🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت باز نشدن در اجاق فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن یا گیر کرن در فر می توان به خراب بودن لولا های در، شکستگی پیچ ها و دستگیره ها و ... اشاره کرد.
  2. سوال: آیا استفاده از اجاق گاز و فر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: در حالت کلی مشکلی ندارد ولی بهتر است برای استفاده از فر به طور مداوم و پشت سر هم استفاده نکنید.
  3. سوال: مخلوط کن هوا و گاز در اجاق گاز و فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: وظیفه ای این بخش مخلوط کردن هوای بیرون و گاز ورودی است که باید به یک میزان خاص باشد و کمتر یا بیشتر نشود.
  4. سوال: سرشعله ها در اجاق گاز چه وظیفه ای دارند؟
    پاسخ: قطعاتی از اجاق گاز با جنس عدمتا چدنی که در قسمت خروجی گاز روی صفحه اجاق گاز قرار می گیرند.
  5. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر اجاق گاز و فر را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با توجه به ایراد دستگاه شما و همچنین ایراد های معمول قطعات دستگاه را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42707.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

دانشمندان چینی برای نخستین بار موفق به تله پورت کوانتومی زیر آب شدند

محققین دانشگاه جیائو تونگ شانگهای اخیراً مقاله ای را منتشر کرده و مدعی شدند که ذرات نور در هم تنیده را از میان آب دریا انتقال داده اند، عملی که تا به امروز انجام نشده ...

محققین دانشگاه جیائو تونگ شانگهای اخیراً مقاله ای را منتشر کرده و مدعی شدند که ذرات نور در هم تنیده را از میان آب دریا انتقال داده - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - اند، عملی که تا به امروز انجام نشده بود.

این تیم توانسته اند در شرایط کنترل شده، ذرات را به فاصله سه متر درون آب دریا - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - عبور دهند. اگرچه این پارامترها چندان هیجان انگیز نیستند و نمی توانند آینده مخابرات ایمن بر بستر دریا را - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - تضمین کنند، اما به نظر می رسد راه برای تحقیقات بیشتر در حوزه اینترنت کوانتومی باز شده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

اهمیت - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - روش فوق به این نکته باز می گردد که با - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - مفهوم دورنوردی یا تله پورت روبرو هستیم. در هم تنیدگی کوانتومی فرایندی به شدت پیچیده است که در آن، لیزر از میان یک کریستال ویژه عبور کرده و - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - فوتون های در هم تنیده را تولید می کند.

چند ماه قبل، دانشمندان چینی موفق - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - شدند فوتون های در هم تنیده را از زمین به فضا انتقال دهند و نخستین شبکه ماهواره ای کوانتومی جهان را به راه بیاندازند. پس از این موفقیت، آنها چندین پیام را بین - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - زمین و فضا رد و بدل کردند تا نتایج مطمئن تری را در این حوزه به دست بیاورند.

تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

حالا تیم دانشگاه جیائو تونگ همین روش را زیر دریا به کار گرفته است. آنها می گویند به زودی توانایی ارسال پیام تا فاصله حداقل 900 متری را هم به دست می آورند.

اگر شبکه کوانتومی آینده اینترنت جهان را تشکیل دهد، که عقیده بسیاری از کارشناسان همین طور است، - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - باید به نوعی بر محدودیت های راهکارهای ماهواره ای یا زیر دریا غلبه کنیم و به نظر می رسد چشم - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - امید جهانیان به چینی ها دوخته شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone