🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر زیراب استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر زیراب استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از اجاق گاز و فر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: در فر و اجاق های خانگی بهتر است استفاده خود را کمی محدود تر کنید و مخصوصا پشت سر هم از فر استفاده نکنید.
  2. سوال: سیم فندک اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: سیم ها نازک و کوچکی هستند که وظیفه انتقال جریان الکتریکی برای فنک را به عهده دارند.
  3. سوال: چرا بدنه اجاق گاز و فر من برق دارد؟
    پاسخ: بعضی اوقات ممکن هست بدنه فر یا اجاق گاز الکتریسیته کمی داشته باشد که از دلایل آن میتوان به اتصال سیم لخت شده به بدنه، خرابی قطعه ها ی برقی و ... اشاره کرد.
  4. سوال: رله فرگاز چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: رله یا همان برد رله وظیفه کنترل ولتاژ در المنت است.
  5. سوال: آیا در صورت تکرار خرابی اجاق گاز و فر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی اجاق گاز و فر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39663.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

نگهدارنده هوشمند Ovie از خراب شدن مواد غذایی جلوگیری می کند

حتماً برای شما هم پیش آمده که مواد غذایی خود را داخل یخچال گذاشته و آنها را فراموش کنید. در این حالت نتیجه چیزی نیست جز اینکه مواد غذایی فاسد شده و آنها را دور ...

حتماً برای شما هم پیش آمده که مواد غذایی خود را داخل یخچال گذاشته - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر زیراب استان مازندران - و آنها را فراموش کنید. در - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر زیراب استان مازندران - این حالت نتیجه چیزی نیست جز اینکه مواد غذایی فاسد شده و آنها را دور اندازید. استارتاپ Ovie برای حل این مشکل با یک ابزار هوشمند خانگی به نمایشگاه CES آمده که عملکرد ساده ای دارد. این ابزار در حقیقت یک ظرف نگهدارنده به حساب می آید که به - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر زیراب استان مازندران - تگ های الکترونیکی قابل شارژ مجهز است. وقتی محصولات غذایی مثل سبزیجات خریداری می کنید، کافی است یکی از - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر زیراب استان مازندران - تگ ها را به آنها متصل کنید و داخل ظرف نگهدارنده قرار دهید. البته پس از آن - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر زیراب استان مازندران - باید به اپلیکیشن موبایل دستگاه هم بگویید که کدام تگ را به چه خوراکی ای متصل کرده اید.

تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر زیراب استان مازندران

حالا دستگاه می - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر زیراب استان مازندران - داند کدام خوراکی چه زمانی خریداری شده و در صورت نزدیک شدن به زمان خراب شدن آن، شما را با نوتیفیکیشن روی تلفن هوشمند - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر زیراب استان مازندران - خبر می کند. نکته ی جالب اینکه اپلیکیشن دستگاه همچنین می تواند برای ساده تر شدن کار، غذاهایی که با آن ماده غذیی قابل پخت است را هم به شما پیشنهاد کند. علاوه بر این روی بدنه تگ ها هم یک چراغ رنگی وجود دارد که وقتی به اپلیکیشن دسترسی نداشته باشید، زمان باقی مانده تا خراب شدن مواد غذایی را نمایش می دهد. ناگفته نماند که این محصول برای جذب سرمایه مورد نیاز - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر زیراب استان مازندران - برای تولید، روی سایت کیک استارتر قرار گرفته و در صورت موفقیت، فروش آن از بهار آینده با قیمت ۶۰ دلار آغاز می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone