🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر آمل استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر آمل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جرمگیری اجاق گاز و فر را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: بهتر است هر وقت دستگاه شما به میزان قابل توجهی چربی و جرم گرفته است برای جرم گیری اقدام کنید که ممکن است در بازه های دو هفته تا یک ماه یک بار باید انجام شود.
  2. سوال: تایمر در فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: تایمر وظیفه تعیین مدت زمان و ایجاد هماهنگی میان قطعات مختلف در فر را دارد.
  3. سوال: اجاق گاز و فر من روشن نمی شود اشکال از چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن اجاق گاز و فر به عوامل متعددی از جمله قطعی گاز، خرابی ترموکوبل، جرقه زن، ولوم ها، گرفتگی شعله ها و ... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص اجاق گاز بررسی گردد.
  4. سوال: فن خنک کننده در فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: فن خنک کنده فر برای خنک کردن فر و جلوگیری ایجاد و نشت گرما به درون خانه است.
  5. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31578.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

تصاویر جدید اکسپریا XZ4 طراحی کشیده و رابط کاربری این گوشی را نشان می‌دهند

تصاویر جدیدی از سونی اکسپریا XZ4 در سطح اینترنت منتشر شده که جزییات جدیدی از این گوشی را در اختیار ما قرار می‌دهد. بر اساس تصاویر لو رفته، این گوشی مطابق انتظار از اندروید ۹ ...

تصاویر جدیدی از سونی اکسپریا XZ4 در سطح اینترنت منتشر شده که جزییات جدیدی از این گوشی را در اختیار ما قرار می‌دهد.

بر اساس تصاویر لو رفته، این گوشی مطابق انتظار از اندروید ۹ پای بهره برده و نسبت تصویر آن هم ۲۱:۹ خواهد بود. به طور کلی سه تصویر از اکسپریا XZ4 منتشر شده که یکی از آن‌ها رابط کاربری گوشی و ۲ تصویر دیگر شکل کلی این گوشی هوشمند را نشان می‌دهند.

خطی که در - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر آمل استان مازندران - سمت راست تصویر منتشر شده از رابط کاربری XZ4 دیده - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر آمل استان مازندران - می شود، احتمالا مربوط به قابلیت Side Sense سونی است که در نسخه قبلی معرفی شد.  این ویژگی به کاربر اجازه می دهد با دو بار ضربه زدن روی لبه گوشی به لیستی از  اپ‌ های مبتنی بر هوش مصنوعی دسترسی پیدا کند. - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر آمل استان مازندران - تصاویر دوم و سوم نیز طرح کلی این گوشی را به تصویر - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر آمل استان مازندران - می‌کشند - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر آمل استان مازندران - که بر اساس آن‌ها XZ4 از دوربین اصلی سه گانه در پنل پشتی بهره خواهد برد.

از دیگر قابلیت های احتمالی این موبایل باید به چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ به همراه ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر آمل استان مازندران - اشاره کرد. ضمن اینکه باتری ۳۹۰۰ میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از سیستم عامل اندروید پای، دیگر مشخصات این تلفن - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر آمل استان مازندران - هوشمند محسوب می شود.

در کل‌، ۲۰۱۸ سال موفقی برای بخش موبایل کمپانی سونی نبود و بسیاری گمان - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر آمل استان مازندران - می‌کردند این کمپانی مانند سایر برندهای قدیمی‌تر صنعت موبایل مانند HTC و نوکیا به تدریج قید حضور در این بازار خواهد زد. حال باید منتظر ماند و دید که محصولاتی مانند XZ4 تا چه اندازه می‌توانند به بازگشت سونی موبایل - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر آمل استان مازندران - کمک کنند. اکسپریا XZ4 و احتمالا نسخه کامپکت خود - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر آمل استان مازندران - در روز ۳ اسفند سال جاری و طی کنفرانس سونی در رویداد MWC 2019 به طور رسمی معرفی خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone