تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
  2. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
  3. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
  4. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
  5. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37256.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

دستیار دیجیتالی کورتانا حالا با پلتفرم تحت وب IFTTT سازگار است

کمپانی مایکروسافت امروز اعلام کرد که دستیار دیجیتالی اش، کورتانا از این پس با سرویس تحت وب IFTTT سازگاری داشته و از چندین دیوایس هوشمند خانگی مانند Ecobee ،Honeywell Lyrics و LIFX پشتیبانی می کند. ...

کمپانی مایکروسافت امروز اعلام کرد که دستیار دیجیتالی اش، کورتانا از این پس با سرویس تحت وب IFTTT سازگاری داشته و از چندین دیوایس هوشمند خانگی مانند Ecobee ،Honeywell Lyrics و LIFX پشتیبانی می کند.

برای - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - ادغام این دیوایس های هوشمند با دستیار مایکروسافت، کافی است کاربران بخش مربوط به کورتانا در ویندوز 10 را باز کرده و پس از اجرای اپلیکیشن کورتانا، این محصولات را به منوی Connected Home اضافه کنند.

سازگاری با IFTTT به کورتانا کمک می کند تا با چندین سرویس شخص ثالث جدید ادغام شود. بنابراین به جای صبر برای اینکه کمپانی های شخص ثالث قابلیت های تازه ای را به کورتانا اضافه کنند (درست مانند کاری که با «مهارت» های آمازون الکسا انجام می شود)، خود کاربران - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - می توانند از راهکارهای موجود در پلتفرم - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - IFTTT بهره گرفته و آنها را به دیوایس های مبتنی بر کورتانا متصل کنند.

این به - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - روزرسانی تازه تنها چند ماه - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - بعد از عرضه نخستین اسپیکر هوشمند مبتنی بر کورتانا، یعنی Harmon Kardon Invoke منتشر شده است. اسپیکر مورد اشاره طی پاییز گذشته با قیمت 199 دلار روانه بازار شد اما به خاطر رقابت دشواری که با سایر اسپیکرهای هوشمند مانند گوگل هوم و آمازون اکو داشته، قیمت آن خیلی زود به 100 دلار کاهش یافت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone