🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر سراب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر سراب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و کاربرد فن کانوکشن در فر چیست؟
    پاسخ: کانوکشن یکنواخت کننده دما در فر است و باعث می شود دما به صورت یکنواخت در همه بخش ها پخش شود.
  2. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی اجاق گاز و فر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  3. سوال: تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر باشد.
  4. سوال: چرا جوجه گردان و فر داخل نمی چرخد؟
    پاسخ: خرابی موتور گرداننده، قراردادن حجم و وزن زیاد جوجه، خرابی سیخ چرخاننده و ... از عوامل ایجاد این مشکل است.
  5. سوال: وظیفه و کارکرد میکروسوئیچ در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: میکروسوئیچ برای ایجاد جرقه در فندک تعبیه شده است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42706.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

امکان مصاحبه کاری با قابلیت کدنویسی در نسخه تحت وب اسکایپ فراهم شد

کمپانی مایکروسافت امکان کدنویسی زنده را به سرویس پیام رسان اسکایپ اضافه کرد. قابلیت مذکور در نسخه تحت وب اسکایپ ارائه شده و نیاز به جابه جایی میان نرم افزارهای کد نویسی و اپلیکیشن پیام ...

کمپانی مایکروسافت امکان کدنویسی زنده را - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - به سرویس پیام رسان اسکایپ اضافه کرد. قابلیت مذکور در نسخه تحت وب اسکایپ ارائه شده و نیاز به جابه جایی میان نرم افزارهای کد نویسی و - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - اپلیکیشن پیام رسان را در مصاحبه های کاری برنامه نویسان برطرف کرده - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - است.

تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

کدنویسی زنده اسکایپ از 7 زبان برنامه نویسی رایج پشتیبانی می کند

البته ویژگی جدید فعلاً در مرحله پیش نمایش قرار داشته و از هفت زبان برنامه نویسی C ،C++ ،C# ،Java ،JavaScript ،Python، و Ruby - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - پشتیبانی می کند. همان طور که در تصویر - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - مشاهده می کنید، زبان های مورد اشاره با کلیک روی دکمه ای در قسمت بالا و سمت چپ رابط کاربری قابل انتخاب هستند.

با ورود به - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - سایت، کاربر می تواند حتی بدون استفاه از - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - حساب کاربری، صفحه مصاحبه جدیدی را باز کرده و لینک دسترسی به آن را دریافت نماید. لینک مذکور سپس با مصاحبه شونده (یا مصاحبه گر) به اشتراک گذاشته شده و فرآیند ارسال پیام و نمایش کدنویسی آغاز می شود.

تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

لازم به ذکر است که برای استفاده از کدنویسی زنده اسکایپ، زبان پیش فرض مرورگر باید به انگلیسی تغییر کند و در صورت نیاز به برقراری ارتباط صوتی و تصویری، حتماً از نسخه های به روز مرورگرهای گوگل کروم و مایکروسافت اِج استفاده شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone