🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر خمینی شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر خمینی شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خدمات یا تعمیرات شما گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  2. سوال: تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر باشد.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا متخصص شما جهت رفع عیب مراجعه کنید؟
    پاسخ: حداکثر پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست توسط شما، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: وظیفه و کاربرد سیم فندک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: سیم ها نازک و کوچکی هستند که وظیفه انتقال جریان الکتریکی برای فنک را به عهده دارند.
  5. سوال: علت روشن نشدن اجاق گاز یا فر چیست؟
    پاسخ: خرابی یا انسداد سوراخ های ورودی گاز، خرابی چراغ راهنما یا سوئیچ احتراق، ترموستات و ... میتواند باعث روشن نشدن اجاق گاز و فر شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39670.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

معرفی سه هدفون بی‌سیم از JVC؛ به سوی آینده‌ای بدون سیم

سال‌هاست که عبارت «آینده بی‌سیم» را می‌شنویم اما دقیقاً چه زمان وارد این آینده می‌شویم؟ این‌ روزها تقریباً هر شرکت تکنولوژیکی که می‌شناسید یک یا چند هدفون بی‌سیم معرفی کرده است و نمایشگاه CES هم ...

سال‌هاست که عبارت «آینده بی‌سیم» را می‌شنویم اما دقیقاً چه زمان وارد این آینده می‌شویم؟ این‌ روزها تقریباً هر شرکت تکنولوژیکی که می‌شناسید یک یا چند هدفون بی‌سیم معرفی کرده است و نمایشگاه CES هم مکانی به حساب می‌آید که بسیاری از همین شرکت‌ها نمونه‌های جدیدی را از هدفون‌های بی‌سیم خود معرفی می‌کنند. شرکت ژاپنی JVC که اتفاقاً نامش از قدیم در ایران آشناست، امروز سه هدفون بی‌سیم در انواع مختلف معرفی کرده که می‌توان در موقعیت‌های متفاوت از آنها بهره گرفت.

«HA-ET90BT» یک هدفون ورزشی است که از سوی JVC معرفی شده و تا حدی هم در برابر آب مقاوم است. این مقاومت البته چندان هم بالا نیست و JVC موفق به کسب گواهی IPX5 برای آن شده است. سازنده این هدفون خبر می‌دهد که به دلیل ساختار پلاستیکی سر گوشی‌ها و قسمت پلاستیکی که به دور گوش می‌رسد، هدفون در زمان ورزش از گوش جدا نخواهد شد.

تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر خمینی شهر استان اصفهان

هدفون HA-ET90BT همچنین دارای یک میکروفون است که می‌توان از آن برای مکالمه بهره گرفت. از سوی دیگر JVC - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر خمینی شهر استان اصفهان - یک دکمه نیز روی آن تعبیه کرده که می‌توان توسط آن، موسیقی را کنترل کرد. این محصول مانند بیشتر هدفون‌های کوچک بی‌سیم، از طریق قاب همراه شارژ می‌شود و از دو ماه دیگر با قیمت ۱۴۹ دلار در دسترس - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر خمینی شهر استان اصفهان - است.

هدفون بلوتوثی بعدی JVC، باز هم برای ورزشکاران است و HA-ET103BT نام دارد. با این حال به اندازه - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر خمینی شهر استان اصفهان - نمونه قبلی در برابر آب مقاوم نیست و صرفاً گواهی IPX2 را کسب کرده که آن را در برابر عرق کردن کاربر در هنگام ورزش مقاوم می‌کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر خمینی شهر استان اصفهان

قابلیت ویژه HA-ET103BT، پخش موسیقی با باس عمیق است. از سوی دیگر این هدفون یک میکروفون به همراه یک ریموت کنترل با سه دکمه دارد که می‌توان از آن برای مدیریت - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر خمینی شهر استان اصفهان - تماس‌های دریافتی و همینطور کنترل موسیقی استفاده کرد. JVC می‌گوید که این هدفون ورزشی را دو ماه دیگر با قیمت ۴۹ دلار در سه رنگ مشکی، آبی - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر خمینی شهر استان اصفهان - و قرمز عرضه می‌کند.

اما سومین محصول که برای افرادی طراحی شده که می‌خواهند در مکان‌های ثابت به موسیقی گوش دهند، هدفون بلوتوث HA-S80BN است که از قابلیت لغو نویز هم بهره می‌برد. JVC خبر می‌دهد که عمر باتری این هدفون در زمان روشن بودن قابلیت لغو نویز، تا ۱۱ ساعت دوام خواهد داشت.

تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر خمینی شهر استان اصفهان

کاربر در زمان استفاده از HA-S80BN می‌تواند در بین سه حالت عادی، باس و واضح به موسیقی گوش دهد. این - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر خمینی شهر استان اصفهان - محصول در رنگ‌های مشکی، سفید، آبی و صورتی عرضه می‌شود و ظاهر مناسب، ساده‌ و مینیمالی دارد. این هدفون نیز دو ماه دیگر در مارس و با قیمت ۹۹ دلار به بازار خواهد آمد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone