🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر نقده استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر نقده استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بوبین چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: با ایجاد جرقه،جریان الکتریکی ضعیفی به بوبین از طریق ترموکوبل منتقل می شود و بوبین باعث انتشار گاز می شود.
  2. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در فر چیست؟
    پاسخ: سروصدا زیاد در فر و اجاق گاز بیشتربخاطر گازرسانی غلط و و شعله های ناپیدار است.
  3. سوال: محفظه مخلوط کن هوا در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: وظیفه ای این بخش مخلوط کردن هوای بیرون و گاز ورودی است که باید به یک میزان خاص باشد و کمتر یا بیشتر نشود.
  4. سوال: نقش و کاربرد تایمر فر چه می باشد؟
    پاسخ: تایمر در فر برای تنظیم مدت عملکرد فر و میزان آن می باشد.
  5. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر اجاق گاز و فر را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با توجه به ایراد دستگاه شما و همچنین ایراد های معمول قطعات دستگاه را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42725.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

موبایل +Galaxy J7، محصول بعدی سامسونگ با ماژول دوربین دوگانه [به روز رسانی شد]

پس از معرفی رسمی گلکسی نوت 8، به نظر می رسد سامسونگ تلفن دیگری را با ماژول دوربین دوگانه آماده کرده است؛ خبر وجود دستگاه مورد بحث که «+Galaxy J7» نام دارد، به تازگی در ...

پس از معرفی رسمی گلکسی نوت 8، به نظر می رسد سامسونگ تلفن دیگری را با ماژول دوربین دوگانه آماده کرده است؛ خبر وجود دستگاه مورد بحث که «+Galaxy J7» - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر نقده استان آذربایجان غربی - نام دارد، به تازگی در یکی از وبسایت های تایلندی منتشر شده و احتمالاً در هفته های آینده از این اسمارت فون میان رده رونمایی خواهد شد.

تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر نقده استان آذربایجان غربی

ماژول دوربین  +Galaxy J7 از سنسورهای 13 و 5 مگاپیکسلی تشکیل شده است

ماژول دوربین موبایل مذکور از یک سنسور 13 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.7 و یک حسگر 5 مگاپیکسلی f/1.9 تشکیل شده، و مانند گلکسی نوت 8 از حالت «Live Focus Portrait» بهره مند است. همچنین برای ثبت تصاویر سلفی - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر نقده استان آذربایجان غربی - نیز از دوربین 16 مگاپیکسلی استفاده شده که مانند برخی دیگر از مدل های خانواده «J»، از فلش LED برخوردار است.

لازم به ذکر است که +Galaxy - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر نقده استان آذربایجان غربی - J7 به نمایشگر 5.5 اینچی تمام اچ دی Super AMOLED مجهز شده - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر نقده استان آذربایجان غربی - و برای پردازش امور، از چیپست هشت هسته ای (احتمالاً اگزینوس 7870) و رم 4 گیگابایتی بهره می برد.

تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر نقده استان آذربایجان غربی

تلفن مورد بحث با - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر نقده استان آذربایجان غربی - حافظه داخلی 32 گیگابایتی، از کارت حافظه Micro SD تا سقف 256 - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر نقده استان آذربایجان غربی - گیگابایت (با اشغال یکی از اسلات های سیم کارت) پشتیبانی کرده و یک باتری 3000 میلی آمپری نیز وظیفه تأمین انرژی آن را بر - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر نقده استان آذربایجان غربی - عهده دارد.

گفتنی است طبق اطلاعات موجود، +Galaxy J7 به اندروید 7.1.1 و دستیار صوتی بیکسبی نیز مجهز شده - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر نقده استان آذربایجان غربی - و در رنگ های مشکی، صورتی و طلایی به دست مشتریان خواهد رسید.

 

به روز رسانی:

امروز - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر نقده استان آذربایجان غربی - در شبکه اجتماعی چینی Weibo چند تصویر زنده از +Galaxy J7 منتشر شد که در ادامه مشاهده می کند:

تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر نقده استان آذربایجان غربی تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر نقده استان آذربایجان غربی تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر نقده استان آذربایجان غربی تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر نقده استان آذربایجان غربی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone