🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر زرین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر زرین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن اجاق گاز یا فر چیست؟
    پاسخ: خرابی یا انسداد سوراخ های ورودی گاز، خرابی چراغ راهنما یا سوئیچ احتراق، ترموستات و ... میتواند باعث روشن نشدن اجاق گاز و فر شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان مورد نیاز تعمیر و تحویل دستگاهتان به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: لامپ فر گاز چیست؟
    پاسخ: لامپ مخصوصی درفر ها تعبیه می شود که مهمترین کارایی آن ها ایجاد روشنایی داخل فر است.
  4. سوال: کانوکشن فر چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: فن کانوکشن قطعه مهمی در فر است که باعث ایجاد دمای یکنواخت در بخش های مختلف فر می شود.
  5. سوال: بوبین چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: با ایجاد جرقه،جریان الکتریکی ضعیفی به بوبین از طریق ترموکوبل منتقل می شود و بوبین باعث انتشار گاز می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42703.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

برخورد با ۸۰۰۰ کانال غیراخلاقی تلگرام در دستور کار وزارت ارتباطات قرار گرفت

محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات در حاشیه اولین همایش ملی فناوری کوانتومی کشور و در جمع خبرنگاران، از ارائه لیستی از 8000 کانال تلگرامی به وزارت ارتباطات توسط دادستانی کل کشور خبر داد و ...

محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات در حاشیه اولین همایش - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر زرین شهر استان اصفهان - ملی فناوری کوانتومی کشور و در جمع خبرنگاران، از ارائه لیستی از 8000 کانال تلگرامی به وزارت ارتباطات توسط دادستانی کل کشور خبر داد و بر - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر زرین شهر استان اصفهان - هماهنگی سازمان ها در عرصه اجرا تأکید کرد.

جهرمی همچنین به - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر زرین شهر استان اصفهان - وضعیت کانال های شبکه اجتماعی تلگرام و انتشار محتواهای مخالف ارزش های کشور در بعضی از آنها اشاره کرد و گفت ملاحظات فرهنگی در فضای مجازی بسیار حائز اهمیت بوده و از این رو، حاکمیت کشور باید - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر زرین شهر استان اصفهان - در عرصه فضای مجازی نیز لحاظ شود.

وی در - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر زرین شهر استان اصفهان - ادامه از وحدت نظر دستگاه - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر زرین شهر استان اصفهان - های قضایی و اجرایی کشور در اصول و قوانین، و عدم وجود اختلاف در میان مسئولین خبر داد و - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر زرین شهر استان اصفهان - گفت وزارت ارتباطات تمام تلاش خود را برای صیانت از فرهنگ ملی به کار خواهد بست. جهرمی در ادامه افزود:

در این راستا لیستی از سوی دادستانی کشور - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر زرین شهر استان اصفهان - به وزارت ارتباطات ارسال شده که در آن اعلام شده باید نسبت به ۸۰۰۰ کانال تلگرامی برخورد لازم صورت گیرد.

با بررسی های انجام شده برخی از این کانال ها که حاوی مسائل غیراخلاقی هستند، مسدود می شوند؛ ما همه تلاش خود را خواهیم کرد تا این حوزه ساماندهی شود و در این عرصه از قوه قضاییه کمک خواهیم گرفت.

گفتنی است روند مسدود کردن کانال های تلگرامی با مصادیق غیر اخلاقی و مخالف با ارزش های - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر زرین شهر استان اصفهان - جامعه، در دولت قبل آغاز شده و با روی کار آمدن وزیر جدید نیز همچنان ادامه خواهد یافت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone