🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مخلوط کن هوا و گاز در اجاق گاز و فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: وظیفه ای این بخش مخلوط کردن هوای بیرون و گاز ورودی است که باید به یک میزان خاص باشد و کمتر یا بیشتر نشود.
  2. سوال: به چه علت موقع روشن شدن اجاق گاز و فر فیوز میپرد؟
    پاسخ: در فر یا اجاق های برقی یا هر وسیله برقی دیگر سیب در برد های الکترونیکی و اسیب در سیم ها و اتصالات ممکن است باعث پریدن فیوز شود.
  3. سوال: نقش شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم و شیر ها در اجاق گاز و فر برای تنظیم دمای فر یا تنظیم شعله های فر و اجاق گاز مورد استفاده قرار می گیرند.
  4. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: بله، تمام کارشناس های ما قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که اجاق گاز و فر اآنجا نصب می شود دارای تهویه باشد و حتما هود و هواکش برای آن نصب شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42705.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

اندروید اوریو به کاربران اجازه می دهد که دستیار گوگل را از درون اپلیکیشن ها فعال کنند

اعضای انجمن های گفتگوی XDA به تازگی کدهایی را در وبسایت توسعه دهندگان اندروید یافته اند که از قابلیت جدیدی در این پلتفرم خبر می دهد. به نظر می رسد که اگر توسعه دهندگان بخواهند، ...

اعضای انجمن های گفتگوی XDA به تازگی کدهایی را در وبسایت توسعه دهندگان اندروید یافته اند - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - که از قابلیت جدیدی در این پلتفرم خبر می دهد. به نظر می رسد که اگر توسعه دهندگان بخواهند، می توانند کدنویسی اپلیکیشن های خود را طوری انجام دهند که دستیار هوشمند گوگل بتواند از درون آن ها اجرا شود.

به لطف این موضوع، کاربران برای دسترسی به امکانات گوگل اسیستنت دیگر نیازی به خروج از اپلیکیشن - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - ها نخواهند داشت. این قابلیت می تواند یک بازی برد-برد برای سه طرف - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - درگیر موضوع باشد؛ هم توسعه دهندگان می توانند کاربران را در محیط اپلیکیشن هایشان بیشتر نگه دارند، هم گوگل از تعامل بیشتر کاربران با دستیار هوشمندش سود می برد و هم کاربران این امکان را می یابند که بدون نیاز به خروج از اپلیکیشن ها به سرعت به پاسخ سوالات خود برسند.

البته از آنجا که کاربران قادر به تغییر دستیار هوشمند پیش فرض دیوایس خود هستند، به نظر می رسد که - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - به جز گوگل اسیستنت دستیارهای الکسا و کورتانا هم مشمول چنین رویه ای شده و از درون اپلیکیشن - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - ها قابل اجرا باشند.

لازم به گفتن نیست که دیوایس های اندرویدی برای سازگاری با این قابلیت می بایست از آخرین نسخه سیستم عامل یعنی اوریو بهره مند - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - باشند. گوگل اسیستنت با پشتیبانی از قابلیتی که گفتیم، - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - حالا با دستیار الکسای آمازون برابری می کند که مدتی است تعامل با دیگر اپلیکیشن ها در قالب یک برنامه شخص ثالث را به قابلیت هایش اضافه کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone