🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر هیدج استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر هیدج استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه علت موقع روشن شدن اجاق گاز و فر فیوز میپرد؟
    پاسخ: در فر یا اجاق های برقی یا هر وسیله برقی دیگر سیب در برد های الکترونیکی و اسیب در سیم ها و اتصالات ممکن است باعث پریدن فیوز شود.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی برای اجاق گاز و فر خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی در اجاق و فر های برقی و همچنین برای فندک در اجاق های گازی بسیار خطرناک می باشد.
  3. سوال: جرمگیری اجاق گاز و فر را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: بهتر است هر وقت دستگاه شما به میزان قابل توجهی چربی و جرم گرفته است برای جرم گیری اقدام کنید که ممکن است در بازه های دو هفته تا یک ماه یک بار باید انجام شود.
  4. سوال: چقدر طول میکشد اجاق گاز و فر من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان مورد نیاز تعمیر و تحویل دستگاهتان به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: وظیفه ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل وظیفه قطع جریان گاز در مواقع ضروری را بر عهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33925.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

جشنواره متولد ایران کافه بازار برای سومین سال پیاپی برگزار خواهد شد

کافه بازار برای سومین سال متوالی جشنواره متولد ایران را در راستای حمایت از تولیدات ایران در صنعت موبایل برگزار می‌کند و این بار تصمیم گرفته شعار جشنواره را «خوش‌نام‌ و نشان، متولد ایران» بگذارد، شعاری ...

کافه بازار برای سومین سال متوالی جشنواره متولد ایران را در راستای حمایت از تولیدات ایران در صنعت موبایل برگزار می‌کند و این بار تصمیم گرفته شعار جشنواره را «خوش‌نام‌ و نشان، متولد ایران» بگذارد، شعاری که نشان از اهمیت محصولات ایرانی - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر هیدج استان زنجان - در این حوزه دارد. در طول مدت برگزاری جشنواره متولد ایران کافه بازار که از 13 تا 19 - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر هیدج استان زنجان - شهریور ماه برگزار خواهد شد، صفحه اصلی کافه بازار فقط و فقط به برنامه‌ها و بازی‌های ایرانی اختصاص داده خواهد شد - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر هیدج استان زنجان - و محصولات برتر ایرانی در معرض دید نزدیک به ۴۰ میلیون کاربر این مارکت اندرویدی قرار می‌گیرند.

در متولد ایران سال پیش چه گذشت؟

سال گذشته بیش از یک میلیون و ۹۰۰ هزار نصب جدید در جشنواره‌ی متولد ایران نصیب بازی‌ها و برنامه‌های ایرانی شد و بیش از ۲۰۰ برنامه و بازی برگزیده‌ی ایرانی، در کافه بازار معرفی و به اصطلاح پروموت شدند.

 جشنواره متولد ایران سال گذشته در شبکه‌های اجتماعی نیز با استقبال کاربران مواجه شد به طوری که بیش از ۲۰۰۰ پست با هشتگ #متولدایران تولید - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر هیدج استان زنجان - شد و کاربران شبکه‌های اجتماعی محبوب‌ترین بازی‌ها و برنامه‌های ایرانی را به انتخاب خودشان معرفی کردند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone