🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر تویسرکان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر تویسرکان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سرشعله اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: سرشعله ها قطعات با جنس چدن هستند که وظیفه اصلی آن ها پخش شعله به صورت یکنواخت و یکسان است.
  2. سوال: چرا بدنه اجاق گاز و فر من برق دارد؟
    پاسخ: لخت بودن سیم های برق و فندک، آب شدن سیم ها یا نشتی اب به بخش های الکترونیکی دستگاه باعث برق در بدنه دستگاه می شود.
  3. سوال: وظیفه فن خنک کننده در فر چیست؟
    پاسخ: فن خنک کنده فر برای خنک کردن فر و جلوگیری ایجاد و نشت گرما به درون خانه است.
  4. سوال: چرا فر من به دمای تنظیم شده نمی رسد؟
    پاسخ: مشکل تنظیم نشدن دما میتواند دلایل مختلفی از جمله خرابی اشتعال گاز،سنسور دما،عنصر گرمایش و ... داشته باشد.
  5. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای اجاق گاز و فر ضروری است؟
    پاسخ: برای اجاق گاز و فر برق مصرف زیادی وجود ندارد ولی برای اطمینان بهتر است از این محافظ ها برای لوازم برقی استفاده کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39665.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

بر خلاف شایعات نام G7 روی سایت رسمی ال جی رویت شد

در روزهای گذشته شایعاتی به گوش می رسید که ال جی قصد دارد تولید پرچمداران نه چندان موفق سری G را متوقف کند، اما حالا نام LG G7 روی سایت این شرکت در انگلستان به چشم ...

در روزهای - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر تویسرکان استان همدان - گذشته شایعاتی به گوش می رسید که ال جی قصد دارد تولید پرچمداران نه چندان موفق سری G را متوقف کند، اما حالا نام LG G7 روی سایت این شرکت در انگلستان به چشم می خورد و به نظر می رسد شایعات قبلی حقیقت نداشته اند. در این سایت بخشی وجود دارد که توضیح می دهد کدام موبایل های ال - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر تویسرکان استان همدان - جی به کدام نسل از فناوری شارژ سریع مجهز هستند. این همان جایی است که نام G7 اضافه شده و شرکت سازنده توضیح می دهد که - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر تویسرکان استان همدان - پرچمدار آینده به نسل چهارم فناوری شارژ سریع مجهز خواهد بود.

تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر تویسرکان استان همدان

این موضوع در عین حال نشان می دهد که ممکن است ال جی امسال، موبایل جدید سری G را با اسنپدراگون ۸۴۵، یعنی چیپست پرچمدار کوالکام برای سال ۲۰۱۸ معرفی کند. احتمالاً به یاد - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر تویسرکان استان همدان - دارید که سال گذشته موبایل G6 با نسل قدیمی تر اسنپدراگون عرضه شد و این موضوع انتقاد خریداران را در پی داشت. البته باید توجه داشت که ZTE Nubia Z17 هرچند یکی از اولین موبایل های - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر تویسرکان استان همدان - مجهز به +Quick Charge 4 محسوب - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر تویسرکان استان همدان - می شود، اما در عین حال - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر تویسرکان استان همدان - با اسنپدراگون ۸۳۵ عرضه شده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر تویسرکان استان همدان

موضوع دیگری که شایان توجه - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر تویسرکان استان همدان - است اینکه سامسونگ سال گذشته، تمام خروجی خط تولید اسنپدراگون ۸۳۵ را برای پرچمداران پرفروش خود، به شکل اختصاصی خریده بود. به همین دلیل شرکت های دیگر تا چند ماه اول، امکان استفاده - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر تویسرکان استان همدان - از این چیپست را نداشتند. حالا به نظر می رسد قرار است همین اتفاق امسال هم در مورد اسنپدراگون ۸۴۵ تکرار شود. در نتیجه بهتر است فعلاً در مورد اینکه موبایل جی 7 با کدام نسخه از چیپست کوالکام عرضه می شود به طور قطعی گمانه زنی - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر تویسرکان استان همدان - نکنیم، اما حداقل بر اساس اطلاعات سایت رسمی شرکت - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر تویسرکان استان همدان - کره ای، تا اینجا مطمئن هستیم که حتی اگر پرچمدار بعدی ال جی با اسنپدراگون ۸۳۵ هم - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر تویسرکان استان همدان - عرضه شود، بهبودهایی مثل اضافه شدن پشتیانی از Quick Charge 4 در آن به چشم می خورد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone