🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر اجاق گاز یا فر چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شود و پس از آن هزینه تعمیر اجاق گاز و فر به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر می باشد.
  3. سوال: زمان سرویس کلی اجاق گاز و فر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه اجاق گاز و فر مفید است.
  4. سوال: علت روشن نشدن اجاق گاز یا فر چیست؟
    پاسخ: خرابی یا انسداد سوراخ های ورودی گاز، خرابی چراغ راهنما یا سوئیچ احتراق، ترموستات و ... میتواند باعث روشن نشدن اجاق گاز و فر شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: به چه علت موقع روشن شدن اجاق گاز و فر فیوز میپرد؟
    پاسخ: در فر یا اجاق های برقی یا هر وسیله برقی دیگر سیب در برد های الکترونیکی و اسیب در سیم ها و اتصالات ممکن است باعث پریدن فیوز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42714.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

رکوردشکنی چینی ها با حرکات موزون و هماهنگ 1069 ربات اسباب بازی [تماشا کنید]

راه های بسیار زیادی برای ثبت رکورد در کتاب رکوردهای جهانی گینس وجود دارد که به نظر می رسد یکی از آنها، یکپارچه سازی 1069 ربات اسباب بازی برای نمایش حرکات موزون و هماهنگ باشد. ...

راه های بسیار زیادی برای ثبت رکورد در کتاب رکوردهای جهانی گینس وجود دارد که به نظر می رسد یکی از آنها، یکپارچه سازی 1069 - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - ربات اسباب بازی برای نمایش حرکات موزون و هماهنگ باشد.

در واقع کمپانی چینی «WL Toys» چنین پروژه ای را انجام داده و ربات های رادیو کنترل هوشمند و انسان نمای «F8 Dobi» خود را، با چینشی منظم در شهر گوانگ دونگ از استان گوانگژو چین در مقابل داوران گینس به نمایش گذاشته است.

هر ربات F8 Dobi حدود 330 دلار قیمت دارد

البته تعدادی از ربات ها در طول اجرا تعادل خود را از دست داده و زمین خوردند که آمار آنها از نتیجه نهایی کم شده است. همچنین لازم به ذکر است که هر F8 Dobi (با قیمت 330 دلار) دارای 17 مفصل حرکتی بوده و علاوه بر حرکات موزون، توانایی آواز خواندن، بوکس، فوتبال و اجرای حرکات رزمی را نیز دارد.

گفتنی است رکورد مورد بحث در گینس پیش از این در اختیار یک شرکت چینی دیگر به اسم «Ever Win» بود، که توانسته بود 1007 دستگاه - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - ربات «QRC-2» را برای نمایش حرکات موزون، یکپارچه سازی کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone