🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: بله، تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند و جای هیچ نگرانی در این مورد وجود ندارد.
  2. سوال: نقش شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم ها در اجاق گاز برای تنظیم میزان گاز ورودی و تنظیم مقدار شعله مورد استفاده قرار می گیرد.
  3. سوال: کانوکشن فر چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: فن کانوکشن قطعه مهمی در فر است که باعث ایجاد دمای یکنواخت در بخش های مختلف فر می شود.
  4. سوال: سرشعله ها در اجاق گاز چه وظیفه ای دارند؟
    پاسخ: سرشعله ها قطعات با جنس چدن هستند که وظیفه اصلی آن ها پخش شعله به صورت یکنواخت و یکسان است.
  5. سوال: بوی گاز در آشپزخانه من به چه دلیل است؟
    پاسخ: خرابی در اتصالات و قطعات مختلف در اجاق گاز و فر می تواند باعث نشتی گاز در منزل شما شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42722.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

کاربران تمایلی به حضور دستگاه گفتگوی تصویری فیسبوک در خانه هایشان ندارند

فیسبوک چند وقیست که توسعه دستگاهی خانگی برای تماس تصویری را در دستور کار دارد، اما همزمان با پیشرفت این پروژه، نگرانی های مربوط به حریم شخصی کاربران نیز بیشتر می شوند. این کمپانی به ...

فیسبوک چند وقیست که توسعه دستگاهی خانگی برای تماس تصویری را در دستور کار دارد، اما همزمان با - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - پیشرفت این پروژه، نگرانی های مربوط به حریم شخصی کاربران نیز بیشتر می شوند.

این کمپانی به تازگی رقیبی را برای «آمازون اکو» تدارک دیده که به آن «الوها» (Aloha) می گویند. ظاهراً عرضه عمومی این دستگاه برای حدود 8 ماه دیگر یعنی ماه مه 2018 برنامه ریزی شده است.

در مراحل اولیه توسعه الوها، کارکنان فیسبوک به سراغ گروه های مختلف مردم رفتند تا نظر آنها را در مورد این محصول جویا شوند، اما به نتیجه جالبی بر خوردند: اکثر مردم نگرانند که فیسبوک با این دستگاه از آنها جاسوسی کند.

توانایی الوها برای شناسایی افراد از طریق دوربین هم نگرانی های زیادی را در پی داشته است. فیسبوک خانه ای را اجاره کرد تا - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - دستگاه را در اتاق های مختلف تست کند، اما - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - افراد از حضور این دستگاه هوشمند در بخش های خصوصی مانند اتاق خواب احساس ناراحتی کردند.

تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

فیسبوک برای رفع این نگرانی ها، روش متفاوتی را برای بازاریابی الوها در نظر گرفته و مثلاً آن را ابزاری برای ایجاد ارتباط بین سالمندان و اعضای خانواده معرفی می کند، ضمن اینکه احتمالاً خبری از لوگوی فیسبوک روی این دستگاه نخواهد بود.

با این حال راه اندازی الوها به حساب کاربری فیسبوک نیاز دارد و بنابراین غول شبکه های اجتماعی، به تعاملات کامل - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - کاربر و دستگاه هوشمندش دسترسی خواهد داشت. فیسبوک، فروش سخت افزار را روشی برای نفوذ بیشتر در زندگی بیش از 2 میلیارد کاربرش و البته کسب سود سرشار از تبلیغات می داند.

گفتنیست نگرانی های امنیتی درباره فیسبوک تازگی ندارد. این شرکت در سال 2013 یک دستگاه موبایل اندرویدی مخصوص به نام «فیسبوک هوم» را معرفی کرد، اما هیچگونه موفقیتی را به دست نیاورد.

«ساختمان هشتم» که بخش سخت افزاری فیسبوک به شمار می رود، محصولات دیگری از جمله اسپیکر هوشمند بدون نمایشگر، گجت های پوشیدنی و فناوری های آینده نگرانه - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - را نیز در دست توسعه دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone