: دلیل داغ نشدن فر چیست؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل خرابی المنت و سنسور تشخیص دمای فر، دما به اندازه کافی برای پخت پز نرسد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33904.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

طرح ترابردپذیری تاکنون 1.5 میلیون درخواست داشته است

بر اساس تازه‌ترین اعلام مدیرکل دفتر نظارت بر سرویس‌های ارتباطی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از ابتدای اجرای طرح ترابردپذیری تاکنون  1.5 میلیون درخواست ثبت شده است. طرح ترابردپذیری شماره‌ها (MNP) بعد از سال‌ها ...

بر اساس تازه‌ترین اعلام مدیرکل دفتر نظارت بر سرویس‌های ارتباطی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از ابتدای اجرای طرح ترابردپذیری تاکنون  1.5 میلیون - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر صومعه سرا استان گیلان - درخواست ثبت شده است.

طرح ترابردپذیری شماره‌ها (MNP) بعد از - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر صومعه سرا استان گیلان - سال‌ها بحث و بررسی از سال 95 اجرا شد. در این طرح، شرایطی فراهم می‌شود - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر صومعه سرا استان گیلان - که - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر صومعه سرا استان گیلان - مشترکان با حفظ شماره خود بتوانند اپراتور ارائه‌دهنده خدمات خود را عوض کنند. از زمان اجرای این طرح، آمار دقیق ترابرد بین اپراتورها توسط رگولاتوری ارائه نشد و تنها خود اپراتورها در مقاطعی این آمار را منتشر کردند که علت این موضوع به گفته‌ مدیرکل دفتر نظارت بر سرویس‌های ارتباطی سازمان، جلوگیری از تفسیر به رای از این آمار توسط اپراتورهاست.

«سیدمحمد امامی» درباره آخرین آمار ترابردپذیری اعلام کرد:

«آخرین تعداد درخواستی‌های ترابردپذیری از ابتدا تا تاریخ 31مرداد، یک میلیون و 478 هزار و 430 مورد بوده است. البته ما نمی‌خواهیم اعلام کنیم تراز کدام اپراتور در ترابردپذیری - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر صومعه سرا استان گیلان - برتر شده چون ممکن است اپراتور از این موضوع استفاده ‌کند و بگوید که در ترابرد اول است. درصورتی که پارامترهای دیگری هم وجود دارد.»

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر صومعه سرا استان گیلان

کیفیت، تعداد تخلفات، سرعت ترابرد - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر صومعه سرا استان گیلان - و تجربه کاربری پارامترهای دیگری هستند که بعضی از آنها به نحوه ارائه سرویس وابسته است. برای مثال ممکن است یک اپراتور در یک بازه زمانی سرویس خاصی ارائه کند - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر صومعه سرا استان گیلان - و به - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر صومعه سرا استان گیلان - همین دلیل مشترک به آن اپراتور ترابرد و - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر صومعه سرا استان گیلان - بعد به اپراتور مبدا خود برگردد. به عقیده امامی این امر دلیل بر نامناسب بودن اپراتوری که از آن بازگشته نیست:

«تراز ترابرد بین هر سه اپراتور عدد قابل توجهی نیست و کمتر از 20 هزار تاست. یعنی تفاوت - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر صومعه سرا استان گیلان - بهترین حالتی که اپراتوری مشترک بیش‌تری جذب کرده و بدترین حالتی که مشترک از دست داده، 20 هزار بوده است. این تراز همیشه حفظ می‌شود و البته برای همراه اول که 57 - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر صومعه سرا استان گیلان - میلیون مشترک، ایرانسل که 35 میلیون مشترک و رایتل که سه میلیون مشترک دارد، عدد قابل توجهی نیست.»

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر صومعه سرا استان گیلان

مراحل ثبت درخواست طرح ترابردپذیری

مشترکانی که قصد اجرای طرح ترابرد را دارند، لازم است در گام اول از طریق مراجعه به سایت یا مراجعه حضوری به دفاتر خدمات اپراتور مقصد، فرم درخواست را تکمیل و به عبارتی برای اجرای این طرح ثبت نام کند. پس از آن در صورتی که فرد از شرایط لازم برخوردار باشد، تایید ثبت نام او از طریق یک پیامک به اطلاعش خواهد رسید.

پس از ثبت درخواست پذیرش متقاضیان ترابرد، پیامکی برای آنها ارسال می‌شود که حاکی از ثبت این درخواست در سامانه ملی ترابردپذیری است. لازم است که مشترک طبق دستورالعمل ارائه شده در متن پیامک، تایید - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر صومعه سرا استان گیلان - کند که درخواست ترابرد از طرف وی ثبت شده است. در صورتی که مشترک در این مرحله، طی مدت - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر صومعه سرا استان گیلان - زمان 24 ساعت پیامک را تایید نکند، ادامه فرایند ترابرد لغو خواهد شد.

در گام - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر صومعه سرا استان گیلان - بعدی، پیامکی برای پرداخت صورتحساب مشترکان دائمی - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر صومعه سرا استان گیلان - به آنها ارسال می‌شود. این دسته از مشترکان برای تسویه حساب با اپراتور مبدا، تنها 24 ساعت فرصت خواهند داشت.

پس از - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر صومعه سرا استان گیلان - تسویه حساب با اپراتور مبدا، مشترک پیامکی را دریافت می‌کند مبنی بر اینکه سیم‌کارت قدیمی‌اش مسدود شده و سیم‌کارت جدید او تا دقایقی بعد فعال خواهد شد. به این ترتیب، مشترک با حفظ شماره و پیش شماره خود، به یک اپراتور جدید (اپراتور پذیرا) نقل مکان کرده و می‌تواند از خدمات اپراتور جدید بهره‌مند شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone