تعمیرات یخچال سینجر در شهر ماکو استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
  2. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: حداکثر شیب مجاز برای محل نصب یخچال 5 درجه میباشد.
  3. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  4. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
  5. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر یخچال به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27177.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

اپل رسما مک او اس کاتالینا را معرفی کرد

نسخه جدید سیستم عامل دسکتاپی اپل با نام مک او اس کاتالینا معرفی شد. اپل رسما این آپدیت جدید را در جریان کنفرانس توسعه دهندگان خود (WWDC2019) رونمایی کرد. قابلیت مهم و اصلی کاتالینا یا ...

نسخه جدید سیستم عامل دسکتاپی اپل با نام مک او اس کاتالینا معرفی شد. اپل رسما این آپدیت جدید را - تعمیرات یخچال سینجر در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - در جریان کنفرانس توسعه دهندگان خود (WWDC2019) رونمایی کرد. قابلیت مهم و اصلی کاتالینا یا همان macOS 10.15 اضافه شدن پشتیبانی - تعمیرات یخچال سینجر در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - از اپ های آیپد است. این پروژه که پیشتر با اسم رمز مارزیپان شناخته می شد حالا - تعمیرات یخچال سینجر در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - کاتالیست خوانده می شود و روش جدیدی را در اختیار توسعه - تعمیرات یخچال سینجر در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - دهندگان قرار می دهد که اپ های آیپد را به مک پورت کنند. توسعه دهندگان همچنین - تعمیرات یخچال سینجر در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - میتوانند با کمک Xcode اپ های آیپد را برای استفاده در مک او اس کاتالینا بهینه سازی کنند.

در جریان کنفرانس امشب مشخص شده که توییتر قصد دارد - تعمیرات یخچال سینجر در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - اپ ویژه iOS خود را به مک بیاورد و Atlassian نیز از ارائه اپ Jira iPad برای مک او اس کاتالینا خبر داد. مشخص نیست که چه تعداد از توسعه دهندگان در وهله - تعمیرات یخچال سینجر در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - نخست از امکان پورت کردن اپ ها به مک او اس استقبال خواهند کرد اما اپل توسعه دهندگان را - تعمیرات یخچال سینجر در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - تشویق کرده که اپ های آیپد خود را به مک بیاورند. امروز اپل تنها سه اپ را با چنین قابلیتی به نمایش گذاشت.

مک او اس کاتالینا همراه با نسخه جدید اپل موزیک، Podcasts - تعمیرات یخچال سینجر در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - و اپل تی وی ارائه شده است که همگی جایگزین اپ های قدیمی آیتونز شده اند. - تعمیرات یخچال سینجر در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - به لطف تغییرات - تعمیرات یخچال سینجر در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - اعمال شده اپل موزیک حالا - تعمیرات یخچال سینجر در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - شباهت زیادی به آیتونز پیدا کرده و کلیه بخش های اضافه از آن حذف شده اند. اپل تی وی نیز دیگر سایدباری ندارد و از پخش محتوای 4K HDR با دالبی ویژن و دالبی اتمس پشتیبانی می - تعمیرات یخچال سینجر در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - کند.

تعمیرات یخچال سینجر در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

اگر همواره امید داشتید از آیپد به همراه مک خود استفاده کنید اپل به این خواست شما پاسخ داده و در جریان کنفرانس امشب قابلیتی به نام Sidecar را معرفی کرده که به شما امکان می دهد از آیپد به عنوان نمایشگر ثانویه برای مک استفاده کنند. گزینه های شخص ثالث محبوبی نظیر Luna و Duet Display مدت هاست که از این قابلیت روی مک او اس پشتیبانی می کنند اما اپل - تعمیرات یخچال سینجر در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - حالا آن را به صورت بومی ارائه کرده است.

تعمیرات یخچال سینجر در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

به این ترتیب حالا میتوانید از آیپد به - تعمیرات یخچال سینجر در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - عنوان نمایشگر ثانویه برای مک کمک بگیرید و حتی با استفاده از - تعمیرات یخچال سینجر در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - اپل پنسل و آیپد - تعمیرات یخچال سینجر در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - با اپ های نقاشی ویژه مک کار کنید. اپ هایی - تعمیرات یخچال سینجر در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - نظیر Final Cut Pro - تعمیرات یخچال سینجر در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - X، ادوبی ایلاستریتور و iWork نیز بطور کامل از Sidecar پشتیبانی می کنند و بدون هیچ نقصی روی آن اجرا می می شوند.

کاتالینا همچنین روش جدید برای کنترل مک از طریق صدا دارد که جامعه هدف آن را افراد توانیاب تشکیل می دهند اما همه می توانند از آن برای کنترل مک خود استفاده نمایند؛ صرفا کافیست روی صندلی خود تکیه دهید و با آن حرف بزنید.

 

در کنار این قابلیت های مهم اپل همچنین اپ های Find My Friends و Find - تعمیرات یخچال سینجر در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - My iPhoneرا با یکدیگر ادغام کرده و در قالب یک اپ واحد به نام Find My روی iOS و macOS در اختیار کاربرانش قرار داده است. یک قفل فعالسازی هم در بروز رسانی جدید به سیستم های مک می آید تا اگر مک شما به سرقت رفت امکان استفاده از آن وجود نداشته باشد. اپلیکیشن فوتوز نیز در مک او اس کاتالینا به - تعمیرات یخچال سینجر در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - روز رسانی شده و نمای مرور تازه ای دریافت کرده است. اپلیکیشن Notes نیز حالا یک نمای گالری جدید دارد. ریماندرز نیز با برخی تغییرات و به روز رسانی ها در طراحی همراه شده است.

آپدیت مک او اس کاتالینا یکسال بعد از آن ارائه می شود که اپل از macOS 10.14 با نام موهاوی با مد نمایش تاریک، اپل نیوز و اپ استور باز طراحی شده رونمایی کرد. این نسخه از سیستم عامل مک را میتوان بهبودی قابل توجه نسبت به نسل قبل خواند. اگر توسعه دهندگان از پشتیبانی کاتالیست در آن برای پورت کردن اپ های آیپد به macOS کمک بگیرند آنگاه میتوان کاتالینا را یکی از بزرگ ترین و - تعمیرات یخچال سینجر در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - مهم ترین به - تعمیرات یخچال سینجر در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - روز رسانی های ارائه شده برای سیستم عامل دسکتاپی اپل خواند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone