🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر مرند زنجان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر مرند زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا اجاق گاز و فر من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: از دلایل خاموش نشدن شعله فر می توان به خرابی ترموکوپل، ولوم ها، شیر گاز و ... اشاره کرد.
  2. سوال: تفاوت اجاق و فر گازی و برقی چیست؟
    پاسخ: اجاق ها برقی با برق و اجاق های گازی با گاز و شعله گرما تولید می کنند.
  3. سوال: علت فیوز پراندن اجاق گاز و فر چسیت؟
    پاسخ: در فر یا اجاق های برقی یا هر وسیله برقی دیگر سیب در برد های الکترونیکی و اسیب در سیم ها و اتصالات ممکن است باعث پریدن فیوز شود.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان مورد نیاز تعمیر و تحویل دستگاهتان به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: کانوکشن فر چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: فن کانوکشن قطعه مهمی در فر است که باعث ایجاد دمای یکنواخت در بخش های مختلف فر می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39660.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

باتری معیوب در اپل استور زوریخ حادثه آفرین شد

طی چند وقت اخیر، اخبار زیادی درباره باتری های معیوب شنیده ایم. باتری های لیتیوم یونی معمولاً در خطر ذوب شدن قرار دارند و وقتی چنین اتفاقی می افتد، دستگاه گران قیمت تان نیز همراه ...

طی چند وقت اخیر، - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر مرند زنجان استان زنجان - اخبار زیادی درباره باتری های معیوب شنیده ایم. باتری های لیتیوم یونی معمولاً در خطر ذوب شدن قرار دارند و وقتی چنین اتفاقی می افتد، دستگاه گران قیمت تان نیز همراه با آن از بین می رود. در حالی - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر مرند زنجان استان زنجان - که تعداد کاربران - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر مرند زنجان استان زنجان - موبایل های هوشمند روز به روز در سراسر جهان افزایش می یابد و تولیدکنندگان هم دائماً به دنبال افزایش ظرفیت باتری در کنار - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر مرند زنجان استان زنجان - قطر کمتر دیوایس هایشان هستند، - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر مرند زنجان استان زنجان - جای تعجب ندارد که شاهد افزایش گزارش های مربوط به باتری های معیوب باشیم.

اگر اخبار را دنبال کرده باشید، بدون شک رسوایی اپل به گوشتان خورده است. این کمپانی عمداً پرفورمنس آیفون های قدیمی تر را کاهش می دهد تا از بروز مشکل در باتری های قدیمی جلوگیری کند. این موضوع به خودی خود ایرادی ندارد، اما موضوع زمانی حساسیت برانگیز می شود که بدانیم اپل هیچوقت این موضوع را به اطلاع مشتریان خود نرسانده بود. در نهایت اپل مجبور به معذرت خواهی شد و اعلام کرد تمام باتری های قدیمی را با قیمت تخفیف خورده 29 دلار تعویض خواهد کرد.

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر مرند زنجان استان زنجان

پیشنهاد وسوسه انگیز اپل باعث شد تا از مدتی پیش، فروشگاه های اپل پر شوند از مشتریانی که به دنبال تعویض باتری هستند و یکی از این فروشگاه ها، دقیقاً به خاطر باتری معیوب آیفون دچار حادثه شده است.

اخیراً یکی از کارمندان اپل استور زوریخ مشغول خارج کردن باتری از یک آیفون بوده که ناگهان باتری آتش می گیرد و - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر مرند زنجان استان زنجان - ابری از دود، فروشگاه را در بر می گیرد. در - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر مرند زنجان استان زنجان - نتیجه این اتفاق، 50 نفری که - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر مرند زنجان استان زنجان - در فروشگاه حاضر بودند مجبور به ترک ساختمان و تماس با آتش نشانی و اورژانس شدند.

خوشبختانه این حادثه خسارات جانی به همراه نداشته است. کارمندی که آیفون را در دست داشت از سوختگی بسیار ناچیز دست رنج می برد و هفت نفر دیگر نیز به صورت سر پایی درمان شدند. به گفته پلیس، کارمندان فروشگاه اپل عکس العملی سریع در برابر حادثه داشته اند و با ریختن ماسه روی دستگاه آتش گرفته و راه اندازی سیستم تهویه هوای ساختمان، از بروز خسارات بیشتر جلوگیری کرده اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone