🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر سقز استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر سقز استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  2. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
  3. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20856.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

آپدیت جدید ویندوز ۱۰ برای رفع باگ‌های اکسل و فایل اکسپلورر منتشر شد

مایکروسافت بروزرسانی جدیدی برای سه نسخه ویندوز ۱۰ منتشر کرده است که چندین باگ این سیستم عامل را برطرف می‌کنند. مایکروسافت آپدیت جدیدی برای نسخه‌های ۱۸۰۹، ۱۹۰۳ و ۱۹۰۹ ویندوز ۱۰ منتشر کرده است. این ...

مایکروسافت بروزرسانی جدیدی برای سه نسخه ویندوز ۱۰ منتشر کرده است که چندین باگ این سیستم عامل را برطرف می‌کنند.

مایکروسافت آپدیت جدیدی برای نسخه‌های ۱۸۰۹، ۱۹۰۳ و ۱۹۰۹ ویندوز ۱۰ منتشر کرده است. این بروزرسانی مشکلی که سبب از کار افتادن ذره بین در اکسل و همچنین کرش کردن این برنامه می‌شد را برطرف می‌کند.

این آپدیت همچنین مشکل از کار افتادن فایل اکسپلورر حین جستجو در دایرکتوری‌های - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر سقز استان کردستان - تصاویر - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر سقز استان کردستان - RAW و فرمت‌های دیگر را در نسخه‌های ۱۹۰۳ و ۱۹۰۹ برطرف کرده است. علاوه بر این حالا می‌توان عبارات جستجو شده در باکس سرچ را پاک کرد.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر سقز استان کردستان

بروزرسانی جدید باگی که سبب مسدودسازی دسترسی به اینترنت در برخی از مودم‌های WWAN LTE - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر سقز استان کردستان - می‌شد و کاربران مدت‌ها درگیر آن بودند را در نسخه‌های ۱۹۰۹ و ۱۹۰۳ برطرف می‌کند. مشکل عدم شناسایی دوربین در قابلیت Windows Hello و همچنین باگ قابلیت Family Safety در دیوایس‌های Arm64 نیز برطرف شده‌اند.

آپدیت مورد بحث باگ‌های متعدد آنتی ویروس سازمانی مایکروسافت یعنی Defender ATP را نیز رفع می‌کند. یکی از این باگ‌ها - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر سقز استان کردستان - در برخی موارد مانع از اعتمادسازی فایل‌ها (Exclusions) شده و برای کاربران دردسر ایجاد می‌کرد. این بروزرسانی همچنین - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر سقز استان کردستان - توانایی - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر سقز استان کردستان - Defender ATP در تشخیص تزریق کدهای مخرب - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر سقز استان کردستان - را بهبود می‌دهد.

برای دریافت جدیدترین بروزرسانی ویندوز 10 مسیر Settings > Update & Security > Windows Update را دنبال کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone