تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  2. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  3. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  4. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  5. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30393.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

ساندبارهای جدید ال جی روی هوش مصنوعی متمرکز خواهند بود

زمان زیادی تا آغاز رویداد CES نمانده و به همین مناسبت کمپانی ال جی اعلام کرده که قصد رونمایی از ساندبار های جدید خود طی این رویداد را دارد. این کمپانی کره‌ای اعلام کرده که ...

زمان زیادی تا آغاز رویداد CES نمانده و به همین مناسبت کمپانی ال جی اعلام کرده که - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - قصد رونمایی از ساندبار های جدید خود طی - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - این رویداد را دارد. این کمپانی کره‌ای اعلام کرده که برای رسیدن به بالاترین حد از کیفیت، بازهم با کمپانی شناخته شده مریدین آدیو همکاری خواهد کرد.

ال جی می ‌گوید که ساندبار جدیدش می‌توانند دو کانال صوتی را بدون هرگونه افت کیفیتی به چند کانال - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - تبدیل کرده و تجربه‌ای طبیعی را ارائه دهند. ساندربارهای پرچمدار ال جی مانند SL9 و SL10 هم از استانداردهایی مثل Dolby Atmos و DTS:X هم پشتیبانی خواهند کرد تا پخش همه‌جانبه صدا به سطح کیفی نفس‌گیری برسد.

تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

یکی دیگر از ویژگی‌های کلیدی این ساندبارها پشیبانی از دستیار صوتی گوگل خواهد بود که کارکرد آن شباهت زیادی به محصولات سال گذشته برند تینکیو ال جی دارد.

در همین راستا، کیم‌ دائه چول مدیر بخش کسب و کار صوتی و - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - تصویری اعلام کرده که آن‌ها قصد دارند با ساندبارهای جدید خود - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - سطح جدیدی از کیفیت صدا - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - و تعامل با هوش مصنوعی را ارمفان خواهد - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - آورد.

به نظر می‌رسد که ساندبارهای مجهز به دستیار صوتی هوشمند بخشی از آینده خانه‌های مدرن در آینده‌ای نزدیک خواهند بود. پیش از - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - این هم گوگل با همکاری کمپانی JBL دستگاهی ترکیبی را معرفی کرد که کارکردهای یک ساندبار را با - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - دستیار صوتی هوشمند گوگل ترکیب کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone