🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر قائمشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر قائمشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت فیوز پراندن اجاق گاز و فر چسیت؟
    پاسخ: در فر یا اجاق های برقی یا هر وسیله برقی دیگر سیب در برد های الکترونیکی و اسیب در سیم ها و اتصالات ممکن است باعث پریدن فیوز شود.
  2. سوال: چرا بوی گاز از اطراف اجاق گاز و فر احساس می شود؟
    پاسخ: نشتی گاز در آشپز خانه به طور کلی از اجاق گاز یا فر و یا لواز گازی شما می باشد.
  3. سوال: فن خنک کننده در فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: فن خنک کنده فر برای خنک کردن فر و جلوگیری ایجاد و نشت گرما به درون خانه است.
  4. سوال: آیا ممکن هست تعمیرات در منزل انجام شود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر اجاق گاز من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39672.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

رویداد CES 2018؛ مراسم تدفینی برای کورتانا؟

در رویداد CES امسال که هم  اکنون در حال برگزاری است، بسیاری از ارائه دهندگان اسپیکرهای هوشمند و نیز خودرو سازها، محصولات خود را بر پایه دستیارهای صوتی هوشمند گوگل و نیز الکسای آمازون معرفی ...

در رویداد CES امسال که هم  اکنون در حال برگزاری است، بسیاری از ارائه دهندگان - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر قائمشهر استان مازندران - اسپیکرهای هوشمند - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر قائمشهر استان مازندران - و - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر قائمشهر استان مازندران - نیز خودرو سازها، محصولات خود را بر پایه دستیارهای صوتی هوشمند گوگل و نیز الکسای آمازون معرفی کرده اند. حتی اپل نیز از مدت ها پیش دستیار سیری را روی گجت های خود ارائه کرده. به نظر می رسد دستیار صوتی هوشمند مایکروسافت، کورتانا چندان از سوی تولید کنندگان مورد استقبال قرار نمی گیرد.

یکی از خبرنگاران سایت خبری ZDNet که معتقد است رویداد CES امسال مراسم تدفینی برای کورتانا است، اخیراً در جریان گزارش اخیر مایکروسافت و مصاحبه با سخنگوی این کمپانی وضعیت شرکت های استفاده کننده از این دستیار را بررسی کرده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر قائمشهر استان مازندران

کمپانی ساکن ردموند اخیراً از همکاری خود با شرکت «Johnson Controls» پرده برداشته. بدین ترتیب امکان کنترل ترموستات های این - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر قائمشهر استان مازندران - کمپانی از طریق دستیار کورتانا فراهم می شود. همچنین لیست سایر کمپانی های شریکی که تجهیزاتی با پشتیبانی از کورتانا را ارائه می دهند بدین ترتیب اعلام شده:

  • Allwinner که چیپست های دارای چهار هسته پردازشی خود را برای استفاده در دستگاه های شخص ثالث مبتنی بر اینترنت اشیا توسعه داده.
  • سیناپتیکس که طرح های مرجع برای تجهیزات اینترنت اشیا، اسپیکرهای هوشمند و ... را تولید می کند.
  •  TONLY  که یک شرکت فروشنده طرح های مرجع - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر قائمشهر استان مازندران - است که امکان کار کردن - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر قائمشهر استان مازندران - اسکایپ با کورتانا را فراهم کرده.
  • کوالکام که طرح های مرجع برای سیستم های مبتنی بر - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر قائمشهر استان مازندران - صدای هوشمند و نیز پلتفرم های مبتنی بر شبکه های - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر قائمشهر استان مازندران - توری را که در کورتانا به کار می روند ارائه می نماید.

تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر قائمشهر استان مازندران

بر اساس مصاحبه ای که با یکی از سخنگویان مایکروسافت انجام شده علاوه بر این نام ها که شرکای تجاری مایکروسافت در راستای توسعه فرایند اتوماسیون خانه های هوشمند هستند، نام های زیر به چشم می خورد:

  • Ecobee
  • Geeni
  • Honeywell Lyric
  • IFTTT
  • LIFX
  • TP-Link - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر قائمشهر استان مازندران - Kasa
  • Honeywell - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر قائمشهر استان مازندران - Total Connect Comfort

بنا بر ادعای سخنگوی این کمپانی، کورتانا در حال - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر قائمشهر استان مازندران - حاضر از چراغ های هوشمند، سوییچ های هوشمند و ترموستات های تمام تأمین کنندگان پشتیبانی می کند. البته یادآوری می کنیم که وعده یکپارچگی کورتانا و الکسا که توسط مایکروسافت و الکسا اعلام شده بود و قرار بود تا انتهای سال 2017 محقق شود، هنوز - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر قائمشهر استان مازندران - هم حاصل نشده است.

آمازون هم در تلاش است تا با همکاری سازندگاه کامپیوترهای شخصی اپلیکیشن ویژه ای برای ارائه الکسا روی ویندوز 10 ارائه کند. البته - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر قائمشهر استان مازندران - از آنجایی که کورتانا روی ویندوز 10 به صورت - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر قائمشهر استان مازندران - پیش فرض ارائه می شود، دستیار - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر قائمشهر استان مازندران - آمازون قرار نیست در این سیستم عامل جایگزین کورتانا شود.

تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر قائمشهر استان مازندران

با این حال سخنگوی مایکروسافت اصرار دارد که این کمپانی قصد ندارد دستیار صوتی هوشمند کورتانا را رها کند. او در این مورد می گوید:

صرف نظر از دستگاه یا متن (منظور متن بیانیه گزارش اولیه مایکروسافت در مورد شرکای مرتبط با کورتانا)، هدف ما ارائه کورتانا در هر جایی است که نیاز به دستیار داشته باشید، چه در کامپیوتر شخصیتان، تلفن، اکس باکس، هدست های واقعیت ترکیبی، اسپیکرهای خانگی هوشمند، ترموستات ها یا هر دستگاه دیگری. - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر قائمشهر استان مازندران - در سال جاری - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر قائمشهر استان مازندران - دستگاه ها و سرویس های بیشتری را خواهید دید که با کورتانا یکپارچه شده اند.

در نهایت به نظر می رسد گذر زمان در ماه های آتی مشخص خواهد کرد که مایکروسافت تا چه حد می تواند سازندگان را به تعبیه دستیار صوتی هوشمند خود در گجت ها ترغیب کند و از سوی دیگر آیا کاربران به استفاده از این دستیار و جایگزینی آن با سایر نمونه های ارائه شده از سوی رقبا روی - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر قائمشهر استان مازندران - خوش نشان خواهند داد؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone