🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر ساوه استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر ساوه استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا فندک اجاق گاز یا فر من کار نمی کند؟
    پاسخ: قطع برق و خرابی میکروسوئیچ جرقه زن باعث می شود فندک دستگاه شما کار نکند.
  2. سوال: بوبین چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: بوبین به همراه ترموکوپل باعث ایمنی اجاق گاز و انتشار گاز می شوند.
  3. سوال: سرشعله ها در اجاق گاز چه وظیفه ای دارند؟
    پاسخ: قطعاتی از اجاق گاز با جنس عدمتا چدنی که در قسمت خروجی گاز روی صفحه اجاق گاز قرار می گیرند.
  4. سوال: چرا اجاق گاز و فر من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: از دلایل خاموش نشدن شعله فر می توان به خرابی ترموکوپل، ولوم ها، شیر گاز و ... اشاره کرد.
  5. سوال: چرا بدنه اجاق گاز و فر من برق دارد؟
    پاسخ: بعضی اوقات ممکن هست بدنه فر یا اجاق گاز الکتریسیته کمی داشته باشد که از دلایل آن میتوان به اتصال سیم لخت شده به بدنه، خرابی قطعه ها ی برقی و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33915.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

کنفرانس تکنولوژی دیجی‌کالا در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد

کنفرانس تکنولوژی دیجی‌ کالا در تاریخ ۱۵ شهریورماه در تالار علامه امینی کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد. این کنفرانس نخستین برنامه اختصاصی آکادمی دیجی‌کالا خواهد بود که قرار است متناسب با نیاز صنعت ...

کنفرانس تکنولوژی دیجی‌ کالا در تاریخ ۱۵ شهریورماه در تالار - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر ساوه استان مرکزی - علامه امینی کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد. این کنفرانس نخستین برنامه اختصاصی آکادمی دیجی‌کالا خواهد بود که قرار است متناسب با نیاز صنعت برای دانشجویان و تازه فارغ التحصیلان برگزار شود. - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر ساوه استان مرکزی - نخستین کنفرانس این رویداد در زمینه تکنولوژی، مباحث فنی و متن باز (Open Source) است و توسعه دهندگان از سراسر ایران را گردهم می‌آورد.

کنفرانس تکنولوژی دیجی‌ کالا، رویدادی ۱ روزه است که در آن امکان آشنایی و تبادل اطلاعات با اعضای - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر ساوه استان مرکزی - تیم فنی دیجی‌کالا مهیا خواهد بود و اعضای تیم تجربیات خود را در ارتباط با پلتفرم جدید این شرکت، سوپرنوا، به شرکت‌کنندگان منتقل خواهند کرد. در این کنفرانس چالش‌های ایجاد و تحول محصول در گروه دیجی‌کالا به‌وسیله زیر ساخت‌های متن باز (Open Source) توسط نمایندگان تیم فنی دیجی‌کالا شرح داده می‌شود.

در این رویداد یک روزه، ۱۴ نفر از اعضای تیم دیجی‌کالا به ارائه تجربیات خود در حوزه‌های مختلفی می‌پردازند و پیشرفت‌های دیجی‌کالا در زمینه ارائه خدمات - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر ساوه استان مرکزی - به میلیون‌ها مشتری و ساخت فضای کاری دلپذیر به منظور افزایش خلاقیت توسعه‌دهندگان و سایر مباحث مرتبط پوشش داده می‌شود. اعضای تیم فنی دیجی‌کالا در طول مدت زمان برگزاری سمینار، سخنرانی خواهند داشت و شرکت‌کنندگان می‌توانند سوالات و نکات مدنظر خود را به صورت مستقیم با اعضای فنی در میان بگذارند.

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر ساوه استان مرکزی

آکادمی دیجی کالا درباره این رویداد چنین نوشته است:

«با شرکت - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر ساوه استان مرکزی - در کنفرانس تکنولوژی ما خواهید دید که - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر ساوه استان مرکزی - چطور با تغییر رویکرد به متن باز شدن توانستیم از هفته‌ای یک‌بار deploy کردن سیستم، به شیوه‌ای عمل کنیم که امکان ۵۰۰ بار deploy کردن روزانه را داشته باشیم. چگونه سیستم خود را رشد دادیم تا بتوانیم به میلیون‌ها مشتری خدمات‌رسانی داشته باشیم. و چگونگی ساختن - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر ساوه استان مرکزی - محیطی که توسعه دهنده‌ها و برنامه‌نویس‌ها عاشق آن باشند.»

علاقه‌مندان جهت شرکت در کنفرانس تکنولوژی دیجی‌ کالا تا پایان روز دوازدهم شهریور ۹۷ فرصت دارند - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر ساوه استان مرکزی - تا با تکمیل اطلاعات خود در صفحه ایوند این کنفرانس در اینجا  ثبت‌نام کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone