🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر آمل استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر آمل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت باز نشدن در اجاق فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن یا گیر کرن در فر می توان به خراب بودن لولا های در، شکستگی پیچ ها و دستگیره ها و ... اشاره کرد.
  2. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیلی شما از خدمات ارائه شده توسط تکنسین های ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  3. سوال: چرا غذا در فر به صورت یکنواخت پخته نمی شود؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی یا مشکل در کانکشن فر، حسگر های دما، المنت ها، سینی فر و ... اشاره کرد.
  4. سوال: علت فیوز پراندن اجاق گاز و فر چسیت؟
    پاسخ: در فر یا اجاق های برقی یا هر وسیله برقی دیگر سیب در برد های الکترونیکی و اسیب در سیم ها و اتصالات ممکن است باعث پریدن فیوز شود.
  5. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای اجاق گاز و فر ضروری است؟
    پاسخ: برای اجاق گاز و فر برق مصرف زیادی وجود ندارد ولی برای اطمینان بهتر است از این محافظ ها برای لوازم برقی استفاده کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31573.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

اعتراض کاربران به پاک شدن تصاویر توییتر واکنش هواوی را بر انگیخت

تعدادی از کاربران به اعتراض علیه هواوی در شبکه ردیت پرداختند و مدعی شدند هواوی با استفاده از تکنیک جدیدی سعی دارد از ذخیره کردن عکس‌های توییتر در تلفن‌های هوشمندش جلوگیری کند. برخی از کاربران ...

تعدادی از کاربران به اعتراض علیه - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر آمل استان مازندران - هواوی در شبکه ردیت پرداختند و مدعی شدند هواوی - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر آمل استان مازندران - با استفاده از تکنیک جدیدی سعی دارد از - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر آمل استان مازندران - ذخیره کردن عکس‌های توییتر در تلفن‌های هوشمندش جلوگیری کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر آمل استان مازندران

برخی از کاربران گزارش داده‌اند - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر آمل استان مازندران - زمانی که سعی داشتند در شبکه‌ی اجتماعی توییتر تصویری را ذخیره کنند، سرویس سیستم هواوی به کاربر پیغام داده توییتر عکسی را از گالری گوشی حذف کرده است.

کاربران سریعاً به این مسئله اعتراض کردند و مدعی شدند هواوی عمداً سعی دارد از ذخیره شدن عکس‌های این شبکه - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر آمل استان مازندران - اجتماعی در تلفن های - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر آمل استان مازندران - هوشمندش جلوگیری کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر آمل استان مازندران

اعتراض کاربران واکنش هواوی را بر انگیخت و این تولید کنند‌ه با انتشار بیانیه‌ای، اتفاق رخ داده را توضیح داد. بر اساس تحقیقات هواوی مشخص شده اگر کاربری سعی کند با نسخه‌ی ۷.۷۸ و ۷.۷۹ اپلکیشن - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر آمل استان مازندران - توییتر تصویری را ذخیره کند، این - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر آمل استان مازندران - اپ به صورت خودکار پوشه‌ای به همین نام خواهد ساخت تا عکس را در این قسمت ذخیره نماید.

پس از - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر آمل استان مازندران - آن بلافاصله تصویر قبلی پاک خواهد شد. این مسئله موجب می‌شود که سیستم حفاظت از تصویر هواوی هشدار دهد و پاک شدن فایل عکس را به کاربر خبر دهد. با این وجود، تصویر پاک نشده و کاربران می‌توانند آن را در آدرس File Manager/picture/Twitter پیدا کنند.

تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر آمل استان مازندرانحال گفته شده که توییتر - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر آمل استان مازندران - و هواوی قصد دارند با همکاری یکدیگر سریعاً راه حلی برای مشکل یاد شده بیابند چرا که هواوی همواره تعهد دارد بهترین - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر آمل استان مازندران - تجربه کاربری را به ارمغان آورد.

هواوی چند وقتی - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر آمل استان مازندران - است رابط کاربری EMUI را روی سیستم عامل اندروید موبایل‌هایش نصب می‌کند تا بهترین تجربه کاربری را فراهم کند اما این مسئله این بار مشکل ساز شده و اپ توییتر با این پوسته سازگاری ندارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر رازان نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
آیا منطقه کلاک سر آمل اجاق گاز و فر اسنوا SGC5-3122 هم تعمیر میکنید؟
پاسخ: بله در کلاک سر شهر آمل خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone