🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا شعله اجاق گاز من در هنگام روشن بودن صدای زیادی دارد؟
    پاسخ: به طور کلی سر و صدای شعله به دولیل ایجاد می شود: به هم ریختن تنظیمات نسبت هوا به گاز و یا وجود ذرات غذا در آن.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی برای اجاق گاز و فر خطرناک است؟
    پاسخ: بله، اگر اجاق یا فر شما برقی باشد نوسانات برقی می تواند به قطعات الکترونیکی دستگاه شما اسیب وارد کند.
  3. سوال: وظیفه و کاربرد سیم فندک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: سیم های ظریفی که جریان برق زا از فندک به ترانس جرقه زن منتقل میکنند.
  4. سوال: جرمگیری اجاق گاز و فر را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: از جرم گیر های مختلف در بازار برای جرمیگیری دستگاه خود میتوانید استفاده کنید. بهتر است طبق دستور عمل جرمیگر ها عمل کنید ک به دستگاه نیز آسیبی وارد نشود.
  5. سوال: لامپ فر گاز چیست؟
    پاسخ: لامپ مخصوصی درفر ها تعبیه می شود که مهمترین کارایی آن ها ایجاد روشنایی داخل فر است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42711.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

چه تفاوتی میان پسوردهای وای فای WPA ،WEP و WPA2 وجود دارد؟

تقریبا همه ما می دانیم که باید از وای فای خود محافظت کنیم. از این رو همه کاربران برای حفظ امنیت شبکه روی وای فای شان رمزهای ترکیبی و پیچیده می گذارند که به راحتی ...

تقریبا همه ما می دانیم که باید از وای فای خود محافظت کنیم. از این رو همه کاربران - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - برای - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - حفظ امنیت شبکه روی وای فای شان رمزهای ترکیبی و پیچیده می گذارند که به راحتی هک نشوند.

اما مشکل - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - آنجاست که امنیت شبکه وای فای بسیار پیچیده است. چندین - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - و چند پروتکل امنیتی در تنظیمات مودم ها وجود دارند که هر یک نام اختصاری منحصر به خود را دارند. مسئله این است که اغلب کاربران امروزی هیچ - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - ایده خاصی در مورد این پروتکل ها ندارند و اصلا قادر به تشخیص تفاوت - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - میان این نام های اختصاری نیستند.

از این رو در ادامه این مطلب، سه پروتکل WPA ،WEP و WPA2 را مورد بررسی قرار می دهیم و از تفاوت هایشان برای تان می گوییم. پس در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

تمامی این مسائل، چه اهمیتی دارند؟

پس از آنکه یک روتر تازه خریدیم، وارد تنظیماتش می شویم و تمامی کارهایی که به ما گفته اند را بدون هیچ تغییری انجام می دهیم. در این میان یک پسورد هم برای وای فای شبکه خود انتخاب می کنیم که دسترسی به آن نیز محدود شود.

در اغلب مواقع هم به تنظیمات و پروتکل هایی که در پایین بخش رمز گذاری وجود دارند، توجه خاصی نمی کنیم. اما واقعا این حروف اختصاری عجیب و غریب که هیچ چیزی در موردشان نمی دانیم چه هستند؟ آیا واقعا تاثیری بر ایمنی شبکه ما دارند؟

در پاسخ باید بگوییم که بله. هر یک از این تنظیمات و پروتکل - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - ها ویژگی های خاص خودشان - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - را دارند. برخی جدید تر و برخی - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - قدیمی تر هستند. علاوه بر این، قدرت دفاعی سیستم نیز به آن ها بستگی دارد و اغلب قدیمی ترها بیشتر مورد سو - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - استفاده قرار می گیرند.

در - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - صورتی هم که وای فای هک شود و - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - از آن برای فعالیت مجرمانه مورد استفاده - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - قرار گیرد، پلیس زنگ در خانه ای را می زند که شبکه از آن اوست. پس اگر نمی خواهید به اشتباه گرفتار مسائل مهم شوید، باید بیشتر به امنیت شبکه خود فکر کنید.

هر یک از این نام های اختصاری، در اصل یک - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - قفل دیجیتالی هستند. تعدادی از آن ها تقریبا با هر کلیدی باز می شوند و برخی دیگر حتی با استفاده از ابزارهای پیچیده هم تن به باز شدن نمی دهند.

WPA ،WEP و - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - WPA2 در میان سال ها

از سال ۱۹۹۰ میلادی تا کنون، پروتکل های امنیتی شبکه های وای فای به روز رسانی های متعددی را - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - دریافت کرده اند. در این میان، از مشکلات پروتکل های قدیمی تر درس های بزرگی گرفته شد و تجدید نظرهایی برای توسعه جدیدترها - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - صورت گرفت.

قدم زدن در تاریخ امنیت وای فای، نکته های جالبی را یاد آور می شود. اما مطالعه آن به ما می آموزد که دقیقا با چه مشکلات و مسائلی طرف هستیم. از طرفی هم یاد آور آن می شود که دیگر عمر استانداردهای قدیمی به سر رسیده و نباید به سراغشان رفت.

Wired Equivalent Privacy

WEP در واقع مورد استفاده ترین پروتکل امنیتی وای فای دنیاست. در اصل اولین پروتکل امنیتی نیز هست که به منو کنترل پنل بسیاری از - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - روترها اضافه شد. WEP در سال ۱۹۹۹ به تایید استاندارد امنیت وای فای رسید و از آن روز بسیاری از کاربران حفظ ایمنی شبکه - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - خود را به آن سپرده اند.

البته باید خاطر نشان کرد که نسخه های اولیه WEP، نسبت به حالا از قدرت امنیتی بالایی برخوردار نبودند. خصوصا - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - در آن زمان که محدودیت های ایالات متحده بر صادرات تکنولوژی و رمزنگاری های گوناگون، توسعه دهندگان را محدود به استفاده از رمز گذاری های ۶۴ بیتی می کرد.

زمانی که این محدودیت ها - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - برداشته شدند، این مقدار به ۱۲۸ بیت ارتقا یافت. جالب اینجاست که با وجود معرفی نسخه ۲۵۶ بیتی WEP، ورژن ۱۲۸ بیتی دور - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - انداخته نشد و هنوز هم جزو پر کاربردترین پروتکل هاست.

البته با وجود این افزایش تعداد بیت کلید های رمزنگاری، در چند سال اخیر حفره های امنیتی بسیاری در استاندارد WEP مشاهده شد. دلیل آن هم افزایش قدرت پردازشی بود که هر چه بیشتر شد، معایب بزرگتری از - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - WEP را - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - به نمایش می گذاشت.

در سال ۲۰۰۱ بود که مشخص شد این حفره های امنیتی تقریبا همه جا هستند. همچنین در سال ۲۰۰۵ اف بی آی با انتشار گزارشی اعلام کرد که - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - در عرض چند دقیقه توانسته - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - موانع را کنار بزند و پسوردهای WEP را با چند نرم افزار رایگان موجود در هم بشکند.

در این میان، راهکارهای بسیاری برای بهبود این وضعیت ارائه شد و از طرف دیگر اقدامات بسیاری هم برای ارتقا سیستم WEP شکل گرفت. اما با تمام این اوصاف، - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - هنوز - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - سیستم امنیتی WEP پر از مشکلات ریز و درشت است که دیوار امنیتی آن را آسیپ پذیر می کنند.

به همین جهت اتحادیه وای فای، سیستم WEP را به طور رسمی در سال ۲۰۰۴ باز نشسته کرد. از این رو، بهتر است تمامی سیستم هایی که هنوز از - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - WEP استفاده می کنند، می بایست ارتقا یابند و یا در صورت لزوم به طور کلی - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - تعویض شوند.

Wi-Fi Protected Access

WPA در اصل پاسخ و راه حل مستقیم انجمن و اتحادیه وای فای به تمامی مشکلات و حفره های امنیتی استاندارد WEP بود. این پروتکل تازه در سال ۲۰۰۳ و یک سال پیش از بازنشتگی WEP به طور رسمی مورد تایید قرار گرفت.

معروف ترین ورژن این استاندارد تازه نیز  WPA-PSK است که مانند تمامی نسخه های دیگر WPA از کلید - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - های ۲۵۶ بیتی استفاده می کند. خوشبختانه این استاندارد تازه ویژگی های جدید - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - را نیز با خود به همراه آورده بود که می توان از Message Integrity Check (به منظور تشخیص هکرهای دستگیر شده یا بسته های تغییر کرده میان نقاط دسترسی و کلاینت) و Temporal Key Integrity Protocol یا همان TKIP به عنوان شاخص ترین ها یاد کرد.

TKIP برای بهبود امنیت سیستم، کلیدهای Per-Packet را به خدمت می گیرد - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - که اساسا از ایمنی بیشتری نسبت به کلید - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - های بهبود یافته در WEP برخوردار است. البته مدت ها بعد، این سیستم نیز رفته رفته از یادها رفت و الگوریتم Advanced Encryption Standard یا همان (AES) جایگزین آن شد.

اما WPA نیز مبرا از خطا نبود. با وجود تمامی این پیشرفت ها، انگار روح WEP در کالبد WPA گیر افتاده بود و در آن نفس می کشید. TKIP که در واقع هسته اصلی WPA را تشکیل می داد، طوری طراحی شده بود که با سیستم های قدیمی WEP نیز سازگار باشد و بتوان آن را تنها با یک - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - به روزرسانی نرم افزاری روی این سخت افزارها سوار کرد.

یعنی TKIP دقیقا همان المان - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - هایی - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - را بازسازی می کرد که در گذشته از آن - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - ها در WEP استفاده می شد. در نهایت هم مشخص شد که TKIP گرفتار همان مشکلاتی است که در گذشته WEP به آن ها دچار بود.

مشکلات و حفره های امنیتی WPA نیز مانند جد بزرگش، به واسطه آزمایش های مختلف مشخص شد. نتایج نشان می دادند که این استاندارد تازه نیز همانند WEP بی ثبات است و در مقابل حملات بی دفاع.

اما نکته جالب اینجاست که الگوریتم های WPA نبودند که مورد حمله هکرها - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - قرار می گرفتند. بلکه بیشتر حملات برای هک - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - WPA از طریق سیستم کمکی Wi-Fi Protected Setup صورت می گرفت که از آن برای اتصال بهتر گجت ها به نقاط دسترسی مدرن استفاده می شد.

Wi-Fi Protected Access II

در سال ۲۰۰۶، WPA یک جایگزین مناسب برای خود پیدا کرد؛ Wi-Fi Protected Access II یا همان WPA2. البته این استاندارد تازه دست پر آمده بود و ویژگی های تازه - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - و خوبی همراه داشت.

اصلی ترین مشخصه های WPA2 - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - هم استفاده اجباری از الگوریتم AES و معرفی CCMP بودند و از آن ها به عنوان جایگزینی مناسب برای TKIP بهره گرفته شد. البته همچنان TKIP در بدنه WPA2 حضور داشت تا به وسیله آن قابلیت همکاری این پروتکل با WPA - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - میسر شود.

در حال حاضر، اصلی ترین مشکلی که سیستم های WPA2 با - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - آن رو به رو هستند، مبهم است. به طور ساده می توان گفت، هکر ها با حمله به یک شبکه امن سعی می کنند تا کلیدهای خاص آن را به دست آورند تا از این طریق دسترسی شان به تمامی دستگاه های متصل به شبکه ممکن شود.

با این حال، تا کنون بی ثباتی کمی در WPA2 دیده شده و فعلا تنها مشکلات امنیتی پیش آمده، متوجه شبکه های بزرگ - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - سازمانی و تشکیلات عظیم تجاری بوده است. از این رو، می توان نتیجه گرفت که شبکه خانگی که از WPA2 استفاده می کنند، تقریبا ایمن هستند و خطر خاصی آن ها تهدید نمی کند.

متاسفانه بزرگترین مشکلی که WPA2 با - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - آن رو - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - به رو - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - هست، زخمی قدیمی است که بر پیکر - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - WPA نیز نشسته بود. هکرها همانند WPA به جای آنکه به سراغ الگوریتم های این سیستم بروند، باز هم به WPS حمله می کنند تا از - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - این طریق کنترل کل سیستم را به دست بگیرند.

با وجود اینکه برای از بین بردن قفل های امنیتی WPA و WPA2 به ۲ تا ۱۴ ساعت زمان و یک کامپیوتر مدرن احتیاج است، اما باز هم نگرانی های بسیاری در این زمینه وجود دارند که ملزم به رسیدگی است. به همین منظور WPS باید غیر فعال شود.

همچنین اگر امکان آن وجود داشت، بهتر است که فریمور نقاط دسترسی نیز به طور کامل فلش شود - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - تا هکرها به هیچ وجه نتوانند از طریق WPS به امنیت سیستم خدشه وارد کنند.

حالا چه باید کرد؟

تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

حالا از تاریخچه امنیت وای فای و انواع پروتکل های آن با خبر هستید. اما واقعا کدام یک از این ها بهتر هستند. در ادامه لیستی از ایمن - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - ترین پروتکل های رمزنگاری را به ترتیب قدرت مشاهده می کنید و می توانید - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - بسته به نوع روتر خود از هر کدام که می خواهید کمک بگیرید.

۱) WPA2 + AES

۲) WPA + AES

۳) WPA + TKIP/AES

۴) WPA + TKIP

۵) WEP

۶) Open Network

اما شاید بهترین انتخاب همچنان WPA2 + AES باشد. به شرط آنکه WPS - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - را در آن غیر فعال کنید تا دسترسی هکرها به سیستم محدود شود. از طرفی شاید استفاده از WEP شبیه به کشیدن حصار دور یک خانه باشد.

حصارها نشان - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - می دهند - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - که خانه متعلق به شماست. اما مشکل آنجاست که هر کسی می تواند به راحتی از روی آن بپرد و وارد ملک شما بشود. پس اگر امنیت شبکه خانگی برای تان اهمیت بالایی دارد ، بهتر است عاقلانه انتخاب کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ژیوار نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
آیا شما اطراف شهرک ولیعصر مراغه اجاق گاز و فر الجی SD-3859TCR هم تعمیر میکنید
پاسخ: بله در شهرک ولیعصر شهر مراغه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone