🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر سنندج استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر سنندج استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه علت موقع روشن شدن اجاق گاز و فر فیوز میپرد؟
    پاسخ: در فر یا اجاق های برقی یا هر وسیله برقی دیگر سیب در برد های الکترونیکی و اسیب در سیم ها و اتصالات ممکن است باعث پریدن فیوز شود.
  2. سوال: وظیفه و کارکرد میکروسوئیچ در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: میکروسوئیچ برای ایجاد جرقه در فندک تعبیه شده است.
  3. سوال: علت باز نشدن در اجاق فر چیست؟
    پاسخ: خرابی قفل و لولای درب یا گیر کردن ذرات خارجی می تواند باعث اشکال در باز و بسته کردن درب فر شود.
  4. سوال: جرمگیری اجاق گاز و فر را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: بهتر است هر وقت دستگاه شما به میزان قابل توجهی چربی و جرم گرفته است برای جرم گیری اقدام کنید که ممکن است در بازه های دو هفته تا یک ماه یک بار باید انجام شود.
  5. سوال: دلیل عدم تنظیم دمای فر روی دمای مورد نظر چیست؟
    پاسخ: خرابی سنسور دما،بسته نشدن کامل در، نرسیدن گاز کافی و ... از جمله دلایل این مشکل هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33911.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

لاین ارز مجازی لینک را معرفی کرد

کمپانی لاین که توسعه دهنده اپلیکیشن پیام رسانی به همین نام محسوب می شود، از ارز مجازی مختص خود رونمایی کرده که به عنوان پاداش به کاربران داده می شود. از مدت قبل زمزمه هایی ...

کمپانی لاین که توسعه دهنده اپلیکیشن پیام رسانی به همین نام محسوب می شود، - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر سنندج استان کردستان - از ارز مجازی مختص خود رونمایی کرده که به عنوان پاداش به کاربران داده می شود.

از مدت قبل زمزمه هایی در رابطه با ارز مجازی لاین به گوش می رسید و حالا این کمپانی رمز پول مختص به خود به نام «لینک» را معرفی کرده که در ماه آتی از طریق صرافی BITBOX در دسترس قرار می گیرد. زیربنای این پول مجازی بر شبکه «لینک چین» استوار - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر سنندج استان کردستان - است که امکان توسعه اپ های غیر متمرکز را نیز فراهم می کند.

به گفته کمپانی مذکور ارز مجازی لینک بر خلاف دیگر رمز پول ها از طریق عرضه اولیه (ICO) ارائه نشده و در عوض به - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر سنندج استان کردستان - عنوان پاداش در اختیار کاربران اپلیکیشن لاین قرار خواهد گرفت. تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر سنندج استان کردستانبرای مثال کاربری که به یکی از سرویس های  اپ غیر متمرکز روی بستر لینک - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر سنندج استان کردستان - چین پیوسته و در آن مشارکت می کند، مقداری لینک را به عنوان - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر سنندج استان کردستان - پاداش دریافت خواهد کرد. از این لینک ها می توان برای پرداخت در سرویس اپ غیرمتمرکز یا خدمات دیگری نظیر دریافت محتوا، تجارت، گیمینگ، تبادل و غیره در اکوسیستم لاین بهره برد.

کاربران با استفاده از صرافی BITBOX قادر به مبادله ارز مجازی لینک با رمزپول های دیگر از جمله بیت کوین و اتریوم خواهند بود. - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر سنندج استان کردستان - علاوه بر این مالکان لینک مزایای منحصر به فردی را از BITBOX دریافت - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر سنندج استان کردستان - می کنند که شامل تخفیف هم می شود.

بر اساس برنامه های لاین قرار است در مجموع یک میلیارد توکن لینک تشکیل شود که ۸۰۰ میلیون واحد از آنها به عنوان پاداش به کاربران عرضه شده و ۲۰۰ میلیون دیگر به - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر سنندج استان کردستان - عنوان رزور در - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر سنندج استان کردستان - مالکیت کمپانی باقی خواهد ماند.

از آنجا که صلاحیت لاین برای تجارت ارزهای مجازی هنوز در ژاپن احراز نشده، کاربران ساکن در این کشور به جای لینک، «لیک پوینتس» را دریافت می کنند که امکان برداشت، تبادل یا تجارت با آن وجود ندارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone