🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر خوی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر خوی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک چگونه عمل می کنند؟
    پاسخ: هر دو کاربرد های یکسان دارند ولی در حالت اتومات بدون نیازبه دکمه ای دیگر شما تنها با فشردن و تنظیم ولوم ها گاز جرقه ها روشن شده و عمل می کنند.
  2. سوال: نقش و کاربرد فن کانوکشن در فر چیست؟
    پاسخ: کانوکشن یکنواخت کننده دما در فر است و باعث می شود دما به صورت یکنواخت در همه بخش ها پخش شود.
  3. سوال: زمان سرویس کلی اجاق گاز و فر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر در صورت خرابی نیاز به سرویس دارند ولی بهتر است به صورت سالیانه برای حفظ ایمنی دستگاه سرویس دوره ای را انجام دهید.
  4. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری اجاق گاز و فر باید به گونه ای باشد از اطراف مخصوصا از کمد ها و کابینت حدودا 30 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  5. سوال: علت کار نکردن فندک در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: قطعه کوچکی به نام میکروسوئیچ وظیفه قطع و وصل جریان برق برای فندک را دارد با خرابی این قطعه فندک شما از کار می افتد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39653.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

ربات حضور از راه دور BeamPro 2 معرفی شد

شرکت Suitable Technologies، سازنده ربات های Beam از دستگاه جدید خود با نام BeamPro 2 رونمایی کرد که قوی ترین محصول شرکت تاکنون است. همانند دیگر ربات های حضور از راه دور، BeamPro 2 هم ...

شرکت Suitable Technologies، سازنده ربات های - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر خوی استان آذربایجان غربی - Beam از دستگاه جدید خود با - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر خوی استان آذربایجان غربی - نام BeamPro 2 رونمایی کرد که قوی ترین محصول شرکت تاکنون است. همانند دیگر ربات های حضور از راه دور، BeamPro 2 هم یک اسکایپ متحرک است. این دستگاه به کارمندان اجازه می دهد تا در محل کار خودشان به صورت غیر حضوری حاضر باشند و بسیاری کاربردهای متنوع برای افراد دیگر.

Pro 2 یک سری اصلاحات و پیشرفت هایی نسبت به ورژن ابتدایی داشته - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر خوی استان آذربایجان غربی - از - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر خوی استان آذربایجان غربی - جمله نمایشگر لمسی ۲۴ - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر خوی استان آذربایجان غربی - اینچی و دو دوربین اچ دی ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض با زوم دیجیتال 12x. همچنین این ربات - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر خوی استان آذربایجان غربی - دارای سنسور تشخیص عمق سه بعدی است و سنسور نور محیطی هم دارد. سه - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر خوی استان آذربایجان غربی - اسپیکر موجود روی بدنه آن نیز به گفته - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر خوی استان آذربایجان غربی - Suitable Technologies بسیار شبیه به واقعیت صدا را منتقل می کنند.

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر خوی استان آذربایجان غربی

جالب اینکه این ربات جدید سنسور تشخیص موانع هم دارد. این یعنی Pro 2 - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر خوی استان آذربایجان غربی - با ۶ چرخی که برای آن در نظر گرفته شده قابلیت مانور و چابکی بیشتری دارد. به گفته سازندگان، چنین سنسوری می تواند BeamPro 2 را برای مراکز شلوغ تر مثل بیمارستان ها - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر خوی استان آذربایجان غربی - و یا کارخانه ها کاربردی تر کند.

ربات BeamPro قیمتی معادل ۱۳۹۵۰ دلار داشت و سالانه هم باید - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر خوی استان آذربایجان غربی - ۴۰۰ دلار بابت اشتراک پرداخت می شد ولی هنوز قیمت و مشخصات BeamPro 2 اعلام نشده. این دستگاه تابستان سال ۲۰۱۸ به بازار عرضه خواهد شد.

- تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر خوی استان آذربایجان غربی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone