🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فرق فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: فندک های اتومات به صورت یکسره هنگام فشردن ولوم های گاز عمل می کنند ولی فندک های غیر اتومات در هنگام فشردن ولم گاز باید دکمه فندک را نیز بفشارید.
  2. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: در اجاق فر باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن یا گیر کرن در فر می توان به خراب بودن لولا های در، شکستگی پیچ ها و دستگیره ها و ... اشاره کرد.
  4. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که اجاق گاز و فر اآنجا نصب می شود دارای تهویه باشد و حتما هود و هواکش برای آن نصب شود.
  5. سوال: وظیفه و کاربرد سیم فندک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: سیم های ظریفی که جریان برق زا از فندک به ترانس جرقه زن منتقل میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42724.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

ایلان ماسک تصویری از خودروی تسلا درون تونل هایپرلوپ منتشر کرد

چند روز قبل، شورای شهر هاوتورن (Hawthorne) آمریکا به «بورینگ کمپانی» اجازه داد تا حفر تونل را در زیر خیابان های این شهر آغاز کند. امروز ایلان ماسک نخستین تصویر را از این تونل آزمایشی ...

چند روز قبل، شورای شهر هاوتورن (Hawthorne) آمریکا به «بورینگ کمپانی» اجازه داد تا حفر تونل را در زیر خیابان های این شهر آغاز کند. امروز ایلان ماسک نخستین تصویر را از این تونل آزمایشی منتشر کرده که یک دستگاه خودروی تسلا مدل S هم درون آن دیده می شود.

تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

البته طبق طرح مفهومی که از این پروژه دیدیم، قرار نیست خودتان در این تونل ها رانندگی کنید. هدف این است که آسانسور مخصوص، ماشین ها را به درون - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - تونل انتقال دهد و - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - سپس ابزارهای مخصوص، آنها را با سرعت حدود 200 کیلومتر بر - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - ساعت روی ریل های مغناطیسی جابجا کنند.

تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

این تونل آزمایشی زیر مقر اصلی اسپیس اکس در هاوتورن احداث شده که در نزدیکی لس آنجلس قرار دارد، و صرفاً یک نمونه اولیه به شمار می آید. زمانی که ماسک بتواند سیستم حمل و نقل زیرزمینی اش را در مسیر 3 کیلومتری تست کند، آنگاه به دنبال کسب مجوز نهایی برای حفر تونل - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - های اصلی و راه اندازی هایپرلوپ خواهد بود.

تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر سردشت استان آذربایجان غربیبه هر حال، خودروی تسلا مدل اس درون تونل هاوتورن نشان - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - می دهد که ماسک عزم خود را برای اجرایی کردن - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - ایده اش جزم کرده و به زودی شاهد تست های نهایی این سیستم خواهیم بود، پروژه ای که می - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - تواند آینده حمل و - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - نقل دنیا را متحول سازد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone