🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر سلفچگان استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر سلفچگان استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و کاربرد لامپ در فر چیست؟
    پاسخ: لامپ داخل فر درون محفظه سبدی قرار دارد و نوعی لامپ ویژه است که در دمای بالا آسیبی نمی بیند.
  2. سوال: وظیفه ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل حساسیت بالا به جریان گاز دارد در مواقعی که دستگاه شما نشت گاز داشته باشد وارد عمل شده و جریان گاز را قطع می کند.
  3. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس جرقه زن همزمان با باز کردن ولوم گاز ها جرقه ها در کنار خروجی گاز ها ایجاد می کند.
  4. سوال: چرا غذا در فر به صورت یکنواخت پخته نمی شود؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی یا مشکل در کانکشن فر، حسگر های دما، المنت ها، سینی فر و ... اشاره کرد.
  5. سوال: علت نچرخیدن فر و جوجه گردان چیست؟
    پاسخ: جوجه گردن برای گردش جوجه و بخت کباب داخل فر استفاده می شود و ممکن است به دلیل خرابی موتور گردش، خراب شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33916.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

لنوو محصولاتی از سری خانه هوشمند خود را معرفی کرد

لنوو در رویداد IFA 2018 که اکنون در برلین در حال برگزاری است از مجموعه تجهیزات خانه هوشمند رونمایی کرده؛ دستگاه هایی که با دستیارهای هوشمند گوگل، الکسای آمازون و سیری اپل سازگار هستند. مجموعه محصولات Smart ...

لنوو در رویداد IFA - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر سلفچگان استان قم - 2018 که اکنون در برلین در حال برگزاری است از مجموعه تجهیزات خانه هوشمند رونمایی کرده؛ دستگاه هایی که با دستیارهای هوشمند گوگل، الکسای آمازون و سیری - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر سلفچگان استان قم - اپل سازگار هستند.

مجموعه محصولات Smart Home Essentials شامل خانواده ای از دستگاه های متصل به هم هستند که با هدف هوشمند سازی ساده منازل طراحی شده اند. اپلیکیشن ارائه شده توسط لنوو به - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر سلفچگان استان قم - عنوان مرکز کنترل راه اندازی و مدیریت دستگاه های سازگار این خانواده را ممکن می کند. علاوه بر این تجهیزان این خانواده با دستیارهای صوتی گوگل، الکسای آمازون و سیری اپل سازگار هستند.

لنوو در ماه های اخیر نمایشگر هوشمندی را معرفی کرده بود که با دستیار صوتی گوگل سازگار بود. گجت هایی که اکنون معرفی شده اند قابلیت کارکرد یکپارچه با این نمایشگر را دارند.

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر سلفچگان استان قم

یکی از گجت های جدید پریز هوشمند 30 دلاری است که - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر سلفچگان استان قم - با اتصال آن به پریز می توانید وسیله ای که به آن متصل است را با استفاده از دستیارهای هوشمند یا نمایشگر هوشمند لنوو کنترل و پایش کنید. این دستگاه در اواسط پاییز روانه بازارها می شود.

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر سلفچگان استان قم

گجت دیگر یک لامپ هوشمند است و قیمتی 30 دلاری دارد. می توان به سادگی دمای رنگ نور و یا میزان روشنایی را تغییر داد یا آن را برای روشن و خاموش شدن با تأخیر زمانی تنظیم کرد. لنوو وعده عمری در حدود 15 هزار ساعت را برای این لامپ داده. علاوه بر این به لطف میکروفن داخلی امکان انتقال صدای محیط را فراهم می کند. این محصول در اواسط پاییز عرضه می شود.

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر سلفچگان استان قم

محصول سوم یک دوربین هوشمند 100 دلاری است که مشابه با محصولات قبلی در نیمه های پاییز روانه بازار می شود. دوربین هوشمند لنوو به قابلیت دید در شب مجهز است که به لطف LED های مادون قرمز امکان تصویربرداری در نور کم - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر سلفچگان استان قم - تا 20 متر را فراهم می کند. همچنین قابلیت ارتباط دو طرفه صوتی و تشخیص حرکت - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر سلفچگان استان قم - برای این گجت در نظر گرفته شده است.

سایر خبرهای IFA 2018 را در صفحه اختصاصی دیجیاتو دنبال کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone