🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر کردستان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر کردستان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و کاربرد لامپ در فر چیست؟
    پاسخ: لامپ داخل فر درون محفظه سبدی قرار دارد و نوعی لامپ ویژه است که در دمای بالا آسیبی نمی بیند.
  2. سوال: رله فرگاز چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: رله یا همان برد رله وظیفه کنترل ولتاژ در المنت است.
  3. سوال: تایمر در فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: تایمر وظیفه تعیین مدت زمان و ایجاد هماهنگی میان قطعات مختلف در فر را دارد.
  4. سوال: سرشعله اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: سرشعله ها قطعات با جنس چدن هستند که وظیفه اصلی آن ها پخش شعله به صورت یکنواخت و یکسان است.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیلی شما از خدمات ارائه شده توسط تکنسین های ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33907.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

روسیه در حال آزمایش فناوری های پیشرفته تر برای فیلترینگ تلگرام

روسیه قصد دارد پس از شکست فیلترینگ تلگرام فناوری های دقیق تری را برای فیلتر کردن این پیام رسان به کار ببرد. روسیه در ماه های پیش پیام رسان تلگرام را به دلیل مقاومت این ...

روسیه قصد دارد پس از شکست فیلترینگ تلگرام فناوری های دقیق تری را برای فیلتر کردن این - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر کردستان استان کردستان - پیام رسان به - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر کردستان استان کردستان - کار ببرد.

روسیه در - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر کردستان استان کردستان - ماه های پیش پیام رسان تلگرام را به دلیل مقاومت این شرکت در برابر اجازه دسترسی به داده های رمزنگاری شده کاربران، فیلتر کرد. این موضوع برای کاربران دردسرهایی را به همراه داشت.

برخی از سرویس های گوگل برای کاربران این کشور از دسترس خارج شد، تماس صوتی وایبر از کار افتاد و دسترسی به برخی از سرویس های ابری آمازون، اپلیکیشن های ابری خودروهای ولوو و دوربین های شیائومی نیز ممکن نبود.مشکلی که پیش از این وجود داشت این بود که فیلتر - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر کردستان استان کردستان - کردن آدرس های IP مرتبط با تلگرام منجر به قطع شدن دسترسی به برخی از سرویس های دیگر با آدرس های مشترک شده بود.

به دنبال این اتفاقات به - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر کردستان استان کردستان - طور موقت فیلترینگ تلگرام متوقف شد و اکنون این پیام رسان در روسیه در دسترس کاربران است. به زودی قرار است بدون ایجاد اختلال در ترافیک اینترنت این کشور فیلترینگ تلگرام اجرایی شود.

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر کردستان استان کردستان

بنا بر گزارش رویترز از روز 6 - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر کردستان استان کردستان - آگوست (15 مرداد) سازمان نظارت بر ارتباطات روسکومنادزور و سرویس امنیت فدرال روسیه در حال آزمایش سیستمی هستند که مسدود کردن سرویس های خاص را به طور دقیق تری انجام می دهد. این سیستم که «بازرسی بسته عمیق» نام گرفته به طور موشکافانه ای ترافیک اینترنت را تحلیل می کند و با شناسایی جریان داده خدمات خاص، اقدام به فیلتر آنها - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر کردستان استان کردستان - می کند.

به گفته یکی از مدیران اجرایی دخیل در این پروژه بر اساس زمان بندی ها قرار بوده در 20 آگوست (29 مرداد) نتیجه گیری آزمایشات مشخص شود، اما اکنون این زمان به تعویق افتاده است.

در تماس رویترز با روسکومنادزور، این سازمان گفته که اطلاعی از موضوع - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر کردستان استان کردستان - ندارد. سرویس امنیت فدرال و پاول دورف، بنیان گذار شرکت تلگرام نیز پاسخی به سوالات رویترز نداده اند.

بر اساس اسناد، از 9 شرکت فناوری محور روسیه دعوت شده که فناوری های مرتبط با بازرسی عمیق بسته ها را برای آزمایش ارائه دهند. بنا بر گفته های منبعی نزدیک به روسکومنادزور و یکی از مدیران اجرایی یکی از این 9 شرکت، هدف انتخاب موثر ترین فناوری است. پس از آن در صورت نیاز فناوری بهبود می یابد و در نهایت روی شبکه های تمامی اپراتورهای مخابراتی روسیه اجرا می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone