🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر امیرکلا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر امیرکلا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت کار نکردن فندک در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: قطعه کوچکی به نام میکروسوئیچ وظیفه قطع و وصل جریان برق برای فندک را دارد با خرابی این قطعه فندک شما از کار می افتد.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیلی شما از خدمات ارائه شده توسط تکنسین های ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  3. سوال: نقش و کاربرد فن کانوکشن در فر چیست؟
    پاسخ: کانوکشن یکنواخت کننده دما در فر است و باعث می شود دما به صورت یکنواخت در همه بخش ها پخش شود.
  4. سوال: آیا در صورتی که فر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: فر برای پختن غذا است و در هنگام پختن دمای زیادی را ایجاد می کند بهتر است فقط در صورت نیاز از آن استفاده کنید.
  5. سوال: وظیفه و کاربرد سیم فندک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: سیم های ظریفی که جریان برق زا از فندک به ترانس جرقه زن منتقل میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33908.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

توییتر و آزمایش دو قابلیت جدید؛ دسته بندی پاسخ ها و نمایش آنلاین بودن کاربر

«جک دورسی»، مدیرعامل توییتر با انتشار پستی در صفحه شخصی خود به اضافه شدن قابلیت های جدیدی به این پلتفرم اشاره کرده که شامل نمایش آنلاین بودن کاربر و دسته بندی پاسخ ها می شود. ...

«جک دورسی»، مدیرعامل توییتر - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر امیرکلا استان مازندران - با انتشار پستی در صفحه شخصی خود به اضافه شدن قابلیت های جدیدی به این پلتفرم اشاره کرده که شامل نمایش آنلاین - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر امیرکلا استان مازندران - بودن کاربر و دسته بندی پاسخ ها می شود.

دورسی در توییت خود این قابلیت ها را بدین شکل توضیح داده است:

در حال تست ویژگی های جدیدی برای توییتر هستیم: حضور (الان چه افرادی دیگری در توییتر هستند) و دسته بندی (تسهیل خواندن گفتگوها).

اگرچه هدف از اینکار کمک به کاربران برای برقراری آسان تر ارتباط با یکدیگر است، اما برخی افراد نگرانی هایی را در مورد نمایش آنلاین بودن آنها به دیگران ابراز کرده اند:

با ویژگی حضور چندان موافق نیستم و بهتر است این قابلیت به صورت انتخابی باشد؛ اما دسته بندی پاسخ ها قابلیت خوبی به نظر می رسد.

«سارا هایدر»، مدیر محصول توییتر در پاسخ به این نگرانی ها اظهار داشته - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر امیرکلا استان مازندران - که آنها کنترل کامل را در اختیار کاربران قرار می دهند. بنابرین به نظر می رسد که گزینه هایی برای پنهان کردن وضعیت آنلاین یا آفلاین بودن در دسترس قرار خواهد داشت. تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر امیرکلا استان مازندران

در حال حاضر نحوه دسته بندی پاسخ ها در توییتر در مراحل اولیه به سر برده و چندان پیشرفته نیست. هایدر با - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر امیرکلا استان مازندران - انتشار چندین اسکرین شات این تغییرات را به نمایش گذاشته که انتظار می رود گفتگو محور بودن را - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر امیرکلا استان مازندران - تقویت کنند.

واسط - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر امیرکلا استان مازندران - کاربری این - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر امیرکلا استان مازندران - قابلیت چیز خاصی برای سورپرایز کاربران نداشته و پاسخ های به هر توییت در زیر توییت اصلی - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر امیرکلا استان مازندران - دسته بندی می شوند. شکل ظاهری این طرح مشابه سایت ردیت است اما - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر امیرکلا استان مازندران - در آنها می - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر امیرکلا استان مازندران - توان نقل قول، تصویر، - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر امیرکلا استان مازندران - ویدیو، کارت و غیره هم قرار دارد.

این پلتفرم اجتماعی اخیرا قابلیت دیگری را آزمایش کرده که به منظور صرفه جویی در زمان کاربران، آنفالو کردن برخی اکانت های خاص را به آنها پیشنهاد می کند. برخی معتقدند پیاده سازی کامل این طرح انتقادات بسیاری را متوجه توییتر خواهد ساخت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone