🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر جویبار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر جویبار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی برای اجاق گاز و فر خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی در اجاق و فر های برقی و همچنین برای فندک در اجاق های گازی بسیار خطرناک می باشد.
  2. سوال: در اجاق فر باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن یا گیر کرن در فر می توان به خراب بودن لولا های در، شکستگی پیچ ها و دستگیره ها و ... اشاره کرد.
  3. سوال: تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر باشد.
  4. سوال: چرا بوی گاز از اطراف اجاق گاز و فر احساس می شود؟
    پاسخ: نشتی گاز در آشپز خانه به طور کلی از اجاق گاز یا فر و یا لواز گازی شما می باشد.
  5. سوال: دلیل عدم تنظیم دمای فر روی دمای مورد نظر چیست؟
    پاسخ: خرابی سنسور دما،بسته نشدن کامل در، نرسیدن گاز کافی و ... از جمله دلایل این مشکل هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42719.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

وزیر ارتباطات: حذف اپلیکیشن های ایرانی اپ استور ربطی به تحریم ها ندارد

همان طور که می دانید کمپانی اپل در روزهای اخیر اپلیکیشن های ایرانی اپ استور را به بهانه تحریم ها حذف کرده که موجی از اعتراضات را در میان کاربران و توسعه دهندگان ایرانی به ...

همان طور که می دانید کمپانی اپل در روزهای اخیر اپلیکیشن های ایرانی اپ استور را به بهانه تحریم ها حذف کرده که موجی از اعتراضات را در میان کاربران و توسعه دهندگان ایرانی به دنبال داشته است.

محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات کشور نیز به موضوع مورد بحث واکنش نشان داده و از پیگیری حقوقی ماجرا خبر داده بود. وی همچنین با اشاره به این که بخشی از اقدامات اپل ربطی به تحریم ها نداشته و از چند ماه پیش آغاز شده گفت:

برخی موضوعات به مقررات داخلی اپل برمی گردد. - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر جویبار استان مازندران - سختگیری های اولیه از چند ماه پیش - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر جویبار استان مازندران - شروع شد؛ چون اپلیکیشن های ایرانی به سیستم بانک جهانی متصل نبودند، شیوه های پرداخت از طریق درگاه های بین بانکی بود که این امر با مقررات اپل منطبق نیست.

ما از اپل سیگنال های خوبی داشتیم، این شرکت حتی دو هفته پیش پشتیبانی از زبان فارسی را هم اضافه کرده و پیغام خوش آمد به ایرانیان داد؛ اما پس از آن حذف اپلیکیشن های ایرانی شروع شد که رفتار اخیر اپل قابل قبول نبوده و ربطی هم به تحریم ها ندارد.

وزیر ارتباطات در ادامه عنوان - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر جویبار استان مازندران - کرد که تحریم ها شامل حوزه فناوری اطلاعات نیستند و با اشاره به بازار 4 میلیارد دلاری اپل در ایران افزود:

دکتر ظریف هم با حساسیت موضوع را پیگیر هستند، امیدواریم این مسئله با پیگیری های دیپلماتیک و حقوقی حل شود. درست است که تعامل مالی مستقیم با اپل نداریم و اپل نماینده قانونی در ایران ندارد؛ اما ۱۱ درصد ازمردم ما از گوشی های اپل استفاده می کنند و اپل باید به کاربران خود احترام بگذارد.

لازم به ذکر است که به گفته جهرمی، اپل با ارسال یک ایمیل به وزارت ارتباطات اعلام کرده که نمی تواند با - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر جویبار استان مازندران - کشورهای - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر جویبار استان مازندران - تحت تحریم آمریکا همکاری - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر جویبار استان مازندران - کند که با توجه به موضوعات مورد اشاره، وزیر ارتباطات اظهار داشت:

اکنون در تلاش برای حمایت از اپلیکیشن های داخلی هستیم و این موضوع را از چارچوب های قانونی پیگیری حقوقی می کنیم و امیدواریم حل شود. اگر غیر از چارچوب های معمول خصومتی وجود دارد موضوع را با نوع نگاه دیگری پیگیری خواهیم کرد.

البته به نظر می رسد بیشتر سوء تفاهمی است که قابل حل باشد - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر جویبار استان مازندران - و امیدواریم اپل فرآیند سابق را برای کاربران ایرانی داشته باشد،‌ اما اگر ببینیم سوء تفاهم نیست و سوء نیت است، باید تدابیر دیگری اتخاذ کنیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone