🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نجف آباد استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نجف آباد استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه و کاربرد سیم فندک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: سیم ها نازک و کوچکی هستند که وظیفه انتقال جریان الکتریکی برای فنک را به عهده دارند.
  2. سوال: نقش و کاربرد تایمر فر چه می باشد؟
    پاسخ: تایمر وظیفه تعیین مدت زمان و ایجاد هماهنگی میان قطعات مختلف در فر را دارد.
  3. سوال: وظیفه ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل حساسیت بالا به جریان گاز دارد در مواقعی که دستگاه شما نشت گاز داشته باشد وارد عمل شده و جریان گاز را قطع می کند.
  4. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات و خدمات ما مبتنی بر تعمیر در محل است و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: چرا اجاق گاز و فر من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: از دلایل خاموش نشدن شعله فر می توان به خرابی ترموکوپل، ولوم ها، شیر گاز و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33905.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

سونی از دوربین های کامپکت HX99 و HX95 با زوم ۳۰ برابری رونمایی کرد

دوربین های سوپر زوم بسیاری در بازار وجود دارد اما مدل های جدید سونی HX99 و HX95 احتمالا کوچکترین نمونه ها هستند. دوربین های جدید سونی که تنها ساعاتی از معرفی آنها می گذرد، به ...

دوربین های سوپر زوم بسیاری در بازار وجود دارد اما مدل های جدید سونی HX99 و HX95 احتمالا کوچکترین نمونه ها هستند.

دوربین های جدید سونی که تنها ساعاتی از معرفی آنها می گذرد، به لطف لنز - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نجف آباد استان اصفهان - ۲۴-۷۲۰ ملیمتری Vario-Sonnar با گشودگی دهانه f/3.5-6 زوم ۳۰ برابری را به ارمغان می آورند. علی رغم اینکه سنسور ۱۸.۲ مگاپیکسلی ۱.۲۳ اینچی آنها نسبتا کوچک است اما قابلیت هایی حرفه ای نظیر تصویربرداری RAW، لرزشگیر اپتیکال، فوکوس خودکار، فیلمبرداری 4K با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه و عکسبرداری پیاپی ۱۰ فریم بر ثانیه را به ارمغان می آورد.تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نجف آباد استان اصفهانویژگی های مذکور در هر دو مدل مشابه است اما سونی HX99 مزیت هایی را دارد که HX95 از آنها محروم است، برای مثال حلقه کنترلی امکان تنظیم دستی نوردهی و کنترل های پیشرفته - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نجف آباد استان اصفهان - تر را فراهم می کند. علاوه بر این نمایشگر لمسی به کاربر اجازه فوکوس دستی را می دهد. وزن هر دو دروبین معادل ۲۴۳.۸ گرم است و سونی مدعی شده که آنها کوچکترین دوربین های بهره مند از لنز بالای ۷۰۰ میلی متری هستند.

از قابلیت های دیگر آنها می توان به زاویه یاب الکترونیکی و قابلیت اتصال وای فای، بلوتوث - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نجف آباد استان اصفهان - و - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نجف آباد استان اصفهان - NFC اشاره کرد.تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نجف آباد استان اصفهان

معرفی دوربین هایی از این قبیل نشان دهنده تلاش سونی برای احیای بازار دوربین های کامپکت است که تحت سیطره موبایل های هوشمند قرار گرفته است. ویژگی هایی نظیر تصویربرداری پیاپی، رزولوشن 4K و RAW مهم هستند اما این زوم ۳۰ برابری است که به این زودی ها شاهد معرفی آن - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نجف آباد استان اصفهان - در گوشی های هوشمند نخواهیم بود.

دوربین های سونی HX99 و HX95 از مهر ماه و با قیمت های ۶۱۰ و ۵۲۰ یورویی روانه بازارهای اروپا خواهند شد. کمپانی ژاپنی پایه ویژه ای را - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نجف آباد استان اصفهان - برای ویدیو بلاگرها عرضه کرده که امکان تصویربرداری از زوایای مختلف را فراهم کرده و ۱۲۰ یورو قیمت خواهد داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر هنگام نوشته شده درتاریخ 1402/08/20
حالتون خوبه؟ آیا شما اطراف روستای جوزدان نجف آباد تعمیر دارید؟
پاسخ: بله در روستای جوزدان شهر نجف آباد خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone