🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر شاهین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر شاهین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا جوجه گردان و فر داخل نمی چرخد؟
    پاسخ: خرابی موتور گرداننده، قراردادن حجم و وزن زیاد جوجه، خرابی سیخ چرخاننده و ... از عوامل ایجاد این مشکل است.
  2. سوال: وظیفه بوبین در اجاق گاز ها چیست؟
    پاسخ: بوبین به همراه ترموکوپل باعث ایمنی اجاق گاز و انتشار گاز می شوند.
  3. سوال: علت باز نشدن در اجاق فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن یا گیر کرن در فر می توان به خراب بودن لولا های در، شکستگی پیچ ها و دستگیره ها و ... اشاره کرد.
  4. سوال: آیا در صورتی که فر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، ولی بهتر است این اقدام را انجام ندهید چون هیچ دلیل منطقی برای این کار وجود ندارد و ممکن است در دراز مدت باعث آسیب شود.
  5. سوال: دلیل داغ نشدن فر چیست؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل خرابی المنت و سنسور تشخیص دمای فر، دما به اندازه کافی برای پخت پز نرسد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39673.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

دستگاه مکالمه تصویری فیسبوک با نام Portal به زودی معرفی می شود

طبق گزارش اختصاصی شبکه خبری آنلاین Cheddar، فیسبوک قصد دارد در سال جاری میلادی دستگاه گفتگوی تصویری خانگی خود را به عنوان رقیب «آمازون اکو شو» وارد بازار کند. این محصول «پورتال» (Portal) نام دارد ...

طبق گزارش اختصاصی شبکه خبری آنلاین Cheddar، فیسبوک قصد دارد در سال - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - جاری میلادی دستگاه گفتگوی تصویری خانگی خود را به عنوان رقیب «آمازون اکو - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - شو» وارد بازار کند. این محصول «پورتال» (Portal) نام دارد و نخستین سخت افزار خانگی فیسبوک خواهد بود که از آزمایشگاه محرمانه ساختمان 8 بیرون می آید.

معرفی رسمی پورتال برای اواسط اردیبهشت سال آینده (اوایل ماه مه میلادی) برنامه ریزی شده که با کنفرانس توسعه دهندگان فیسبوک موسوم به F8 همزمان خواهد بود. به گفته Cheddar فیسبوک قصد دارد این دیوایس خانگی را به قیمت 499 - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - دلار به فروش برساند و - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - آن را به عنوان ابزاری برای گفتگوی - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - تصویری با دوستان و اعضای خانواده معرفی کند، یعنی همان کاری که اکو شو انجام می دهد.

تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر شاهین شهر استان اصفهان

پورتال نخستین حضور فیسبوک در بازار گجت های خانگی را رقم می زند، البته پس از همکاری بی سرانجام با اچ تی سی در سال 2013 و معرفی «فیسبوک فون» که به هیچ وجه مورد توجه قرار نگرفت.

حال با حضور قدرتمند آمازون و گوگل در حوزه سخت افزار و ارائه محصولات متنوع در خانه های کاربران، فیسبوک نیز قصد دارد از - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - این پتانسیل استفاده کرده و اسپیکر - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - هوشمندش را روانه بازار کند تا بخشی از کارکردهای هوش مصنوعی را در این بخش بر عهده بگیرد. البته - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - هنوز مشخص نیست آیا فیسبوک به این راحتی ها می تواند وارد - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - حریم شخصی کاربران شود یا خیر، چون برخی تحقیقات اولیه نشان دادند - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - مردم به این شرکت اعتماد ندارند، به خصوص دستگاهی که به دوربین و میکروفون مجهز باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone