🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر تویسرکان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر تویسرکان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خالی روشن کردن فر ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر، ولی بهتر است این اقدام را انجام ندهید چون هیچ دلیل منطقی برای این کار وجود ندارد و ممکن است در دراز مدت باعث آسیب شود.
  2. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: بله، تمام کارشناس های ما قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: دلیل برق بدنه فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: بعضی اوقات ممکن هست بدنه فر یا اجاق گاز الکتریسیته کمی داشته باشد که از دلایل آن میتوان به اتصال سیم لخت شده به بدنه، خرابی قطعه ها ی برقی و ... اشاره کرد.
  4. سوال: چگونه می توان هزینه تعمیرات یا خدمات را پرداخت کرد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  5. سوال: سیم فندک اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: سیم ها نازک و کوچکی هستند که وظیفه انتقال جریان الکتریکی برای فنک را به عهده دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39619.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

اکوسیستم ARON کمپانی SureFire، واقعیت افزوده را از وای فای بی نیاز می کند

به نظر می رسد کمپانی SureFire در حال تصور جهانی است که دیگر نیازی به ارتباطات وای فای ندارد. پلتفرم جدید این کمپانی تحت عنوان ARON، سیستمی ارتباطی است که برای انتقال اطلاعات جهان واقعی ...

به نظر می رسد - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر تویسرکان استان همدان - کمپانی SureFire در حال تصور جهانی است که دیگر نیازی به ارتباطات وای فای ندارد. پلتفرم جدید این کمپانی تحت عنوان ARON، سیستمی ارتباطی است که برای انتقال اطلاعات جهان واقعی از طریق نور مادون قرمز - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر تویسرکان استان همدان - طراحی شده و به کاربران اجازه می دهد پیرامون خود را به صورت آنی با لایه هایی دیجیتالی از واقعیت افزوده مشاهده کنند. این تکنولوژی شباهت زیادی به Google - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر تویسرکان استان همدان - Lens دارد اما به هیچ وجه بر وای فای، اتصال مخابراتی، موقعیت - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر تویسرکان استان همدان - جغرافیایی یا ابزارهای تشخیص جهت مبتنی نیست.

پلتفرم ARON می تواند فایل - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر تویسرکان استان همدان - های دیجیتالی را با هر فرمتی انتقال دهد و ویدیوها و تصاویر HD هم مورد پشتیبانی قرار گرفته اند؛ در طول روز، انتقال می تواند تا شعاع 400 متری انجام شود - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر تویسرکان استان همدان - و این بُرد در شب ها به 1200 متر می رسد. اطلاعات از طریق پرتوهای نور مادون قرمز ارسال می شود و ارتباطی امن میان دیوایس ها شکل می گیرد؛ فرقی هم ندارد - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر تویسرکان استان همدان - که دیوایس مورد نظر یک اسمارت فون است یا یک پوشیدنی و یا حتی یک اتومبیل.

تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر تویسرکان استان همدان

کنار گذاشتن وای فای و اتصال مخابراتی، - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر تویسرکان استان همدان - نه تنها سبب شکل گیری ارتباطی امن می شود بلکه زمانی که اینترنت به خاطر فجایع طبیعی - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر تویسرکان استان همدان - ضعیف شده یا کاملاً از دسترس خارج، می تواند موثر واقع شود. SureFire سناریوهایی را برای ARON متصور شده که در آنها، این پلتفرم کارآمد خواهد بود؛ به عنوان مثال توریست ها هنگام عبور و مرور در یک شهر خارجی می توانند اطلاعات مربوط به فروشگاه ها و رستوران ها را دریافت کنند. یا بازیکنان فوتبال می توانند سنسورهایی بپوشند که به طرفداران حاضر در ورزشگاه اجازه می دهد با اسمارت فون خود یا یک عینک واقعیت افزوده، آمار آنها را تماشا کنند.

ARON پلتفرمی نیست که در عرض یک شب در ابعاد وسیع به دست مردم - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر تویسرکان استان همدان - برسد. این سیستم نیازمند سنسورهایی روی ساختمان ها، اتوبان ها و اتومبیل ها و هرچیز دیگری است تا انتقال اطلاعات به خوبی انجام شود. علاوه بر این، اسمارت فون ها و سایر - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر تویسرکان استان همدان - دیوایس های مشابه نیازمند رسیور مناسب هستند؛ بنابراین در حال حاضر، ARON چیزی بیشتر از یک بستر آزمایشی نیست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone