🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر رویان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر رویان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  2. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
  5. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39208.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

ایلان ماسک شماره موبایل خود را به اشتباه با ۱۶ میلیون نفر به اشتراک گذاشت

اینطور که به نظر میٰ‌رسد «ایلان ماسک» باید هر چه سریعتر شماره تلفن خود را تغییر دهد چرا که امروز با انتشار پستی در توییتر شماره‌ی شخصی خود را به تمام دنیا اعلام کرد. مخاطب ...

اینطور که به نظر میٰ‌رسد «ایلان ماسک» باید هر چه سریعتر شماره تلفن خود را تغییر دهد چرا که امروز با انتشار پستی در توییتر شماره‌ی شخصی خود را - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر رویان استان مازندران - به تمام دنیا اعلام کرد. مخاطب این توییت که یکی از اسطوره‌های صنعت بازی‌های‌ رایانه‌ای بوده، گمانه‌زنی‌های بسیاری پیرامون مقصد بعدی ایلان ماسک - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر رویان استان مازندران - بوجود آورده است.

او قصد داشته تا با جان کارمک مدیر فنی - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر رویان استان مازندران - شرکت آکیلس ارتباط برقرار کند

مدیرعامل تسلا و اسپیس اکس قصد داشت تا به طور خصوصی شماره تلفن - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر رویان استان مازندران - خود را  برای جان - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر رویان استان مازندران - کارمک، مدیر فنی شرکت آکیلس - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر رویان استان مازندران - Oculus (یکی از شرکت‌های تابعه‌ی فیسبوک در حوزه VR) بفرستد اما - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر رویان استان مازندران - از بخت بدش توییت را به صورت عمومی ارسال کرده و بدین شکل تمام کاربران فضای مجازی - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر رویان استان مازندران - توانستند شماره‌ی شخصی وی را به دفترچه‌تلفن خود اضافه کنند.

درست است که این توییت بلافاصله پاک شد اما همین چند ثانیه کافی بود تا عده‌‌ی کثیری از ۱۶.۷ میلیون دنبال کننده‌ی ایلان ماسک متوجه آن بشوند.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر رویان استان مازندران
محتوای توییت جنجالی؛ «کارمک یک ثانیه وقت داری؟ این شماره منه ......!»

جان کارمک خالق بازی‌های DOOM و QUAKE است

شاید بسیاری از شما با «جان کارمک» آشنایی نداشته - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر رویان استان مازندران - باشید اما او در صنعت بازی‌های رایانه‌ای، یک اسطوره به حساب می‌آید. وی قبل از اینکه به آکیلس (Oculus) - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر رویان استان مازندران - و صنعت واقعیت مجازی (VR) بپیوندد، یکی از بنیان‌گذاران شرکت  id Software بود. شرکتی که بازی‌های کلاسیکی همچون DOOM و QUAKE را آفریده است. - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر رویان استان مازندران - خالق این بازی‌ها در سال ۲۰۱۳ به آکیلس پیوست. پس از اینکه فیسبوک این - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر رویان استان مازندران - شرکت را به قیمت ۲.۳ میلیون دلار - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر رویان استان مازندران - خریداری کرد بازهم در این شرکت ماندگار شد و به فعالیت خود ادامه داد.

ایلان ماسک در ۱۲ سالگی یک بازی کامپیوتری - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر رویان استان مازندران - را طراحی کرده و آنرا به مجله‌‌ای فروخته بود

پیش از این ایلان ماسک توجه‌ - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر رویان استان مازندران - خاصی به واقعیت مجازی نشان نداده بود و بیشتر روی ماشین‌های برقی، فضاپیماها و پنل‌های خورشیدی متمرکز شده بود. اما جالب است بدانید که او در ۱۲ سالگی به کارآفرینی در حوزه‌ی بازی‌های رایانه‌ای تبدیل شده بود. او یک بازی ساده جزئی را با نام بلاستر ساخته بود که آن را به مبلغ ۵۰۰ دلار به یک مجله - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر رویان استان مازندران - کامپیوتری فروخته بود.

اینکه ایلان ماسک به دنبال برقراری ارتباط با جان کارمک بوده، باعث شده  که گمانه‌زنی‌های بسیاری را در ذهن مخاطبان ایجاد شود؛ آیا ایلان ماسک به دنبال این است - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر رویان استان مازندران - که با استخدام کارمک، او را از فیسبوک جدا کند یا اینکه وی می‌خواد به دنبال راهی برای حضور در صنعت بازی‌های رایانه‌ای و واقعیت مجازی است. جواب این سوال فعلاً مشخص نیست اما شاید با توجه به عجیب بودن فعالیت‌ها پیشین ایلان ماسک - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر رویان استان مازندران - اتفاق غیر منتظره‌ای نباشد.

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone