🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر سرعین استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر سرعین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: اگر خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، دستگاه شما شامل گارانتی می شود و از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترانس جرقه زن همزمان با باز کردن ولوم گاز ها جرقه ها در کنار خروجی گاز ها ایجاد می کند.
  3. سوال: بوی گاز در آشپزخانه من به چه دلیل است؟
    پاسخ: نشتی گاز در آشپز خانه به طور کلی از اجاق گاز یا فر و یا لواز گازی شما می باشد.
  4. سوال: بابت تعمیر اجاق گاز یا فر چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شود و پس از آن هزینه تعمیر اجاق گاز و فر به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39677.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

بالاخره ساعت هوشمند ماژولار Blocks آماده عرضه به بازار شد

نخستین بار در CES2015 بود که شاهد رونمایی از نمونه اولیه ساعت هوشمند ماژولار Blocks بودیم. حال به نظر می رسد پس از چندین بار تعویق در تاریخ عرضه و گذشت سه سال این محصول ...

نخستین بار در CES2015 بود که شاهد رونمایی از نمونه اولیه ساعت هوشمند ماژولار Blocks بودیم. حال به نظر می رسد پس از چندین بار تعویق در تاریخ عرضه و گذشت سه سال این محصول حالا آماده عرضه به بازار شده است.

ساعت هوشمند مورد بحث جمع آوری سرمایه - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر سرعین استان اردبیل - برای تولید را از سال ۲۰۱۵ - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر سرعین استان اردبیل - و در وبسایت کیک استارتر آغاز کرد و وعده عرضه آن در سه ماهه نخست سال ۲۰۱۶ داده شد. پس از عدم موفقیت در آماده سازی و دو بار تغییر موعد عرضه، مدیرعامل کمپانی سازنده در خلال نمایشگاه امسال اعلام کرد که این محصول به زودی در بازار عرضه می شود.

تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر سرعین استان اردبیل

خرید هسته اصلی شامل پردازنده و بدنه، و نمایشگر دایره ای ۲۵۹ دلار خرج - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر سرعین استان اردبیل - رو دست خریدار خواهد گذاشت، اما سایر قابلیت ها و اجزا در قالب قطعه های بند به صورت زنجیر وار و به انتخاب کاربر به این بدنه اصلی متصل می شوند.

این ماژول های انتخابی می توانند شامل سنسورهای حرکتی، دماسنج، ارتفاع سنج، سنسور - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر سرعین استان اردبیل - ضربان قلب یا چراغ قوه LED، درگاه ورود - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر سرعین استان اردبیل - سیمکارت و... باشد. در حال - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر سرعین استان اردبیل - حاضر شش ماژول با قیمت هر واحد ۳۵ دلار در دسترس خریداران قرار دارد، اما سازنده وعده داده به زودی تنوع این ماژول ها یا به قول خودشان بلوک ها را به شکل چشمگیری افزایش دهد.

تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر سرعین استان اردبیل

هنوز تاریخ عرضه دقیقی برای ساعت هوشمند ماژولار Blocks اعلام نشده، اما وعده ورود آن به بازار پیش از پایان سه ماهه نخست سال جاری میلادی داده شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone