🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر فولاد شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر فولاد شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای زیاد اجاق گاز و فر چه باشد؟
    پاسخ: از عوامل این مشکل می توان به خرابی موتور گردان و سر و صدای آن،مشکل ترکیب هوا و گاز که باعث صداهای وز وز می شود.
  2. سوال: چرا بدنه اجاق گاز و فر من برق دارد؟
    پاسخ: لخت بودن سیم های برق و فندک، آب شدن سیم ها یا نشتی اب به بخش های الکترونیکی دستگاه باعث برق در بدنه دستگاه می شود.
  3. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: اگر خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، دستگاه شما شامل گارانتی می شود و از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: علت فیوز پراندن اجاق گاز و فر چسیت؟
    پاسخ: در فر یا اجاق های برقی یا هر وسیله برقی دیگر سیب در برد های الکترونیکی و اسیب در سیم ها و اتصالات ممکن است باعث پریدن فیوز شود.
  5. سوال: روش جرمگیری اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: بهتر است هر وقت دستگاه شما به میزان قابل توجهی چربی و جرم گرفته است برای جرم گیری اقدام کنید که ممکن است در بازه های دو هفته تا یک ماه یک بار باید انجام شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39661.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

رفع فیلترینگ تلگرام تا فردا اتفاق خواهد افتاد؟

«ابوالفضل حسن بیگی»، نماینده اصولگرای مجلس در گفتگوی خود با ایسنا ضمن صحبت درباره اوضاع امنیتی فعلی کشور به مسئله فیلترینگ تلگرام نیز اشاراتی داشته و صحبت‌هایی را مبنی بر رفع فیلترینگ آن تا فردا ...

«ابوالفضل حسن بیگی»، نماینده اصولگرای مجلس در گفتگوی خود با ایسنا ضمن صحبت درباره اوضاع امنیتی فعلی کشور به مسئله فیلترینگ تلگرام نیز اشاراتی داشته و صحبت‌هایی را مبنی بر رفع فیلترینگ آن تا فردا به میان آورده - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر فولاد شهر استان اصفهان - است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خبر از برگزاری جلسه‌ این کمیسیون داده و فیلتر شدن تلگرام را به دلیل تهییج افکار عمومی و پخش کردن اخبار کذب علیه دولت عنوان می‌کند. او در ادامه با - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر فولاد شهر استان اصفهان - اشاره به وضعیت بحرانی پیش آمده در روزهای گذشته و تشریح برخی مسائل اعتقاد دارد - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر فولاد شهر استان اصفهان - که کشور عربستان از طریق دو بستر تلگرام و اینستاگرام، اختلالاتی را در اوضاع کشور به وجود آورده‌ است:

«با توجه به چنین وضعیتی بعد از فیلتر شدن موقتی این دو شبکه مجازی، به وزارت ارتباطات ماموریت راه‌اندازی تلگرام داخلی و استقرار سرورهای داخلی داده شد تا مردم بتوانند از اینترنت با سرعت بالاتر و مطمئن و سرورهای داخلی استفاده کنند تا دیگر کسانی به منافع امنیت و وحدت ملی خدشه وارد نکند.»

وی در ادامه صحبت‌های  افزود: «قرار شد - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر فولاد شهر استان اصفهان - که مسئولان تلگرام نیز قول دهند که از تلگرام استفاده امنیتی و تروریستی صورت نگیرد به همین دلیل مسئولان در این جلسه - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر فولاد شهر استان اصفهان - به ما گفتند که تا پنج‌شنبه (فردا) - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر فولاد شهر استان اصفهان - احتمالا تلگرام رفع - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر فولاد شهر استان اصفهان - فیلتر خواهد شد.»

تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر فولاد شهر استان اصفهان
مصطفی کواکبیان از موضوع رفع فیلترینگ تلگرام تا فردا اظهار بی اطلاعی کرده است.

با این وجود بعد از پخش این مصاحبه دو تن دیگر از نمایندگان مجلس - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر فولاد شهر استان اصفهان - که از قضا عضو کمیسیون امنیت ملی هستند و در جلسه امروز صبح شرکت داشتند، ادعای رفع فیلترینگ تلگرام را رد کرده‌اند. «محمدابراهیم رضایی»، دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در این باره گفته است: «من در جلسه کمیسیون امنیت ملی چنین چیزی را - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر فولاد شهر استان اصفهان - نشنیدم. شاید این خبر را به صورت خصوصی به آقای حسن بیگی گفته‌اند.»

همچنین نماینده اصلاح‌طلب مجلس و دیگر عضو این کمیسیون، «مصطفی کواکبیان» نیز درباره مشاهدات خود از جلسه گفته که چیزی در این باره - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر فولاد شهر استان اصفهان - نشنیده است:

«تا زمانی که من در جلسه کمیسیون بودم کسی چنین قولی نداد. البته در روزهای گذشته قرار بود که تلگرام تعیین تکلیف شود اما کسی چنین قولی به کمیسیون امنیت ملی نداد و من چنین چیزی نشنیدم»

با اینکه انتقادات بسیاری از فیلتر شدن شبکه اجتماعی تلگرام در اعضای بدنه دولت و نمایندگان خانه ملت وجود دارد، با این حال به نظر می‌رسد فعلا رفع فیلترینگ این شبکه پیام رسان کماکان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر فرمهر نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
میتونم یه سوال بپرسم شما اطراف مینودشت فولاد شهر هم اعزام نیرو دارید
پاسخ: بله در مینودشت شهر فولاد شهر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone