🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر فومن استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر فومن استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: بله، تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند و جای هیچ نگرانی در این مورد وجود ندارد.
  2. سوال: میکروسوئیچ در اجاق گاز چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: میکروسوئیچ برای ایجاد جرقه در فندک تعبیه شده است.
  3. سوال: وظیفه بوبین در اجاق گاز ها چیست؟
    پاسخ: بوبین به همراه ترموکوپل باعث ایمنی اجاق گاز و انتشار گاز می شوند.
  4. سوال: سرشعله ها در اجاق گاز چه وظیفه ای دارند؟
    پاسخ: قطعاتی از اجاق گاز با جنس عدمتا چدنی که در قسمت خروجی گاز روی صفحه اجاق گاز قرار می گیرند.
  5. سوال: علت روشن نشدن اجاق گاز یا فر چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن اجاق گاز و فر به عوامل متعددی از جمله قطعی گاز، خرابی ترموکوبل، جرقه زن، ولوم ها، گرفتگی شعله ها و ... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص اجاق گاز بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33912.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

دوربینی که تصاویر پنج بعدی می گیرد

محققان یک دستگاه تصویربرداری کامپکت را توسعه داده اند که شکل و بازتاب نوری اشیا را با سرعت و دقت بالا ثبت می کند. این سیستم تصویربرداری اَبَر طیفی ۵ بعدی نه تنها چندین طول ...

محققان یک دستگاه تصویربرداری کامپکت را توسعه داده اند که شکل و بازتاب نوری اشیا را با سرعت - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر فومن استان گیلان - و دقت بالا ثبت می کند.

این سیستم تصویربرداری اَبَر طیفی ۵ بعدی نه تنها چندین طول موج مختلف نوری از شی را دریافت می کند - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر فومن استان گیلان - بلکه مختصات فضایی آن را هم در قالب تابعی از زمان ثبت می کند. - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر فومن استان گیلان - از کاربردهای این سیستم می توان به شناسایی افراد، مراقبت پزشکی، کشاورزی، تشخیص نشت مواد شیمیایی یا حتی دسته بندی اپتیکال محصولات اشاره کرد.

این دوربین ۵ بعدی از دو ماژول تصویربرداری تشکیل شده و ابعادی برابر با ۴۲۵ در ۲۰۰ میلی متر دارد. نکته - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر فومن استان گیلان - مهم این جاست که محققان باور - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر فومن استان گیلان - دارند با بهینه سازی - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر فومن استان گیلان - بیشتر و اعمال برخی تغییرات می توان آن را به گوشی های هوشمند هم آورد.

محققان برای نمایش کاربردهای این دوربین مدلی ۵ بعدی از دست انسان را ایجاد کرده اند که در برخی طیف های آن می توان رگ ها را مشاهده کرد. تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر فومن استان گیلان

نمونه اولیه این دستگاه که با همکاری گروه تحقیقاتی «گانتر ناتنی» و دانشگاه «فردریش شیلر» توسعه یافته بر خلاف دوربین های معمول که تنها سه طیف نوری را تشخیص می دهند، قادر به شناسایی صدها - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر فومن استان گیلان - رنگ یا طول موج است. این امر به دوربین اجازه می دهد علاوه بر مختصات فضایی محورهای x, y و z، زمان و اطلاعات مبتنی بر بازتاب نوری طیف الکترومغناطیسی نمایان تا مادون قرمز را ثبت کند. با استفاده از این داده ها می توان موقعیت های - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر فومن استان گیلان - فضایی دقیق را برای لحظات - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر فومن استان گیلان - خاصی از زمان ایجاد کرد.

دوربین ۵ بعدی مذکور مثل چشم انسان با - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر فومن استان گیلان - بهره گیری از دو دوربین ابر طیفی تصویری سه بعدی و اطلاعات عمق را از دو جهت نسبتا مختلف ثبت می کند. - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر فومن استان گیلان - سپس با شناسایی نقاط خاصی از سطح اشیا که در هر دو زاویه دید ثبت - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر فومن استان گیلان - شده اند، مجموعه کاملی از نقاط داده در فضا ترسیم می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone