🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سوادکوه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سوادکوه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر اجاق گاز و فر را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  2. سوال: چقدر طول میکشد اجاق گاز و فر من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: دلیل داغ نشدن فر چیست؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل خرابی المنت و سنسور تشخیص دمای فر، دما به اندازه کافی برای پخت پز نرسد.
  4. سوال: علت کار نکردن فندک در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: قطعه کوچکی به نام میکروسوئیچ وظیفه قطع و وصل جریان برق برای فندک را دارد با خرابی این قطعه فندک شما از کار می افتد.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا متخصص شما جهت رفع عیب مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39666.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

اینتل نسخه ای ارزان از حافظه های پرسرعت سری Optane را معرفی کرد

بهار سال قبل بود که اینتل از نسل جدیدی از چیپ های رم خود تحت عنوان Optane رونمایی کرد. این حافظه های جدید به لطف معماری پیشروی 3DXpoint از سرعت بسیار بالاتری برخوردار بوده و ...

بهار سال قبل بود که اینتل از نسل جدیدی از چیپ های رم خود تحت عنوان Optane رونمایی کرد. این حافظه های جدید به لطف معماری پیشروی 3DXpoint از سرعت بسیار بالاتری برخوردار بوده و می توانند عملکرد رایانه - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سوادکوه استان مازندران - های مجهز به هارد درایو های سنتی را به شکل چشمگیری افزایش دهند. حال اینتل نسخه ای ارزان تر از - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سوادکوه استان مازندران - حافظه های پرسرعت خود با عنوان «Optane 800P» را به CES آورده.

نکته فوق العاده در خصوص حافظه های 3DXpoint آن است که سرعت آنها با حافظه های موقت DRAM برابری می کند، با این تفاوت که می توان از آنها به عنوان حافظه دائمی برای ذخیره اطلاعات و نصب سیستم - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سوادکوه استان مازندران - عامل استفاده نمود.

چیپ حافظه Optane 800P به عنوان یک حافظه SSD قابل نصب روی لپ تاپ ها و رایانه های رومیزی و در دو ظرفیت ۵۸ و ۱۱۸ گیگابایت روانه بازار می شود. احتمالاً این - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سوادکوه استان مازندران - اعداد برایتان کمی عجیب باشد، چرا که ما به ظرفیت هایی از حافظه های دیجیتال عادت داریم که ضریبی از عدد ۸ باشند.

تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سوادکوه استان مازندران

یکی از متخصصین اینتل در پاسخ می گوید که این تفاوت دقیقاً - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سوادکوه استان مازندران - ویژگی حافظه های نوع 3DXpoint است. این حافظه ها اطلاعات را به ترتیبی کاملاً متفاوت از دیگر ذخیره ساز های دیجیتالی می خوانند و می نویسند، بنابراین نحوه ظرفیت بندی آنها نیز با دیگر نمونه ها متفاوت است.

باید به یاد - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سوادکوه استان مازندران - داشته باشیم این نخستین باری نیست که کمپانی اینتل حافظه ذخیره سازی را بر مبنای معماری پیشروی 3DXpoint روانه بازار می سازد. پیش از این مدل 4800X برای سرورها و مدل 900P با ظرفیت های ۳۷۰ و ۲۸۰ گیگابایتی روانه بازار شده بودند. - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سوادکوه استان مازندران - حال مدل ارزان تر Optane 800P از راه رسیده تا تامین کننده نیاز کاربران معمولی تر با توان پرداخت - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سوادکوه استان مازندران - کمتر باشد.

البته هنوز قیمت دقیق این - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سوادکوه استان مازندران - چیپ حافظه - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سوادکوه استان مازندران - جدید اعلام نشده، اما قرار است عرضه آن از حدود یک ماه دیگر آغاز شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone